abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 april 2009 @ 21:46:10 #251
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_68151564
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 20:17 schreef _aurum_ het volgende:
Ik heb zojuist mijn lief omgepraat wij gaan volgend jaar naar Madeira op huwelijksreis

De foto's in het topic hebben geholpen met 't overtuigen

Bedoelen jullie met 't oranje boekje deze:

http://www.bol.com/nl/p/boeken/wat-hoe-madeira/1001004005764181/index.html#product_images ?
Yep!

Veel plezier!
Snobs have more fun!
KLIK!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 28 april 2009 @ 17:33:04 #252
163650 Greys
pi_68466985
We hebben weer geboekt! Tralalaaaaaaaaaa!

Twee gekke dingen deze (derde) keer:

Mijn ouders zitten nietsvermoedend en aangestoken door ons precies dezelfde week op Madeira. Niet expres gegaan, zij hebben al maanden geleden geboekt en wij kunnen alleen déze bepaalde week (7 juni) ivm werk en beestenoppas. Whehehe. Ik ga het niet zeggen, ik ga daar mijn vader op zijn mobiel bellen om te vragen 'Waar gaan we vanavond eten?'. Kan niet wachten tot ze het door hebben

En we vliegen zondagochtend om 06.20 uur. Maar Heer G moet nog spelen de avond er voor en is dan rond 3.00 uur thuis. En zo te rekenen moeten we rond 03.15 uur weg. Wat een chaos wordt dat

Maar anyway... Madeira, we komen er weer aan!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68499576
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 17:44 schreef crystaltrench het volgende:
En het bussysteem, heerlijk!
Is het OV goed op Madeira? Ik heb nog goede herinneringen aan Malta, gingen het hele eiland over en voor 10 cent per rit of zo
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 29 april 2009 @ 15:21:53 #254
163650 Greys
pi_68500278
quote:
Op woensdag 29 april 2009 15:01 schreef computergirl het volgende:

[..]

Is het OV goed op Madeira? Ik heb nog goede herinneringen aan Malta, gingen het hele eiland over en voor 10 cent per rit of zo
Ik weet niet of het op heel Madeira goed is, maar van en naar Funchal in elk geval wel
Verder crossen wij liever met de huurauto het eiland over. Kosten: 99 euro voor de gehele week.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68500783
Gaan jullie nu naar Funchal, Greys? (Ik dacht dat jullie de vorige keer ergens anders zaten, maar weet het ook al niet meer..)

Pff, ik ben jaloers.
How beautiful they are - the trains you miss..
Would you like to watch tv? Or get between the sheets? Or contemplate a silent freeway?
The angle of the dangle is inversely proportional to the heat of the beat
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 29 april 2009 @ 15:51:56 #256
163650 Greys
pi_68501402
quote:
Op woensdag 29 april 2009 15:35 schreef charon het volgende:
Gaan jullie nu naar Funchal, Greys? (Ik dacht dat jullie de vorige keer ergens anders zaten, maar weet het ook al niet meer..)

Pff, ik ben jaloers.
We zitten weer in hetzelfde geweldige hotel. Voor de 3e keer.
Wij, niet nooit naar hetzelfde terug wilden in het verleden. Nou, nu wel hoor!

Dat is in Santa Cruz, in het eh.... *kompas er bij pakt* ... Oosten is dat toch?
Bij het vliegveld in de buurt! Maar van daar naar Funchal is het allemaal super geregeld met het OV heb ik begrepen van andere mensen, alleen wij gebruiken het OV daar dus nooit.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68504196
Had ik het toch goed- jullie zaten dichter bij Bom Jesus

Enne: "Wij, niet nooit naar hetzelfde terug wilden in het verleden. Nou, nu wel hoor! "
Dat hebben wij dus ook met Madeira, het is één van de drie uitzonderingen op ons lijstje..

Een auto is inderdaad wel net zo makkelijk en leuk (tip nog voor nieuwkomers: als je een rondje over de kustweg rijd, ga dan tegen de klok in- aan de noordkust merk je wel waarom).
Maar je komt inderdaad op de meest onmogelijke plaatsen nog bussen tegen, dus dat moet ook werken..

[ Bericht 19% gewijzigd door charon op 29-04-2009 17:15:20 ]
Would you like to watch tv? Or get between the sheets? Or contemplate a silent freeway?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 29 april 2009 @ 17:44:33 #258
163650 Greys
pi_68505409
Sterker nog, we lopen in ongeveer 20 stappen naar Bom Jesus! Hail Bom!
En hail to het tentje er naast, met de stone steak
Ben benieuwd hoe het met de hondjes van Santa Cruz gaat.

Oh en het verschil qua bloemen, want wij zijn eerder in augustus geweest en nog nooit begin juni!
Ben benieuwd of er dan nog meer bloemen zijn!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_69668265
tvp

Ga mogelijk in juli voor een weekje
pi_69890038
Geboekt, 16 juli vertrek ik voor een weekje Madeira. Ben erg benieuwd hoe het zal bevallen. vast goed
pi_69913103
Naar waar op Madeira, als we vragen mogen?
pi_69914069
Westkust
pi_69915717
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 10:38 schreef Den_Haag het volgende:
Geboekt, 16 juli vertrek ik voor een weekje Madeira. Ben erg benieuwd hoe het zal bevallen. vast goed
Wel fotoverslag maken he
pi_69917604
Zal ik doen Bluezie
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 25 juni 2009 @ 11:16:36 #265
163650 Greys
pi_70352611
Mis ik hier nou een heleboel posts ineens?
Ik had hier toch al mijn vakantiefoto's van twee weken geleden gepost en er was toch nog veel meer?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 25 juni 2009 @ 11:18:04 #266
163650 Greys
pi_70352653
Oh, foutje, ik had in het topic van het linkje hieronder gepost en ik dacht dat dat DIT topic was

Madeira
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70353248
Enkele jaren geleden een keertje geweest. Op vakantie met me kleine broerjte ik denk dat we 11 en 13 waren. 10 dagen was het volgens mij naar Familie toe die daar elk half jaar wonen. Veel leuke en mooie herinneringen aan. Begon al met het vliegveld

Ons was natuurlijk niks gezegt en dat was misschien maar goed ook. schrok me de pleures toen we landde. Hij maakt ook nog een scherpe bocht op het einde dan zie je links de lucht en rechts alleen water heel eng als je 13 bent en je bent alleen.

Verder natuurlijk veel gewandeld en tochten gemaakt met de cabrio. Ook even gezwommen bij dat kunst strandje maar het ws nog vrij koud. (februari). Verder nog dolfijnen en walvissen gezien vanaf de kust zee indrukwekkend.

Al met al een top eiland. Alleen ik zou er niet met mijn vrienden heen gaan voglens mij is de gemiddelde leeftijd iets hoger dan in andere landen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 25 juni 2009 @ 11:49:23 #268
163650 Greys
pi_70353600
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 11:37 schreef stephan1900 het volgende:
Enkele jaren geleden een keertje geweest. Op vakantie met me kleine broerjte ik denk dat we 11 en 13 waren. 10 dagen was het volgens mij naar Familie toe die daar elk half jaar wonen. Veel leuke en mooie herinneringen aan. Begon al met het vliegveld

Ons was natuurlijk niks gezegt en dat was misschien maar goed ook. schrok me de pleures toen we landde. Hij maakt ook nog een scherpe bocht op het einde dan zie je links de lucht en rechts alleen water heel eng als je 13 bent en je bent alleen.
Ja die bocht was nu ook weer! Echt dat je even denkt 'ehhhhhhh......'
quote:
Al met al een top eiland. Alleen ik zou er niet met mijn vrienden heen gaan voglens mij is de gemiddelde leeftijd iets hoger dan in andere landen.
Die gemiddelde leeftijd is inderdaad ietsje hoger, al stond het vroeger (of nu nog misschien?) bekend als 'bejaardeneiland' en ik moet zeggen dat dat misschien alleen in de winter zo is? Omdat ze er dan overwinteren ofzo? Want ik ben nu drie keer een week geweest en ik kom zat dertigers tegen. Maar dat is in jouw ogen misschien ook al 'een iets hogere leeftijd'
Je hebt gelijk als je zegt dat je er niet heen moet gaan om te stappen. Want dat is daar niet zo aan de orde. Hoewel... ik las dat er in Funchal tegenwoordig toch wel aardig wat te doen is voor jongeren, omdat ook de jongere generatie van Madeira zelf allemaal in en rondom Funchal komt wonen en die moeten natuurlijk ook wat te doen hebben
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70368120
Klopt het staat idd bekend als een bejaarden eiland en ik vond dat eigenlijk ook wel. Vooral als je in ons vliegtuig keek . Marja zoals ik al zei was dit nog wel in de ''winter''. Je ziet wel veel mensen uit Engeland en Duitsland was mijn mening.

Wij zijn ook een avondje in Funchal geweest en dat was opzich een best moderne stad waar je veel jongeren zag lopen. (wel typisch dat je op al di epleintjes opatjes ziet dammen etc) Ik had ook wel een paar discotheken gespot toen.

Volgens mij was ik zlefs 15 en niet 13 toen ik daar was... is nog helemaal niet zo lang geleden eignelijk. 4,5 jaar ongeveer Marja mooie ervaring en ik wil er zeker nog wel een keertje naar toe. Hele vriendelijke mensen en het drinken is echt onwijs lekker daar. Hoe heet dat drinken ook als weer wat ze daar speciaal hebben... soort van limonade met prik ik kom even niet op de naam. En het bier was toen ook meer dan goed
pi_72179990
Nou net een paar dagen terug van Madeira en het was super! Zaten in Canico de Baixo voor 12 dagen en hebben in 7 dagen het hele eiland rondgereden. Nou gaat dat wel redelijk snel, wij vonden de wegen echt top, vooral vergeleken met La Palma!

Heel veel moois gezien, gewandeld bij Rabacal

Balcoes
Pico do Areiro

Sao Lourenco en het westen. Verder dagje Funchal en met de kabelbaan naar Monte. Vonden wij een tegenvaller, met de auto kan je minstens zulke mooie dingen zien, maar voor een tientje heb je het in ieder geval gedaan. Het was wel super mooi versierd omdat er Maria Hemelvaart gevierd werd.

Op aanraden van hier bij Bom Jesus in Santa Cruz gegeten. Inderdaad heel goedkoop, maar daar was de kwaliteit dan ook naar. Wat ons betreft geen aanrader, het was goed te eten, maar voor iets meer geld vele malen beter te krijgen. Verder ook regelmatig een bolo do caco, te lekker!

Het was inderdaad een eiland voor oude mensen, maar wij hebben ons ook prima vermaakt. Groot voordeel dat er geen jankende kinderen in het vliegtuig zaten en we hoefden in het hotel niet te wachten bij de pc's, tafeltennis en snookertafel

En nu heb ik heimwee naar het uitzicht vanaf ons balkon. Ik weet zeker dat we hier ooit, over een jaar of dertig, nog wel weer terugkomen!

pi_72180777
helemaal vergeten wat foto's te uploaden
zal dat vanavond maar eens doen.

Ook de Pico Riuvo opgewandeld?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 26 augustus 2009 @ 19:59:26 #272
163650 Greys
pi_72180912
KellyPelly, leuke foto's!
Welk hotel zat je in Canico? Ik heb daar gekeken (mijn ouders wilden daar ook gaan boeken in dat dorp) maar ik vond wel dat je een pokke-eind vrij steil omhoog moest lopen daar voor je in een dorpje kwam met terrasjes ofzo. Of heb ik dan verkeerd gekeken?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_72181223
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 19:59 schreef Greys het volgende:
KellyPelly, leuke foto's!
Welk hotel zat je in Canico? Ik heb daar gekeken (mijn ouders wilden daar ook gaan boeken in dat dorp) maar ik vond wel dat je een pokke-eind vrij steil omhoog moest lopen daar voor je in een dorpje kwam met terrasjes ofzo. Of heb ik dan verkeerd gekeken?
Wij zaten in Oasis Atlantic. Heel mooi hotel, zeker aan te raden! Maar het is niet te doen om van daaruit naar het dorp te lopen. Ja kan wel, als je een uur bergop in de brandende zon wil lopen en daarna je boodschappen nog moet doen. Wel ben je in 10 minuten bij een aantal restaurantjes waar je erg lekker kan eten, maar geen winkels of supermarkt.

Maar het is wel op te lossen hoor, voor de deur van het hotel stopt elk half uur de bus die je in een paar minuten voor een euro naar het dorp brengt. Hebben wij geen gebruik van gemaakt, omdat we een auto hadden, maar het kan wel. Ook gehoord dat als je ergens in het dorp wil eten, mensen van het restaurant je ophalen en weer terugbrengen als je door de receptie laat bellen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 26 augustus 2009 @ 20:12:35 #274
163650 Greys
pi_72181303
Oasis Atlantic is volgens mij precies dat hotel waar mijn ouders wilden!
Daar zijn we wezen kijken. Is dat met die tuinkamers ook? Als je van het zwembad naar de zee loopt, zie je rechts en links wat van die tuinkamers. Klopt dat? Zag er uit als een mooi hotel!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_72181814
ik zat in Engenho Velho
http://www.engenho-velho.com/

