Legging voor Janieke:
Jouw vraag heb ik geformuleerd naar: "vertel me wat ik moet weten over hoe ik mijn ware liefde vind"
Het grappige was dat de sfeer heel positief en vrolijk was terwijl ik jouw legging deed. Wellicht de uitstraling die je op de foto hebt? Ook las ik het in de kaarten terug: je diepste verlangens gaan weldra in vervulling. Binnenkort haal je een resultaat en inzicht dat jou fysiek, mentaal en spiritueel beloont voor je moeite om de ware liefde te vinden. Volgens mij vertaalt dit naar hoe je erop dit moment onbewust mee bezig bent.
Daarentegen staat de kaart Vleugelen 8. Die duidt op besluiteloosheid. Als je iemand tegenkomt, leg je dan nog niet meteen vast, maar let op je onderbuikgevoelens. Kijk eerst naar binnen en kijk geduldig naar de antwoorden van je 'hogere ik'. Niemand anders moet voor jou een beslissing nemen!
Kom ik ook nog een kaart tegen die privacy aangeeft. Op zich een hele mooie combinatie met de volgende kaart Kluizenaar, maar die zal ik zo uitleggen. Deze kaart zegt dat je je niet moet isoleren en eenzaam hoeft te voelen, maar juist lekker naar situaties moet gaan waar je mensen ontmoet. Misschien is er iemand in je omgeving om wie je heel veel geeft, maar dat hij of jij je niet wil binden op dit moment. Het kan zijn dat je een nare situatie liever niet los wil laten. Toch moet je deze beperkende omstandigheid, al is die tijdelijk, opgeven.
Dan nu de laatste kaart die naar voren kwam, de Kluizenaar. Deze was naast de vorige kaart het meest dominant aanwezig in de legging. Wat vertelt hij je:
De kluizenaar lijkt op een solitaire, sociaal ongeziene, vertstrooide professor die nooit meedoet maar vanaf de zijlijn toekijkt en observeert. Of hij een stap naar de maatschappij toe doet om zijn wijze leiding aan een paar uitverkorenen aan te bieden of juist een stap terugzet, de kluizenaar loopt alleen en gaat gemakkelijker om met zijn dierbare voger dan met zijn medemens - die hem doorgaans verraden.
Het beste voor je liefdesleven is nu om trouw te zijn aan jezelf en je eigen pad. Als je uitgaat, verkeer dan met mensen die jou begrijpen en gewoon mogen zoals je bent. Zijn deze mensen niet in de buurt, ga dan in je eentje uit of blijf thuis, alleen, met een speciaal iemand of iemand van wie jij weet dat hij je niet tegenvalt. Een onmiskenbaar tegen van ware liefde is of je allebei waar dan ook graag samen bent en elkaar graag van het leven ziet genieten.
De kluizenaar duidt op een eenling, niet op een gezelligheidsmens. Ben jij de kluizenaar, dan moet je volwassen handelen of, ideaal gesproken, de ware kracht van een meester tentoonspreiden. Het valt niet mee om de kluizenaar te ontmoeten. Hij/zij kan een onaangepaste excentriekeling zijn, maar evengoed een genie, moet van het onbegrepen zijn door middelmatigere mensen. Als je tegen iemand aanloopt met de goede eigenschappen van de kluizenaar, wees dan jezelf! De kluizenaar doorziet een onecht iemand al vanaf een kilometer afstand!
Hierbij je legging Janieke. Ik hoor graag wat je ervan vindt