Dat is ook zoquote:Op maandag 14 januari 2008 09:50 schreef Suijk het volgende:
Ja, alles wel ok hier. Druk dagje vandaag, maar dan is het ook weer snel voorbij.
Ja dat is inderdaad logischquote:Op maandag 14 januari 2008 09:57 schreef Suijk het volgende:
Het was even druk hier met wat familiezaken (oma van m'n vrouw overleden), dus vond het gepaster om daar bij aanwezig te zijn.
Dan komt de hele Almeregang meechillen, jeweet, niggabox.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Suijk komt vast nog wel een keer meeten, toch?
Jajaquote:Op maandag 14 januari 2008 11:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dan komt de hele Almeregang meechillen, jeweet, niggabox.
Je bent gewoon jaloersquote:Op maandag 14 januari 2008 12:07 schreef rubbereend het volgende:oi
door slotjes posten is zooooooooooo 2007
Vaduzquote:Op maandag 14 januari 2008 11:25 schreef -Vaduz- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weer weg is
![]()
[ Bericht 13% gewijzigd door kleinzusje op 14-01-2008 12:17:20 (ff stalken uit verdriet :-() ]All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:Op maandag 14 januari 2008 12:09 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Vaduz![]()
Whoooz.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weer weg is
![]()
Erg jammer, zo makkelijk wil ik ook weer niet winnen.
That's all folks!
Ik mis je nu alquote:Op maandag 14 januari 2008 12:07 schreef rubbereend het volgende:oi
door slotjes posten is zooooooooooo 2007
Ik mis je ook al in de tennisgamequote:
Maar ik meende het.quote:
En waarom zou ik het niet menenquote:
Ik ken jou langer dan vandaagquote:
je nieuwe collega's zijn niet zo leuk bedoel je?quote:
Jawelquote:Op maandag 14 januari 2008 13:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je nieuwe collega's zijn niet zo leuk bedoel je?
ik heb je ook bij de toto gemistquote:
Whehequote:Op maandag 14 januari 2008 13:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je nieuwe collega's zijn niet zo leuk bedoel je?
zal ik er nog even een sollicitatie voor KLB uit doen?quote:Op maandag 14 januari 2008 13:33 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jawel, maar jij hoort gewoon in de crew. Weet niet waarom eigenlijk, maar het is zo
.
Ja, ik weet het. Hoe kan ik het goedmaken?quote:
Klaag jij wel eens dan?quote:Op maandag 14 januari 2008 13:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zal ik er nog even een sollicitatie voor KLB uit doen?
vooral achter de schermenquote:
10 kratten bier maken het redelijk goedquote:Op maandag 14 januari 2008 13:42 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Hoe kan ik het goedmaken?
Wel meeten niet werken.... wat een watjequote:Op maandag 14 januari 2008 13:59 schreef golfer het volgende:
Goedenmiddag.
Nog even een dagje 'spijbelen' aan de ziekte toegevoegd.
nee dat heet de proititeiten goed leggenquote:Op maandag 14 januari 2008 14:02 schreef dndiek het volgende:
[..]
Wel meeten niet werken.... wat een watje
Geef je adres maar, krijg jij 10 kratten bier.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:54 schreef dndiek het volgende:
[..]
10 kratten bier maken het redelijk goed
Ik zou echt oppassen met zulke uitsprakenquote:Op maandag 14 januari 2008 13:59 schreef golfer het volgende:
Goedenmiddag.
Nog even een dagje 'spijbelen' aan de ziekte toegevoegd.
Schigt wacht ook nog steedsquote:Op maandag 14 januari 2008 14:10 schreef RayMania het volgende:
[..]
Geef je adres maar, krijg jij 10 kratten bier.
Hij wilt zijn adres zijn geven, helaas. Had het graag opgestuurd.quote:
Ik geloof hier helemaal niks vanquote:Op maandag 14 januari 2008 14:20 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hij wilt zijn adres zijn geven, helaas. Had het graag opgestuurd.
Ik ben inderdaad ook meer een kastanjemensquote:
Krijg je vast geen stijve nek van.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:41 schreef Grulez het volgende:
Nieuw beeldscherm Tis een samsung geworden
hehehquote:Op maandag 14 januari 2008 16:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Krijg je vast geen stijve nek van.
Ja, morgenochtend pas hoor.quote:Op maandag 14 januari 2008 16:22 schreef RayMania het volgende:
Oeh, golfer, Bluezz. Er is weer een nieuwe Prison Break!
Goedquote:
hij trok het staken door naar FOK! een man van principes!quote:Op maandag 14 januari 2008 16:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Goed
Ray en ik hadden het gister nog over je, dat we je opeens écht niet meer zagen...
Ik ben een weekendje weg geweest, daardoor kon ik ook niet op die VBL meet komen.quote:Op maandag 14 januari 2008 16:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Goed
Ray en ik hadden het gister nog over je, dat we je opeens écht niet meer zagen...
quote:Op maandag 14 januari 2008 16:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij trok het staken door naar FOK! een man van principes!
dat was ook de reden dat je niet op de meet was! Weekendje weg met de familie toch?quote:Op maandag 14 januari 2008 16:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ben een weekendje weg geweest, daardoor kon ik ook niet op die VBL meet komen.
Ja en gelukkig ook inclusief vaderquote:Op maandag 14 januari 2008 17:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat was ook de reden dat je niet op de meet was! Weekendje weg met de familie toch?
Mooi mooiquote:
Goed zoquote:
quote:Opnieuw kijkcijferrecord voor Boer zoekt Vrouw
Na het record van vorige week heeft het KRO-programma Boer zoekt Vrouw opnieuw meer kijkers dan ooit getrokken. De datingshow trok gisteren 3.777.000 mensen, meer dat het best bekeken programma over heel 2007.
Nog nooit gezienquote:
gepostquote:Op maandag 14 januari 2008 17:44 schreef tong80 het volgende:
Pascal topic voor jou :
De beste rol van Robert de Niro.
Dat zeg ik ook al vier meetsquote:
neequote:Op maandag 14 januari 2008 18:24 schreef rubbereend het volgende:
bokt FOK! bij jullie ook zo?
nee maar Bok fokt wel bij mij.quote:Op maandag 14 januari 2008 18:24 schreef rubbereend het volgende:
bokt FOK! bij jullie ook zo?
Leuk verslag!quote:Op maandag 14 januari 2008 18:53 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Aleksandr Mostovoi.
Was erg leuk in Marbella.
Voor de liefhebber / geïnteresseerde: het dagelijks verslag van vier delen is te lezen via www.aswh.nl
Ik ben verslaggever van ASWH 1, dus maak voorbeschouwingen en wedstrijdverslagen voor de website. Ook lokale krantjes plaatsen die.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:03 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Leuk verslag!
Wat is jou rol bij ASWH als ik vragen mag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |