Yep!quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:17 schreef _aurum_ het volgende:
Ik heb zojuist mijn lief omgepraat wij gaan volgend jaar naar Madeira op huwelijksreis![]()
![]()
![]()
De foto's in het topic hebben geholpen met 't overtuigen
Bedoelen jullie met 't oranje boekje deze:
http://www.bol.com/nl/p/boeken/wat-hoe-madeira/1001004005764181/index.html#product_images ?
Is het OV goed op Madeira? Ik heb nog goede herinneringen aan Malta, gingen het hele eiland over en voor 10 cent per rit of zoquote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:44 schreef crystaltrench het volgende:
En het bussysteem, heerlijk!
Ik weet niet of het op heel Madeira goed is, maar van en naar Funchal in elk geval welquote:Op woensdag 29 april 2009 15:01 schreef computergirl het volgende:
[..]
Is het OV goed op Madeira? Ik heb nog goede herinneringen aan Malta, gingen het hele eiland over en voor 10 cent per rit of zo
We zitten weer in hetzelfde geweldige hotel. Voor de 3e keer.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:35 schreef charon het volgende:
Gaan jullie nu naar Funchal, Greys? (Ik dacht dat jullie de vorige keer ergens anders zaten, maar weet het ook al niet meer..)
Pff, ik ben jaloers.
Wel fotoverslag maken hequote:Op woensdag 10 juni 2009 10:38 schreef Den_Haag het volgende:
Geboekt, 16 juli vertrek ik voor een weekje Madeira. Ben erg benieuwd hoe het zal bevallen. vast goed
Ja die bocht was nu ook weer! Echt dat je even denkt 'ehhhhhhh......'quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:37 schreef stephan1900 het volgende:
Enkele jaren geleden een keertje geweest. Op vakantie met me kleine broerjte ik denk dat we 11 en 13 waren. 10 dagen was het volgens mij naar Familie toe die daar elk half jaar wonen. Veel leuke en mooie herinneringen aan. Begon al met het vliegveld![]()
Ons was natuurlijk niks gezegt en dat was misschien maar goed ook. schrok me de pleures toen we landde. Hij maakt ook nog een scherpe bocht op het einde dan zie je links de lucht en rechts alleen water heel eng als je 13 bent en je bent alleen.
Die gemiddelde leeftijd is inderdaad ietsje hoger, al stond het vroeger (of nu nog misschien?) bekend als 'bejaardeneiland' en ik moet zeggen dat dat misschien alleen in de winter zo is? Omdat ze er dan overwinteren ofzo? Want ik ben nu drie keer een week geweest en ik kom zat dertigers tegen. Maar dat is in jouw ogen misschien ook al 'een iets hogere leeftijd'quote:Al met al een top eiland. Alleen ik zou er niet met mijn vrienden heen gaan voglens mij is de gemiddelde leeftijd iets hoger dan in andere landen.
Wij zaten in Oasis Atlantic. Heel mooi hotel, zeker aan te raden! Maar het is niet te doen om van daaruit naar het dorp te lopen. Ja kan wel, als je een uur bergop in de brandende zon wil lopen en daarna je boodschappen nog moet doen. Wel ben je in 10 minuten bij een aantal restaurantjes waar je erg lekker kan eten, maar geen winkels of supermarkt.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:59 schreef Greys het volgende:
KellyPelly, leuke foto's!
Welk hotel zat je in Canico? Ik heb daar gekeken (mijn ouders wilden daar ook gaan boeken in dat dorp) maar ik vond wel dat je een pokke-eind vrij steil omhoog moest lopen daar voor je in een dorpje kwam met terrasjes ofzo. Of heb ik dan verkeerd gekeken?
Ja klopt! Het is het laatste hotel aan de boulevard als je richting Santa Cruz kijkt. Wij hadden geen tuinkamer maar zeezicht, was een appartement, zodat je ook zelf kon koken. Waren heel tevreden over het hotel, grote kamers, goede service, alle faciliteiten gratis (internet, biljart, hotelbus naar Funchal, sauna, fitness). Heel schoon, zelfs de afwas die er nog stond werd gedaan. Kan het aanraden!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:12 schreef Greys het volgende:
Oasis Atlantic is volgens mij precies dat hotel waar mijn ouders wilden!
Daar zijn we wezen kijken. Is dat met die tuinkamers ook? Als je van het zwembad naar de zee loopt, zie je rechts en links wat van die tuinkamers. Klopt dat? Zag er uit als een mooi hotel!
Was het wat? Want daar gaan wij ook heen. De hangmatten op de balkonnetjes hebben me overgehaaldquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:29 schreef Den_Haag het volgende:
ik zat in Engenho Velho
http://www.engenho-velho.com/
Hihihi! Nou vooruit, Het Oranje Boekje is wel de Madeira-bijbel. Maar met andere boekjes lukt het heus ook welquote:Op zondag 4 oktober 2009 14:15 schreef Clubsoda het volgende:
Tja, eigenlijk schuld hoorAls je niet zo woest enthousiast was geweest en mooie foto's had geplaatst dan had ik helemaal niet naar Madeira gemoeten en dan had je niets op jaloers op te zijn!
Ik heb trouwens niet HET oranje boekje gekocht maar eentje van de ANWB met nog een los wandelboekje erbij
Ik hoop dat ik niet af ben nu
![]()
jezus wat mooi!!quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:39 schreef Greys het volgende:
Porto Moniz afgelopen zomer
[ afbeelding ]
O wauwquote:Op zondag 4 oktober 2009 14:39 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig is dit topic bijna vol.. dan zie ik het tenminste niet steeds in mijn AT verschijnenquote:
Jouw tijd komt nog, echt! Als de kiddies wat groter zijn!quote:
Op sommige plekken wel, op sommige plekken is dat veel te gevaarlijk.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:42 schreef conleche het volgende:
[..]
jezus wat mooi!!Kan je daar beneden komen? Door te klimmen en klauteren???
quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:41 schreef ColdFeet het volgende:
Is dat ook bij dat geweldig leuke getijdenzwembad, Greys?
Ja!quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:05 schreef Greys het volgende:
En je kunt er zulke mooie foto's maken, die foto hierboven staat ook voorop ons gedrukte eigen fotoalbum, vond het zelf ook een van de mooiste fotos. Zal er zo nog wat in gooien
Dat denk ik ook!quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:10 schreef conleche het volgende:
Mooie foto's!!Ik weet zeker dat jij Corsica ook heel mooi zal vinden!!
En die koe blijft hilarisch!!
Hoe heet dat?quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat denk ik ook!
En ik wil ooit nog eens naar dat eilandje waar Mamma Mia is opgenomen
Een piepklein Grieks eilandje.
O ja, in de Libelle staat een column van iemand die met een Griek getrouwd is en daar woont. Klinkt altijd heel idyllisch. Gut, dat klinkt wel mutsig hè, bekennen dat je de Libelle leestquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Skopelos!
http://gogreece.about.com/od/citiestowns/a/kalokairi.htm
het was echt super. een geweldige accomodatiequote:Op zondag 4 oktober 2009 13:34 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Was het wat? Want daar gaan wij ook heen. De hangmatten op de balkonnetjes hebben me overgehaald
Wel wezen zwemmen in de buitenbaden?quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:39 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
huisjes zijn niet extreem goedkoop trouwensquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:34 schreef Swetsenegger het volgende:
The hell met vakantie, ik ga er wonen!
Daar hebben wij ook naar gekeken, maar dan kijk je toch gauw bij de makelaars in Funchal. Da's duur, want daar gaan de jongeren die niet van het eiland vluchten van verveling als ze oud genoeg zijn wonen omdat het de enige stad is waar dan nog énig vertier voor jongeren is. Verder is er op het hele eiland geen discotheek te vindenquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:06 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
huisjes zijn niet extreem goedkoop trouwens
Nee, afgelopen vakantie mocht ik niet zwemmen (echt tof, een zonvakantie en dan niet mogen zwemmenquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:55 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Wel wezen zwemmen in de buitenbaden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |