abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 november 2008 @ 21:08:53 #201
8372 Bastard
Persona non grata
pi_63140700
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 09:00 schreef Bastard het volgende:
Update lijstje

-Flauriana
-Vivi
-Cyntiaa (liefdeslegging)
-Tristessa
- mazaru
- vamperotica (liefdeslegging)
- pieterb (Liefdeslegging)
- Lonaa
- Michielos
- Windigo
Michielos, je staat er op maat
RW deck overigs.

[ Bericht 1% gewijzigd door Bastard op 12-11-2008 07:59:21 ]
The truth was in here.
  dinsdag 11 november 2008 @ 21:10:36 #202
8372 Bastard
Persona non grata
pi_63140751
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 20:26 schreef Vivi het volgende:
Oke, ik ben next dus ik zal mijn vraagstelling iets specifieker maken; ik wil graag wetenwelke kant het opgaat in mijn huidige relatie en qua werk wil ik een bepaalde richting uit en hoe ik dat het beste kan aanpakken. Oh ja, en of ik een andere woning krijg .
Euh goed, werkmogelijkheden, relatieperikelen, en verhuizen in 1.. Ik ga het proberen voor je, maar hier is moeilijk een vraag van te maken. Zijn er dingen te combineren?
The truth was in here.
  dinsdag 11 november 2008 @ 21:46:17 #203
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63142041
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 21:10 schreef Bastard het volgende:

[..]

Euh goed, werkmogelijkheden, relatieperikelen, en verhuizen in 1.. Ik ga het proberen voor je, maar hier is moeilijk een vraag van te maken. Zijn er dingen te combineren?
Euh..als ik van mijn relatie mijn werk maak belanden we meteen in dubieze sferen .

Oh ja, en mijn gezondheid is ook bagger..maar goed, doe maar gewoon wat en dan merk ik vanzelf wel wat er boven komt drijven .

Ik zit gewoon in een algehele impasse .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 11 november 2008 @ 21:50:27 #204
8372 Bastard
Persona non grata
pi_63142235
Ok, nou ben nu al nieuwsgierig wat de kaarten gaan zeggen dan!
The truth was in here.
  dinsdag 11 november 2008 @ 21:54:01 #205
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63142408
Ik al drie weken!
  dinsdag 11 november 2008 @ 21:59:44 #206
8372 Bastard
Persona non grata
pi_63142664
Ja sorry hoor Ik weet dat mensen lang wachten.. maar ik doe het liever als ik alleen thuis ben. Kinderen op bed, vrouw naar cursus of avonddienst, tv uit, kaarsje aan.. wierrook aan, kat op tafel en dan in alle rust kijken wat er komen gaat. Beter resultaat ook denk ik.
The truth was in here.
  dinsdag 11 november 2008 @ 22:04:23 #207
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63142828
Snap ik, ik bedoelde er niks vervelends mee hoor .
  woensdag 12 november 2008 @ 07:36:13 #208
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_63149551
Hoi Bastard, zou je voor mij ook een algemene legging voor de komende tijd kunnen doen? Ik ben zelf ook bezig met tarot en runen, maar soms is het goed om dingen door een ander te laten interpreteren
  woensdag 12 november 2008 @ 07:59:33 #209
8372 Bastard
Persona non grata
pi_63149712
Je staat er op!
The truth was in here.
  woensdag 12 november 2008 @ 08:59:26 #210
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_63150319
Dankjewel
pi_63253964
Hijg pug..ik heb er een nodig nu!
AUB!
Wanhopig kijkt erbij!
HELPPPPPPPPPPPPP!!!!!!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zondag 16 november 2008 @ 01:04:02 #212
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_63253977
is het een drug ofzo:')
je hebt een heftige avond gehad he
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_63254174
quote:
Op zondag 16 november 2008 01:04 schreef Michielos het volgende:
is het een drug ofzo:')
je hebt een heftige avond gehad he
ik gebruik never drugs!Ik ben nogal prettig gestoord..en ik hou daarvan dus...
do not darken me..
maar de hele week is nogal hefttig verlopen..
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zondag 16 november 2008 @ 01:40:20 #214
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63254431
Tja, mijn hele jaar verloopt nogal heftig, en ik wacht al een tijdje dussss......
pi_63254456
quote:
Op zondag 16 november 2008 01:40 schreef Vivi het volgende:
Tja, mijn hele jaar verloopt nogal heftig, en ik wacht al een tijdje dussss......
Komt wel tot rust tzt...
  zondag 16 november 2008 @ 10:30:03 #216
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_63257282
Geduld is de sleutel mensen
  zondag 16 november 2008 @ 12:56:03 #217
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63259593
Ik bedoelde alleen maar dat ik geen voorkruipers tolereer
  maandag 17 november 2008 @ 19:47:11 #218
8372 Bastard
Persona non grata
pi_63297433
Vivi, voor jou vanavond 10 kaarten die naar ik hoop je iets duidelijkheid kunnen geven over de zaken waar je mee 'worstelt'.
Ik doe een algemene legging, hebben we wel een breed vlak, we zien wel wat er naar voren gaat komen daarmee

Goed daar gaan we, met kaart 1, het nu, wat speelt er.
We zien zwaarden aas op de kop, het is een kaart van tegenspoed.. of eigenlijk het gevoel hebben van onveiligheid, niet behachelijk voelen. Je hebt misschien het idee dat er onheil nadert en dat de succes uitblijft. Mogelijk heb je jezelf in die positie gebracht.

Kaart 2, wat kruist het pad, of wat is de hulp of belemmeringen in de situatie.
Het is de kaart bekers 10, een kaart van harmonie. We zien hier een gelukkig paar mensen met een paar kinderen, het is een gezegende situatie. Duidt op partnerschap, of een sterke band.
Komt bij mij over alsof je een bijzondere vriend of vriendin hebt, die je helpt in de moeilijke momenten die je misschien kent.. helpt bij het onbehagen wat je dan kennelijk vlgs de eerste kaart hebt. Goed mogelijk ook is dat je thuissituatie je veel steun geeft in deze tijd?

Ok, wat zien we in het verre verleden, minimaal een jaar terug, we zien de hogepriesteres uit de grote arcana,
Er zijn verborgen factoren die spelen op de situatie nu voor handen, we zien veranderlijke omstandigheden als de kaart op tafel ligt. De symboliek wat dat aangeeft is de maan op de kaart, deze staat voor de overgang, echter zou dat wel als verrassing bij je gekomen kunnen zijn. Het zou ook goed een belangrijke verandering kunnen zijn geweest, eentje die je dieper inzicht heeft gegeven.

Wat zien we in het recente verleden, we zien de koning van pentakels. Vaak ook echt een mannelijk persoon in onze omgeving.
Deze rustig en bedachtzame man, berekenend van karakter, goed met financien waarschijnlijk, misschiien een beroep als makelaar, of in de bouw, misschien in de mechanica heeft invloed gehad op je situatie. Hij gelooft pas wat als hij met zn eigen ogen gezien heeft, kan conservatief zijn.

Dan krijgen we de mogelijke toekomst, bekers 6.. het is een kaart van (moeten) gaan loslaten. Een gebeurtenis in het verleden mag van je afgeworpen worden. Want het leven is NU en niet in de jaren terug of in je jaren die komen, dit is het moment zegt de kaart. Dat valt waarschijnlijk niet mee, maar het zal je helpen om de dingen eens op een rij te zetten of op te ruimen wat er gespeeld heeft,. Kan betekenen afscheid nemen van oude vrienden of bekenden je hebt ze niet meer nodig omdat je verder gegroeid bent.
Sluit mijnsinziens goed aan bij de kaart het verleden, dat wat er (onverwachts) gebeurt is, wat waarschijnlijk een duidelijkheid heeft gegeven over iets of iemand, misschien wel die koning van net, wat een impact heeft op je. Deze kaart zegt, laat dat los. Ik zou zeggen dat we de dingen meemaken om te leren, het is gebeurt, we leren en gaan weer verder, nieuwe dingen meemaken.

De nabije toekomst dan, wat zegt die kaart, het is de keizerin ondersteboven.
Ook een kaart uit de grote arcana, ook een belangrijke kaart, vaak inzichten in de levenslessen voor ons. Of belangrijke zaken waar we rekening mee kunnen of moeten houden.
Deze kaart zegt dat er geen groei is, geblokkeerde gevoelens. Het niet los kunnen laten van iets van eerder waardoor er stagnatie is in de ontwikkeling.
Het iets willen bereiken maar dat het niet lukt. Frustraties of boosheid over het geheel kunnen je ziek maken.
Wat deze kaart ook aan kan geven is dat er een pijn is op het liefdesvlak, bijvoorbeeld een huwelijksaanzoek wat geweigerd word of overspel. Het moeite hebben met de liefde geven..Oei. Ik weet niet of die zaken zo spelen voor je, hoe je relatie is mits je er 1 hebt natuurlijk. Ik dacht op kaart 2 namelijk het andere uitersten te zien.. tenzij de kaart als belemmering gezien moet worden, maar hij is toch positief.. vraag ik me hardop af. Het is in ieder geval wel de beschrijving van de kaart.

Gaan we verder, hoe ben jij in de situatie. We zien de zon, wederom grote arcana,, belangrijk.
De zon brengt persoonlijke transformatie.. geeft een geslaagde prestatie.
Mogelijk het herstel van ziekte. Wedergeboorte is de hoofdbetekenis van de kaart, problemen overwinnen, wedergeboorte kan ook letterlijk zijn.. een nieuwe look aanmeten, ander kapsel wat vervolgens dan weer een goed gevoel geeft.
Misschien dat die kaart van de mogelijke toekomst dan niet nodig is.. denk ik weer hardop. Dat je het wel doort hebt dat je in het nu moet leven, het verleden los laat dat het geen betrekking meer op je heeft. Of misschien weet je het wel en doe je het nog niet..?

De volgende kaart is die van de omgeving, op welk omgeving heeft deze vraag invloed, of heeft de omgeving invloed op jou.
We hebben hier ook waarschijnlijk weer een man, een zwaarden koning ondersteboven. Kan ook een situatie zijn.. in dat laatste geval ben je slachtoffer van een onrechtvaardig besluit. (Hallo zwaarden aas) het kan een persoon zijn die wraak zoekt of wraakgevoelens heeft.Wee degene die zijn pad kruist want hij kan hard toeslaan. Iemand die hem tegenwerkt zet hij aan de kant. Het beramen van snode plannen, het zetten van vallen, het moedwillig tegenwerken. Onrechtvaardigheid op zijn top misschien.. kan ook letterlijk gezien worden alsin dat je het recht tegen je hebt, problemen met de wet.
Ik denk dat deze man, of situatie jou dat onbehachelijk gevoel geeft?
Misschien dat je daarmee moet kappen? Ik heb ook geen idee hoor, jij weet vast beter te verduidelijken waar de kaarten mogelijk voor staan dan ik..
Ik geef alleen de uitleg van ze..

De volgende kaart is de kaart van hoop en vrees, kan je meehelpen om verder te komen. Zwaarden 6.
Dit is een mogelijke reiskaart, vaak een reis van afscheid nemen van iets en verder gaan, de golven op de voorgrond van de kaart duiden op de roerige periode die we achter ons willen laten en we nemen ons hele hebben en houwe mee om verder te gaan. Op zoek naar de betere tijden op zoek naar de emotionele stabiliteit die we willen hebben. En ja, deze kaart kan ook duiden op een verhuizing als zodanig! De moeilijkheid raakt je dan niet meer.

Uiteindelijke afloop. Munten 9 ondersteboven.
We zien dat de situatie nog niet ten einde is want het is een kaart van bijna completie van iets maar nog net niet helemaal. Vandaar ook de 9 en niet de 10. Duidt ook op verlies, ik denk het verlies wat je kan hebben om beter te worden, vandaar de reiskaart van net, het weggaan van iets.
Wat deze kaart wil zeggen is dat je naar jezelf moet luisteren, wees wijs die komt van binnen.
En dat is ook wat je waarschijnlijk wel weet.. althans als ik naar de kaart de zon kijk. Je weet dan waarschijnlijk wel wat je moet doen.. maar nu nog het doen er van.

Dat was m dan alweer.. de legging van de 10 kaarten vandaag.. een roerige periode, wat je ook wel een beetje liet doorschemeren in een paar posts hier.
De periode is nog niet om, mogelijk ben je nog steeds het slachtoffer van onrecht, of van een man die erg tegenwerkt bij je?
Herken je deze situatie een beetje? Of heb ik het helemaal mis hier?
Die tweede kaart is wel een beetje de vreemd eend in de bijt moet ik zeggen, of het nou de hulp is of de belemmering, wat denk jij er van?
The truth was in here.
  maandag 17 november 2008 @ 21:21:39 #219
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63300148
Ik ken Vief maar een klein beetje en zelfs ik herken de kaarten.
Je doet hele goede leggingen Bastard.

En voor Vief.
pi_63301091
Vief....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_63303996
Dankje voor de legging Bastard!

Ik herken er wel verschillende dingen in.
Ht is een tijdje geleden uitgegaan tussen mij en mn ex, dus dat is denk ik de ridder van pentakels die je bedoelt. Waren in feite een beetje uit elkaar gegroeid. Hij is idd meer een vrijbuiter, dat klopt. Alleen denk ik wel dat een beklemmend of bedreigd gevoel een te zwaar woord is. Hmm, dat gebroken hart... herkenbaar...

Ondanks dat ik innerlijk wel aan het tobben ben, heeft de staven 5 denk ik op dit moment vooral betrekking op externe omstandigheden. Denk eigenlijk zelfs buiten de liefde om, namelijk werkgerelateerd. Zit nu in een hele drukke periode met veel deadlines en veel overwerken. Ben op dat gebied ook wel een vechter, kan bij wijze van spreken vechten en doorgaan tot ik erbij neerval. De balans werk en prive klopt ook niet echt meer. Dat is ook de reden dat ik nu nieuwe dingen aan het bedenken ben voor als het straks wat rustiger is.. een reis, een cursus, nieuwe dingen ondernemen etc. Ben dus idd wel creatief en op zoek naar avontuur, hou wel van risico's nemen.

En tja, wat hoop ik precies? Weet het zelf niet goed. Toch hopen dat het nog niet definitief voorbij was tussen mij en mn ex, of misschien een nieuw persoon in de plaats? Ben benieuwd wie die koning pentakels zal zijn.
De zegewagen klinkt goed. De baas zijn over mn gevoel. Heb de laatste tijd idd nogal last gehad van ups en downs.

Heel erg bedankt, Bastard! Erg fijn om positieve dingen te lezen. Verder behoorlijk herkenbaar en ook wel confronterend, terwijl ik veel natuurlijk al wel wist. Ook fijn om te weten dat alles uiteindelijk wel goed komt en dat ik verder gewoon in mezelf moet geloven en op de goede weg zit.
  maandag 17 november 2008 @ 23:15:30 #222
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_63304100
bastard , deze feedback is heel goed voor je skills als tarotlezer. dat is natuurlijk wel tof he
ik zou sowieso altijd om feedback vragen.
  maandag 17 november 2008 @ 23:24:48 #223
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63304381
Poe, heftig, om het zo te lezen! Allereerst bedankt uiteraard! Ik ga het ff op me in laten werken en nog eens over lezen...en ik PM je er dan nog over als dat mag .
  maandag 17 november 2008 @ 23:26:10 #224
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_63304437
Mag ik ook een legging?
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  maandag 17 november 2008 @ 23:31:50 #225
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_63304613
ik denk dat bastard dat wel goed vind;)
pi_63304783
quote:
Op zondag 16 november 2008 12:56 schreef Vivi het volgende:
Ik bedoelde alleen maar dat ik geen voorkruipers tolereer
ik wacht al jarennnnnn!!!!!!
  dinsdag 18 november 2008 @ 01:16:35 #227
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_63306573
Ik ook !

Wie legt mij neer ?
zzz
  dinsdag 18 november 2008 @ 08:23:48 #228
8372 Bastard
Persona non grata
pi_63307914
quote:
Op maandag 17 november 2008 23:12 schreef Nikee_83 het volgende:
Dankje voor de legging Bastard!

Ik herken er wel verschillende dingen in.
Ht is een tijdje geleden uitgegaan tussen mij en mn ex, dus dat is denk ik de ridder van pentakels die je bedoelt. Waren in feite een beetje uit elkaar gegroeid. Hij is idd meer een vrijbuiter, dat klopt. Alleen denk ik wel dat een beklemmend of bedreigd gevoel een te zwaar woord is. Hmm, dat gebroken hart... herkenbaar...

Ondanks dat ik innerlijk wel aan het tobben ben, heeft de staven 5 denk ik op dit moment vooral betrekking op externe omstandigheden. Denk eigenlijk zelfs buiten de liefde om, namelijk werkgerelateerd. Zit nu in een hele drukke periode met veel deadlines en veel overwerken. Ben op dat gebied ook wel een vechter, kan bij wijze van spreken vechten en doorgaan tot ik erbij neerval. De balans werk en prive klopt ook niet echt meer. Dat is ook de reden dat ik nu nieuwe dingen aan het bedenken ben voor als het straks wat rustiger is.. een reis, een cursus, nieuwe dingen ondernemen etc. Ben dus idd wel creatief en op zoek naar avontuur, hou wel van risico's nemen.

En tja, wat hoop ik precies? Weet het zelf niet goed. Toch hopen dat het nog niet definitief voorbij was tussen mij en mn ex, of misschien een nieuw persoon in de plaats? Ben benieuwd wie die koning pentakels zal zijn.
De zegewagen klinkt goed. De baas zijn over mn gevoel. Heb de laatste tijd idd nogal last gehad van ups en downs.

Heel erg bedankt, Bastard! Erg fijn om positieve dingen te lezen. Verder behoorlijk herkenbaar en ook wel confronterend, terwijl ik veel natuurlijk al wel wist. Ook fijn om te weten dat alles uiteindelijk wel goed komt en dat ik verder gewoon in mezelf moet geloven en op de goede weg zit.
Hoi Nikee, bedankt voor je reactie!
Altijd fijn voor mij om te weten of de interpretatie die ik er in zie, ook daadwerkelijk overeen komt bij de vraagsteller. Voor hetzelfde geld liggen er hele andere kaarten, kaarten die onwijs positief zijn, maar dat zou dan niet kloppen met jou liefdesverhaal. Dus wat dat betreft is het altijd leuk natuurlijk om te zien dat de kaarten juist zijn, en de interpretatie bij benadering of goed is.
Net wat je zelf ook zegt, je weet zelf ook wel wat de huidige situatie is, alleen de tarot kan soms dingen aangeven die meer in je achterhoofd zaten.. zoals bijvoorbeeld die wens dat je ex toch wel bij zou kunnen draaien. Dat is de koning op hoop en vrees dan ook denk ik. Alleen word het nu uitgesproken. En dat is vaak zo in de tarot vind ik eigenlijk.. vaak niet iets nieuws, maar meer bevestiging.
Wat je zegt over staven 5 kan ook goed kloppen, staven zijn ook vaak actie/werk gerelateerd.. aangezien we het over de liefde hebben heb ik het daarop proberen te vertalen, maar jou interpretatie komt beter overeen met die van mij. Zie je, de hulp van de vraagsteller is echt nodig bij de juiste duiding van de kaarten.
Bedankt!
The truth was in here.
  dinsdag 18 november 2008 @ 08:26:18 #229
8372 Bastard
Persona non grata
pi_63307941
Update lijstje

-Flauriana
-Tristessa
- mazaru
- Lonaa
- Michielos (liefdeslegging)
- Windigo
- zhe-devilll
- qu63
- L.Denninger
- Flammie

Iedereen die kaarten kan leggen, of een andere manier heeft van lezen of voorspellen is natuurlijk van harte welkom om te komen helpen, ik denk zeg dat maar even anders moeten mensen soms lang wachten

[ Bericht 17% gewijzigd door Bastard op 26-11-2008 08:03:00 (upgedate!) ]
The truth was in here.
  dinsdag 18 november 2008 @ 08:27:15 #230
8372 Bastard
Persona non grata
pi_63307960
quote:
Op maandag 17 november 2008 23:38 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

ik wacht al jarennnnnn!!!!!!
Wil je er ook op dan?
The truth was in here.
pi_63310216
Yay! Bijna aan de beurt. Voor informatie/foto's die nodig zijn voor de legging voor mij, mag diegene mij een PM sturen!
  dinsdag 18 november 2008 @ 11:19:01 #232
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_63311406
quote:
Op maandag 17 november 2008 23:26 schreef qu63 het volgende:
Mag ik ook een legging?
Whahaha ik ken jou van vorig jaar toen we samen aan iets bezig waren Had ik nooit van jou gedacht! Leuk om te zien..
  dinsdag 18 november 2008 @ 11:30:38 #233
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_63311723
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 11:19 schreef Windigo het volgende:

[..]

Whahaha ik ken jou van vorig jaar toen we samen aan iets bezig waren Had ik nooit van jou gedacht! Leuk om te zien..
Als je toen goed opgelet had had je al kunnen weten dat ik er in geïnteresseerd ben
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  dinsdag 18 november 2008 @ 12:50:47 #234
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_63314180
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 11:30 schreef qu63 het volgende:

[..]

Als je toen goed opgelet had had je al kunnen weten dat ik er in geïnteresseerd ben
Ach, ik had zo mijn eigen preoccupaties *Zet discussie voor in FoBo*
pi_63314809
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 08:27 schreef Bastard het volgende:

[..]

Wil je er ook op dan?
Zeker!
  maandag 24 november 2008 @ 14:17:03 #236
31101 _Led_
pi_63477732
Hoe werkt dit nou eigenlijk ?
Ik sta op de lijst, en dan ?
zzz
  maandag 24 november 2008 @ 14:54:09 #237
8372 Bastard
Persona non grata
pi_63478643
quote:
Op maandag 24 november 2008 14:17 schreef L.Denninger het volgende:
Hoe werkt dit nou eigenlijk ?
Ik sta op de lijst, en dan ?
En dan ... zal degene die je kaarten wil gaan leggen tzt vragen om meer info.
Waar zou je iets over willen weten, heb je een kwestie die speelt. Sommige vragen om geboortedatum en plaats, ik vraag altijd om een foto van de persoon erbij. En vervolgens kun je de legging dan hier terug vinden, of op de PM als je dat liever hebt.
The truth was in here.
  maandag 24 november 2008 @ 14:57:20 #238
31101 _Led_
pi_63478716
Oh ik wil mijn legging met iedereen delen natuurlijk
Dan kunnen we er nog eens naar kijken als we dit topic over 15 jaar weer opgraven
zzz
  maandag 24 november 2008 @ 15:01:43 #239
8372 Bastard
Persona non grata
pi_63478832
De uitkomst van een tarotlegging is afhankelijk van de vraag natuurlijk maar de gemiddelde tijdspanne is toch wel een paar maanden, scheelt weer.
The truth was in here.
  maandag 24 november 2008 @ 17:03:42 #240
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_63482429
doe mij ook maar een liefdeslegging bastard(ik sta al op t lijstje)
  maandag 24 november 2008 @ 17:05:17 #241
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_63482469
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 08:26 schreef Bastard het volgende:
Update lijstje

-Flauriana
-Cyntiaa (liefdeslegging)
-Tristessa
- mazaru
- Lonaa
- Michielos
- Windigo
- zhe-devilll
- qu63
- L.Denninger

Iedereen die kaarten kan leggen, of een andere manier heeft van lezen of voorspellen is natuurlijk van harte welkom om te komen helpen, ik denk zeg dat maar even anders moeten mensen soms lang wachten
ik wil an sich wel meehelpen. Heb Rider Waithe Tarot ;P
  dinsdag 25 november 2008 @ 20:03:03 #242
8372 Bastard
Persona non grata
pi_63516999
Cyntiaa, een liefdeslegging heb jij gevraagd.. die ga ik zo leggen en uitleggen voor je
Even nog wat te drinken pakken!

Goed, we kunnen van start, mn bakkie nespresso bij mij

10 kaarten, zoals de vorige keer ook gelegd, zelfde systeem..
De vraag is om wat te laten zien over je liefdesleven, en ik heb de kaarten geschud en op de tafel gelegd.
Op de eerste positie heb ik de zwaarden vijf ondersteboven, dit is op de positie van nu. Deze kaart geeft aan dat er mogelijk spelletjes gespeeld worden of zijn. We zien verslagenheid en pijn iemand heeft je pijn gedaan of heeft je op je punt gezet en dat heeft je een rotgevoel gegeven. Er kunnen wraakgevoelens meespelen, of bij de ander of bij jou.

Wat kruist het pad, of wat is de hulp dan wel obstakel hierin de situatie. We zien de kaart van de grote arcana, vaak een levensles wat er geleerd word, dit is de kaart de Toren. Beetje een schrikwekkend beeld hier op de kaart afgebeeld. Een bliksem slaat in de toren, en die schiet in brand, er vallen mensen uit naar beneden. En er is een donkere achtergrond met donderwolken. Inderdaad, niet echt een positieve kaart. Het betekent dat er plots iets gebeurt is. De waarheid komt aan het licht en komt als een donderslag bij heldere hemel aan.
Een situatie zal getoond worden zoals ze echt is.. dat kan positief opgevat worden natuurlijk, er komt of is duidelijkheid aan het licht gekomen. Het geeft in ieder geval ook aan dat de huidige structuur gewijzigd word.

Wat hebben we in het verleden.. er is een ridderkaart, de ridder van staven. Vaak ook echt een mannelijk persoon, of duidt de karaktereigenschappen van een vrouw aan met mannelijke trekjes, sterke persoonlijkheid dus misschien.
Maar ik vermoed in het licht van de legging dat we hem even moeten duiden aan een mannelijk persoon.
Iemand die je hebt leren kennen, een impulsief persoon, strijdlustig, moedig en aanwezige persoonlijkheid. Makkelijk om in discussie met hem te gaan want hij heeft vaak een duidelijke mening. Je kan hem liefhebben en haten tegelijkertijd maar je kan niet om zijn enthausiasme en spontaniteit heen. Het is een extrovert persoon, zal misschien veel mensen kennen, vrienden hebben.
Dat is als het om een persoon gaat.. als het niet om een persoon gaat maar een situatie zouden we kunnen zeggen dat er een belangrijke kwestie is waar je voor hebt gestaan in het verleden.

Wat zegt het recente verleden. Bekers 5 ondersteboven, wat deze kaart een wat gemoedelijker karakter geeft.. bekers.. emotie..liefde.. er is vermoedelijk een emotionele strijd geweest en we zijn in rouw gedompeld gezien aan de zwarte rouwkleed wat we dragen. Echter, niet alles is verloren er staan bekers rechtop, er is hoop te zien, mogelijk een terugkeer van een persoon uit het verleden. Er zou sprake kunnen zijn van hernieuwd vertrouwen in een situatie.

De mogelijke toekomst.. staven 3.. staven, actie. 3 is groei. We hebben een onderneming die we gestart zijn, waar we hoopvol naar uitkijken. Er zouden mogelijk resultaten geboekt kunnen worden, die zou voor de deur staan. Kan duiden op een goed advies, of goed samenwerkingsverband.

De nabije toekomst, munten 6 ondersteboven. Misschien de uitkomst van wat de mogelijke toekomst aangeeft, het resultaat. Het resultaat zal niet zijn wat je verdient te krijgen. Een oneerlijke verdeling, onfatsoenlijk of onwettige gebeurtenis speelt parten, dwang.
Er zou misschien in alle onschuld een tegenvaller kunnen komen, je hebt de kleine lettertjes niet gelezen. Een verkeerde voorstelling van iets gemaakt.
Vaak duidt munten ook echt op financieen, een tegenvallende gebeurtenis, geen belastingterugave waar je hem wel had verwacht bijvoorbeeld.

Hoe kijk jij er tegenaan.. we hebben het rad van fortuin ondersteboven. Waar dat een positieve kaart zou zijn, ligt hij nu ondersteboven en is hij minder goedgezind. Het geeft aan dat er mogelijk een terugkeer van problemen word geconstateerd. Iets wat eerder is voorgevallen, gebeurt weer.. of je bent bang dat het nog een keer gebeurt en houdt er sterk rekening mee.
Ik denk nu aan de toren, die voorstelling van figuren die uit elkaar vallen, mogelijk ben je bang voor een herhaling hiervan. Het kan zijn dat je een gevoel hebt veel werk verricht te hebben, en nog te weinig resultaat daarvan terug ziet. Timing speelt daarin een rol.

De kaart van de omgeving, wat leuk in deze legging, de kaart van De geliefde.. maar wel ondersteboven.
Het geeft aan dat er onbalans is, of een verkeerde beslissing. Het duidt aan het leven met je hoofd en niet je hart, en dat geeft niet evenwichtige aan van de kaart. Verder zou het bemoeienissen kunnen aangeven van buitenaf in de kwestie waardoor je in onbalans raakt. Die raad wil je helemaal niet horen, niet weten. Hierdoor verloopt misschien een genezingsproces trager dan verwacht.

Hoop en vrees, munten 10, zeer positief.. de voltooing van 10 laat ons zien dat er geluk is. Weelde en gelukkig zijn. Rijkdom in al zijn facetten. Alles is in orde, stabiliteit. Zou ook kunnen duiden op een overgang.. van vrijgezel naar getrouwd zijn, van alleen wonend samen wonen, werkeloosheid word weer werk hebben.
Dit is denk duidelijk de situatie waar jij op hoopt dat het word, het zou zo en zo kunnen zijn denk je.

De uiteindelijke uitkomst, we zien bekers 2 ondersteboven. Wel het duellisme, het samen 1 kunnen zijn maar is vaak sprake van discussie en moeilijkheden. Een bekoelde liefde zou het kunnen aangeven, toch door verstoring van het evenwicht van eerder denk ik. Voornamelijk bijjjezelf, je zou wel willen maar te diep gekwetst en niet alles op kunnen brengen meer. Miisschien ook door de kaart uit de omgeving, het leven met je hoofd en niet je hart, of die uitspraken uit de omgeving die stoort.
Het geeft aan dat er geen balans tussen jullie meer is, de een geeft, de ander neemt...

Goed, dat is de duiding van de kaarten. Nu weet ik niet of je op dit moment een liefde hebt, zo ja dan gok ik, afgaande op de kaarten dat het niet een heel gelukkig relatie is waar je zo van droomt te hebben (hoop en vreeskaart)
Anderzijds als je geen relatie hebt is het niet zo heel lang geleden dan overgegaan.. (en daarna aangegaan zie recente verleden) maar er is sprake van iets wat zich heeft afgespeeld tussen jullie wat jij zeker niet had zien aankomen. (De toren) . Er heerst even een verslagenheid bij je denk ik dan, op liefdesgebied even geen positief nieuws, wellicht zit je nog midden in de verwerking ervan.. om later weer verder te kunnen gaan. Het is wel belangrijk voor je om dit mee te maken, gezien de grote arcana kaarten, een les of dingen die je er uit op kan pikken waardoor je sterker, slimmer of misschien zelfs minder naief van zal gaan worden. Als het maar niet betekent dat je denkt dat alles slecht is of echt overal gevaar loert, dat is gewoon niet zo.

Heb je hier wat aan, herken je er iets in?
The truth was in here.
pi_63527228
Leg ook eens wat kaarten voor mij bastard als je wil

Ik hoop dat jij me wel goed nieuws kan brengen =]
  woensdag 26 november 2008 @ 08:03:27 #244
8372 Bastard
Persona non grata
pi_63527654
quote:
Op woensdag 26 november 2008 06:09 schreef Flammie het volgende:
Leg ook eens wat kaarten voor mij bastard als je wil

Ik hoop dat jij me wel goed nieuws kan brengen =]
Staat er op.
The truth was in here.
pi_63528165
Te gek bedankt !!
pi_63528449
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 20:03 schreef Bastard het volgende:
Cyntiaa, een liefdeslegging heb jij gevraagd.. die ga ik zo leggen en uitleggen voor je
Even nog wat te drinken pakken!

Goed, we kunnen van start, mn bakkie nespresso bij mij

10 kaarten, zoals de vorige keer ook gelegd, zelfde systeem..
De vraag is om wat te laten zien over je liefdesleven, en ik heb de kaarten geschud en op de tafel gelegd.
Op de eerste positie heb ik de zwaarden vijf ondersteboven, dit is op de positie van nu. Deze kaart geeft aan dat er mogelijk spelletjes gespeeld worden of zijn. We zien verslagenheid en pijn iemand heeft je pijn gedaan of heeft je op je punt gezet en dat heeft je een rotgevoel gegeven. Er kunnen wraakgevoelens meespelen, of bij de ander of bij jou.

Wat kruist het pad, of wat is de hulp dan wel obstakel hierin de situatie. We zien de kaart van de grote arcana, vaak een levensles wat er geleerd word, dit is de kaart de Toren. Beetje een schrikwekkend beeld hier op de kaart afgebeeld. Een bliksem slaat in de toren, en die schiet in brand, er vallen mensen uit naar beneden. En er is een donkere achtergrond met donderwolken. Inderdaad, niet echt een positieve kaart. Het betekent dat er plots iets gebeurt is. De waarheid komt aan het licht en komt als een donderslag bij heldere hemel aan.
Een situatie zal getoond worden zoals ze echt is.. dat kan positief opgevat worden natuurlijk, er komt of is duidelijkheid aan het licht gekomen. Het geeft in ieder geval ook aan dat de huidige structuur gewijzigd word.

Wat hebben we in het verleden.. er is een ridderkaart, de ridder van staven. Vaak ook echt een mannelijk persoon, of duidt de karaktereigenschappen van een vrouw aan met mannelijke trekjes, sterke persoonlijkheid dus misschien.
Maar ik vermoed in het licht van de legging dat we hem even moeten duiden aan een mannelijk persoon.
Iemand die je hebt leren kennen, een impulsief persoon, strijdlustig, moedig en aanwezige persoonlijkheid. Makkelijk om in discussie met hem te gaan want hij heeft vaak een duidelijke mening. Je kan hem liefhebben en haten tegelijkertijd maar je kan niet om zijn enthausiasme en spontaniteit heen. Het is een extrovert persoon, zal misschien veel mensen kennen, vrienden hebben.
Dat is als het om een persoon gaat.. als het niet om een persoon gaat maar een situatie zouden we kunnen zeggen dat er een belangrijke kwestie is waar je voor hebt gestaan in het verleden.

Wat zegt het recente verleden. Bekers 5 ondersteboven, wat deze kaart een wat gemoedelijker karakter geeft.. bekers.. emotie..liefde.. er is vermoedelijk een emotionele strijd geweest en we zijn in rouw gedompeld gezien aan de zwarte rouwkleed wat we dragen. Echter, niet alles is verloren er staan bekers rechtop, er is hoop te zien, mogelijk een terugkeer van een persoon uit het verleden. Er zou sprake kunnen zijn van hernieuwd vertrouwen in een situatie.

De mogelijke toekomst.. staven 3.. staven, actie. 3 is groei. We hebben een onderneming die we gestart zijn, waar we hoopvol naar uitkijken. Er zouden mogelijk resultaten geboekt kunnen worden, die zou voor de deur staan. Kan duiden op een goed advies, of goed samenwerkingsverband.

De nabije toekomst, munten 6 ondersteboven. Misschien de uitkomst van wat de mogelijke toekomst aangeeft, het resultaat. Het resultaat zal niet zijn wat je verdient te krijgen. Een oneerlijke verdeling, onfatsoenlijk of onwettige gebeurtenis speelt parten, dwang.
Er zou misschien in alle onschuld een tegenvaller kunnen komen, je hebt de kleine lettertjes niet gelezen. Een verkeerde voorstelling van iets gemaakt.
Vaak duidt munten ook echt op financieen, een tegenvallende gebeurtenis, geen belastingterugave waar je hem wel had verwacht bijvoorbeeld.

Hoe kijk jij er tegenaan.. we hebben het rad van fortuin ondersteboven. Waar dat een positieve kaart zou zijn, ligt hij nu ondersteboven en is hij minder goedgezind. Het geeft aan dat er mogelijk een terugkeer van problemen word geconstateerd. Iets wat eerder is voorgevallen, gebeurt weer.. of je bent bang dat het nog een keer gebeurt en houdt er sterk rekening mee.
Ik denk nu aan de toren, die voorstelling van figuren die uit elkaar vallen, mogelijk ben je bang voor een herhaling hiervan. Het kan zijn dat je een gevoel hebt veel werk verricht te hebben, en nog te weinig resultaat daarvan terug ziet. Timing speelt daarin een rol.

De kaart van de omgeving, wat leuk in deze legging, de kaart van De geliefde.. maar wel ondersteboven.
Het geeft aan dat er onbalans is, of een verkeerde beslissing. Het duidt aan het leven met je hoofd en niet je hart, en dat geeft niet evenwichtige aan van de kaart. Verder zou het bemoeienissen kunnen aangeven van buitenaf in de kwestie waardoor je in onbalans raakt. Die raad wil je helemaal niet horen, niet weten. Hierdoor verloopt misschien een genezingsproces trager dan verwacht.

Hoop en vrees, munten 10, zeer positief.. de voltooing van 10 laat ons zien dat er geluk is. Weelde en gelukkig zijn. Rijkdom in al zijn facetten. Alles is in orde, stabiliteit. Zou ook kunnen duiden op een overgang.. van vrijgezel naar getrouwd zijn, van alleen wonend samen wonen, werkeloosheid word weer werk hebben.
Dit is denk duidelijk de situatie waar jij op hoopt dat het word, het zou zo en zo kunnen zijn denk je.

De uiteindelijke uitkomst, we zien bekers 2 ondersteboven. Wel het duellisme, het samen 1 kunnen zijn maar is vaak sprake van discussie en moeilijkheden. Een bekoelde liefde zou het kunnen aangeven, toch door verstoring van het evenwicht van eerder denk ik. Voornamelijk bijjjezelf, je zou wel willen maar te diep gekwetst en niet alles op kunnen brengen meer. Miisschien ook door de kaart uit de omgeving, het leven met je hoofd en niet je hart, of die uitspraken uit de omgeving die stoort.
Het geeft aan dat er geen balans tussen jullie meer is, de een geeft, de ander neemt...

Goed, dat is de duiding van de kaarten. Nu weet ik niet of je op dit moment een liefde hebt, zo ja dan gok ik, afgaande op de kaarten dat het niet een heel gelukkig relatie is waar je zo van droomt te hebben (hoop en vreeskaart)
Anderzijds als je geen relatie hebt is het niet zo heel lang geleden dan overgegaan.. (en daarna aangegaan zie recente verleden) maar er is sprake van iets wat zich heeft afgespeeld tussen jullie wat jij zeker niet had zien aankomen. (De toren) . Er heerst even een verslagenheid bij je denk ik dan, op liefdesgebied even geen positief nieuws, wellicht zit je nog midden in de verwerking ervan.. om later weer verder te kunnen gaan. Het is wel belangrijk voor je om dit mee te maken, gezien de grote arcana kaarten, een les of dingen die je er uit op kan pikken waardoor je sterker, slimmer of misschien zelfs minder naief van zal gaan worden. Als het maar niet betekent dat je denkt dat alles slecht is of echt overal gevaar loert, dat is gewoon niet zo.

Heb je hier wat aan, herken je er iets in?

Wederom erg bedankt, Bastard!

Ik lees het even door en laat het even bezinken. Kom er op terug!
  donderdag 27 november 2008 @ 07:33:54 #247
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_63556241
Ok mijn eerste poging tot een tarot lezing: Here goes:

Eerste kaart(het heden):
De dwaas(normale georienteerd)
:
Interpretatie: De zon achter de dwaas doet denken aan die ene goddelijke geest die alles wat geschapen is met leven vult. Simone, zoals je ziet staat de dwaas op het punt om van de rots af te stappen. Uit zijn hand groeit een bloem en het witte hondje volgt hem speels. De dwaas doet mij laten denken dat jij extravert bent, een sociaal aangelegd type dat er niet tegen kan om alleen op haar kamer te zitten. Het feit dat de dwaas van plan is om van de heuvel af “het diepe in te springen” so to speak doet mij vermoeden dat je er zelf al eens over gedacht hebt een nieuw avontuur te beginnen. In de context van de vraag denk ik hierbij aan een nieuwe baan. De vraag die hierbij rust is:
“voel jij je opeens avontuurlijk?” en “heb je er zelf al aangedacht om een nieuwe baan aan te nemen?” Het detail hierbij is belangrijk.

De 2de kaart omvat een obstakel of een geschenk dat je hierbij zult ontvangen. Het is:

De maan(correct georienteerd):
Interpretatie: Ha, Simone een 2de kaart uit de grote Arcana, juist georienteerd. Zoals je ziet komt er een rivierkreeft uit het water. Dit symboliseert het leven waarin alles ontstaat. Zoals je verder ziet zie je een hond en een wolf blaffen naar de maan, die al zijn facetten laat zien(halve maan, volle maan e.d.). Deze kaart betekend dat wil je het pad naar dit nieuwe volgen, het pad naar de bergen, je zorgvuldig moet zijn en geen stap moet overslaan. Alles moet meegemaakt worden. In de context van je vraag kan deze kaart indien je werk zoekt een zegening zijn. Het betekend dat indien jij ZOU besluiten weg te gaan bij de Jumbo, jij dit weldoordacht doet. Je bent niet het type dat intuitief en impulsief ontslag neemt om vervolgens haar heil bij de eerste de beste nieuwe werkgever te zoeken, Simone.
Dit is echter een tussenkaart van de eerste. Tot dusver is de conclusie : “Je bent een extravert persoon, je zult niet alleen werken voor het geld maar ook voor de sociale contacten. Je hebt er zelf al eens over nagedacht om ergens anders te gaan werken. Indien jij besluit ergens anders te gaan werken, doe jij dit welbewust en weloverwogen.” De derde kaart is het recente verleden:

Ridder van pentakels(juist georienteerd):
Interpretatie: De ridder zit zoals je kunt zien op een stevig gebouwd paard, met een groot pentakel in zijn handen. Pentakels staan doorgaans voor materialistische zaken Simone(het engelse begrip in de Tarot is dan ook “coins” ipv Pentacle), de ridder van pentakels is erop gericht om dagelijkse zaken zoals werk, geld, milieu op een correcte wijze op te lossen. De kaart geeft zoals gezegd het recente verleden aan. Hierbij kun je denken aan het peinzen over je werk, wellicht voel je je ondergewaardeerd op je werk en ben je net als een werkpaard “overgewerkt”. Het kan zomaar zijn dat je weinig zin had een tijdlang om te werken maar dat je het sociaal contact an sich wel waardeerde. In de context van je vraagstelling zou het zomaar waar kunnen zijn. Je ziet jezelf als een goede werker(je bent i.t.t. andere “werkers” bij de Jumbo waarschijnlijk niet het type dat de handen in haar zakken steekt en even niks gaat doen), maar ook als een sociaal wezen zoals al eerder vermeldt was. De conclusie die ik uit het recente verleden trek is “Je hebt je een tijd overwerkt gevoeld of misschien zelfs ondergewaardeerd”. De kaart vertoont als laatste een mooie triade met hetgeen al eerder aan bod is gekomen.

De 4de kaart: het verleden.
Koningin van Staven(Juist georienteerd)

Interpretatie: Het archetype dat deze kaart symboliseert, Simone, is een koningin, deftig en wel die met haar symbolen van domein in haar handen zit. IN haar rechterhand een staaf en in haar linkerband een zonnebloem, welke duidt op goddelijkheid. Haar troon is versiert met leeuwen welke duiden op eigenzinnigheid, eigentrots en waardigheid, allemaal facetten zoals jij in het leven stond/staat. Een zwarte kat, die op de voorgrond suggereert spiritualiteit of een zeker geloof hierin. De koningin komt op mij over als assertief zijnde, als iemand met liefde en begrip. Voelde jij jezelf wellicht als een empatisch mens, dat meer mensenkennis lijkt te hebben dan andere mensen om je heen? De kaart geeft verder belasting aan wat wellicht de 3de kaart meer kracht bijzet. De vragen die bij deze kaart rijzen zijn “Waarom heb jij jezelf teveel belast?”, “In welke mate ben je gegroeid i.t.t. vroeger?”
De vijfde kaart sugereert de mogelijke toekomst(aah we komen ergens ). De conclusie die ik op basis van de voorgaande 4 kaarten trek is een extravert persoon met zeer goede social skills, begripvol t.o.v. andere mensen. Het werk bij de Jumbo is je misschien gaan vervelen maar je vindt het sociaal contact dat je met bepaalde mensen hebt daar zeer goed. Ook zie ik je als een betere werker dan sommige andere mensen daar. OK de 4de kaart:

De MOGELIJKE(zie disclaimer laatste pagina) toekomst:
Zwaarden 3 (juist georienteerd)
Interpretatie: Ai, Simone, de harten 3. Ja er is pijn en lijden. Lijden hoort bij het leven. Verlichting of regen, komt van rouwen en huilen. 3 grote zwaarden doorklieven een hart. Het hart suggereert echter dat pijn ten aller tijden verlicht kan worden wanneer je je hart verzoekt om te begrijpen wat je wilt bereiken of niet wilt doen. In de context van je vraag vermoed ik persoonlijk dat er binnen een half jaar een onaangename situatie plaatsvindt op het werk, of het nu de Jumbo is, of een andere zaak waar je wilt of gaat werken. Deze situatie zal je misschien verdrietig maken, doch op basis van de voorgaande kaarten vermoed ik dat jij hier op een correcte, vlotte manier doorheen zult komen. Je bent het type nu eenmaal niet om stil te staan bij dit soort akkefietjes, Simone. Hoe dan ook, binnen een half jaar zal deze situatie plaatsvinden. Het zou ook zomaar kunnen zijn dat er iets ergs gebeurd met een collega op het werk, waar jij bevriend mee bent. Aangezien jouw sociale vaardigheden goed zijn, vermoed ik dat jij diegene hier uitstekend mee kunt helpen.

Hoe kijk jij er tegenaan?
De ridder der Kelken(correct georienteerd)
Interpretatie: De ridder van kelken is een niet oorlogszuchtige ridder, ik zou zelfs durven zeggen bevallig, Simone. In zijn hand heeft hij een kelk welke verlangen, creatieve verbeelding en gevoelens suggereert. Zijn gevleugelde helm suggereert dat zijn verbeelding een vlucht genomen heeft. De kelken ridder is een persoon dat zichzelf ontwikkeld om anderen onbaatzuchtig van dienst te zijn. Hoe jij er zelf tegen aankijkt , Simone , volgens deze kaart is als de persoon die het werk bij de Jumbo leuk vind om sociale en dienstelijke redenen. Dit betekend niet dat jij er heel erg mee zou zitten als je ontslagen wordt omdat jij zoals er al uit een vorige kaart gekomen kwam , je snel kunt aanpassen en vrienden kunt maken. Je bent zoals eerder gezegd een extravert type, met bovengemiddelde sociale vaardigheden. Het werk van de Jumbo is soms vermoeiend, soms ga je er met tegenzin heen, maar je hebt over het algemeen een goeie band met je collegae. Indien jij bijvoorbeeld ontslagen wordt, zou je het jammer vinden, maar het zou niet bepaald een hartbreuk veroorzaken.

Conclusie: jijzelf zou geen echte problemen ervaren indien jij ontslagen zou worden bij de Jumbo of er weg wil gaan. Je vindt snel nieuw werk en past ook hier je in een snel tempo aan. Wees blij met je extraversie(socialiteit) en sociale vaardigheden. Er zijn mensen zo introvert dat ze geeneens een normaal gesprek kunnen aangaan..

De omgeving:
Interpretatie(kelken 6): Deze kaart symboliseert samenwerking! In de context van je vraag kan dit puur en alleen aanduiden dat jij een prettige collega bent om mee samen te werken Simone. Nee , vijanden zul jij bijna niet hebben en die paar “vijanden” die je hebt, zijn je moeite en tijd niet waard. We zien twee kinderen kelken met bloemen in een tuin sorteren. De man die op de achtergrond staat suggereert je toekijkende baas of bazin. De boodschap die hierbij naar voren komt is een zeer prettige. Je werkt goed samen en dan heb ik het niet alleen op het werk maar ook op andere gebieden. Noem het je sociale vaardigheden wat dan ook, maar jij kunt enkel vrienden maken in je leven, Simone. Een prima kaart. Het universeel archetype van deze kaart vormt een mooie triade met bijvoorbeeld een negatievere kaart namelijk de harten 3. Indien het een collega van je is , of een vriendin die een groot lijden tegemoet komt, is er deze kaart die juist DIE persoon gerust kan stellen. Jij stelt je op als iemand die op het juiste moment compassie kan tonen en bent een ware vriend alsmede een prettige collega!

Hoop en vrees:
Interpretatie: De kelken 2 heeft in dit geval een omgekeerde werking, Simone , omdat hij omgekeerd ten tonele verscheen. Op het plaatje is te zien een man en een vrouw die samen toosten. Aan hun gespiegelde houding en gebaren valt te zien dat het intimiteit uitstraalt. De caduceus van Hermes, het gezicht van genezing en vernieuwing herrijst vanaf de 2 kelken, die staan voor spirituele of geestelijke wijsheid. In de context van je vraag EN het feit dat de kaart omgedraaid ten tonele verscheen kan het duiden op de vrees van het alleen zijn, het duellisme en het denken met je hoofd op momenten dat je hart moet spreken. Het kan ook duiden op de vrees dat je aanwezigheid niet op prijs wordt gesteld of dat het werk dat jij zo goed doet, ondergewaardeerd wordt.

De kaart kan in omgedraaide positie ook een wegcijfering betekenen. Wellicht dat jij je ten koste van andere mensen wegcijfert. De vraag die hieruit naar boven rijst is “Hou jij evenveel van jezelf als van anderen?” en wat is je vrees hierin?

De laatste kaart, de algehele conclusie:

Interpretatie: Gerechtigheid(juist georienteerd) WOW!! Gerechtigheid is de conclusie die ten dele valt. Wat er ook gebeurt Simone, je zult de juiste keuze maken. Je hard werken en collegialiteit ZULLEN beloond worden en je neemt verantwoordelijkheid voor je acties. Op het plaatje kun je zien dat gerechtigheid tussen 2 palen zit, wat neutraliteit en uitgebalanceerdheid suggereert. Gerechtigheid houdt in zijn rechterhand een weegschaal vast en in zijn linkerhand het zwaard van oordeelkundigheid. Gerechtigheid maakt besluiten op basis van weldoordachte keuzes wat de voorgaande kaarten eigenlijk ook al laten zien. De uitgestrekte voet van gerechtigheid laat zien, Simone, dat hij altijd bereid is om te handelen en om te helpen. Gerechtigheid zorgt voor evenwicht en balans. Buiten het werk om kun je denken aan bepaalde zaken die je kwaad maken. Denk hierbij aan oneerlijke voorkeursbehandelingen en oneerlijkheden die een obsessie voor je lijken te zijn.
In de context van werk , Simone, zien we dat de keuze om bij de Jumbo te blijven werken, geheel jouw keuze is. Je zult niet ontslagen worden , juist omdat jij een goede collega bent, die tenminste weet wat werken is. Mocht jij ervoor kiezen om ergens anders te gaan werken, slaap gerust, door je uitstraling en sociale vaardigheden zul jij ook in een nieuwe omgeving je draai goed kunnen vinden!
Simone, je komt er wel! En dat is mijn conclusie.

haar reactie:

Michiel- WIe wilt een tarot reading? zegt:
for u
-Michiel- WIe wilt een tarot reading? zegt:

hahahaha

De overdracht van "Tarot lezing.doc" is voltooid.

simonee; •$0. zegt:
damnnn
simonee; •$0. zegt:
dit gaat even dure
ja haha

heb er plaatjes bijgezet

simonee; •$0. zegt:
damnnn
simonee; •$0. zegt:
eg wel goeie
simonee; •$0. zegt:

zullen vast
simonee; •$0. zegt:
nu nog kijke of t goed met me gezint is
spelfouten inzitten
simonee; •$0. zegt:
maak nix
simonee; •$0. zegt:
damn diejs goed
simonee; •$0. zegt:
ff verder leze
simonee; •$0. zegt:
damnnn
simonee; •$0. zegt:

simonee; •$0. zegt:
diejs goed
simonee; •$0. zegt:
niet te geloven
simonee; •$0. zegt:
ik ga t nog ns leze
loool ik hoop dat je t mooi vond ofzo
simonee; •$0. zegt:
ja hendig goed !!
simonee; •$0. zegt:
ik kan gewoon niet stoppen het te leze
dan heb ik t goed gedaan
simonee; •$0. zegt:
ja

----------------

Ok, dankjewel. Mag ik nu ook leggingen doen?

[ Bericht 0% gewijzigd door Michielos op 27-11-2008 08:25:46 ]
  donderdag 27 november 2008 @ 07:42:45 #248
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63556300
quote:
Op donderdag 18 september 2008 13:17 schreef Bastard het volgende:
Zullen we anders een nieuw lijstje maken.. het is toch een beetje onduidelijk wie er nog zit te wachten op een legging en waarvoor. En misschien is in de tussentijd het antwoord al op diegene zn pad gekomen en heeft de legging geen toegevoegde waarde meer.

Nieuwe ronde nieuwe kansen.. iedereen die iets voor iemand anders kan betekenen dmv leggingen, lezingen, runen etc zijn hierbij uitgenodigd om te helpen.
En diegene die een vraag hebben mogen hem hier stellen.

Zonde van zo'n leuk topic om die te laten verstoffen.
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 18:01 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Dit graag. Mijn zus heeft laatst op mij geoefend en ik wil eens zien of er ong hetzelfde uitkomt
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 27 november 2008 @ 08:16:56 #249
8372 Bastard
Persona non grata
pi_63556624
Leuke legging en interpretatie Michielos!
The truth was in here.
  donderdag 27 november 2008 @ 08:19:38 #250
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_63556649
Wij danken u Bastard. Is ie "leuk" of is het "goed"?
Zoals je ziet interpreteer ik de kaarten wellicht iets anders.
Ik doe niet echt aan stockreading, het licht moet vallen op hoe ik de kaarten op dat moment zie, en hoe ik mijn intuitie erop laat schijnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')