pi_72182180
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 20:12 schreef Greys het volgende:
Oasis Atlantic is volgens mij precies dat hotel waar mijn ouders wilden!
Daar zijn we wezen kijken. Is dat met die tuinkamers ook? Als je van het zwembad naar de zee loopt, zie je rechts en links wat van die tuinkamers. Klopt dat? Zag er uit als een mooi hotel!
Ja klopt! Het is het laatste hotel aan de boulevard als je richting Santa Cruz kijkt. Wij hadden geen tuinkamer maar zeezicht, was een appartement, zodat je ook zelf kon koken. Waren heel tevreden over het hotel, grote kamers, goede service, alle faciliteiten gratis (internet, biljart, hotelbus naar Funchal, sauna, fitness). Heel schoon, zelfs de afwas die er nog stond werd gedaan. Kan het aanraden!
pi_73355806
Ja zeg, ik zat een druilerige zondagmiddag dit topic door te spitten en toen overviel me een daar-moet-ik-heen-gevoel. En nu gaan we dus naar Madeira aanstaande donderdag. Dankzij jullie Nee hoor, heb er heel veel zin in. We gaan duidelijk de gemiddelde leeftijd flink naar beneden bijstellen, eind 20 zijn we dus we vallen goed uit de toon Maar dat geeft niet want ik heb wel behoefte aan rust en een mooie omgeving en nog een beetje zon in het najaar. Ben vast de spullen een beetje aan het inpakken want daar is de komende dagen een beetje weinig tijd voor, heel prettig zo'n vlucht om 6.30... En ondertussen dus het topic nog een beetje door te lezen voor gouden tips en om in de vakantiestemming te komen.

Paarlen van wandelschoenen had ik al, we wandelen wel vaker. Ze zijn trouwens niet eens zo afschuwelijk, want donkerblauw. Dat is trouwens wel dé tip voor alle outdoorartikelen: vermijd kaki! Het doet echt níets voor je sex appael.
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 20:29 schreef Den_Haag het volgende:
ik zat in Engenho Velho
http://www.engenho-velho.com/

Was het wat? Want daar gaan wij ook heen. De hangmatten op de balkonnetjes hebben me overgehaald
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 4 oktober 2009 @ 14:03:22 #278
163650 Greys
pi_73356549
Oh ik ben jaloers!
Ik wil óók a.s. donderdag naar Madeira!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_73356878
Tja, eigenlijk schuld hoor Als je niet zo woest enthousiast was geweest en mooie foto's had geplaatst dan had ik helemaal niet naar Madeira gemoeten en dan had je niets op jaloers op te zijn! Ik heb trouwens niet HET oranje boekje gekocht maar eentje van de ANWB met nog een los wandelboekje erbij Ik hoop dat ik niet af ben nu
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 4 oktober 2009 @ 14:35:36 #280
163650 Greys
pi_73357504
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 14:15 schreef Clubsoda het volgende:
Tja, eigenlijk schuld hoor Als je niet zo woest enthousiast was geweest en mooie foto's had geplaatst dan had ik helemaal niet naar Madeira gemoeten en dan had je niets op jaloers op te zijn! Ik heb trouwens niet HET oranje boekje gekocht maar eentje van de ANWB met nog een los wandelboekje erbij Ik hoop dat ik niet af ben nu
Hihihi! Nou vooruit, Het Oranje Boekje is wel de Madeira-bijbel. Maar met andere boekjes lukt het heus ook wel Ik ben er nog nooit zo laat in het jaar geweest als jij nu gaat, dus ik ben wel benieuwd hoe het er dan is qua weer en qua bezoekers! Normaal viel het me alle keren echt 100% mee met de bejaarden (die blijven in en om de hotels en die lijken ook vaak andere hotels te kiezen als 'wij' jongere generatie). Ik heb amper bejaarden gezien alle keren!

Ga vooral ook echt naar Porto Moniz, als je de kaart voor je hebt links boven!
Die natural pools
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 4 oktober 2009 @ 14:39:18 #281
163650 Greys
pi_73357635
Porto Moniz afgelopen zomer

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 4 oktober 2009 @ 14:39:28 #282
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_73357641
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 21:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik wil ook
pi_73357729
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 14:39 schreef Greys het volgende:

[ afbeelding ]
jezus wat mooi!! Kan je daar beneden komen? Door te klimmen en klauteren???
pi_73358138
quote:

[ afbeelding ]
O wauw Porto Moniz staat wel als hoogtepunt in ons boekje (dat pleit er dan wel voor hè ) maar met een beduidend minder mooie foto dan deze! Gaan we zeker even een kijkje nemen! Ik ben ook heel benieuwd hoe het is qua weer, volgens het weerbericht is het nu wat bewolkt maar vanaf woensdag schijnt het zonnig en 25 graden te worden. Ach, we vermaken ons vast als het minder mooi is, desnoods ga ik in mijn regenpak in die hangmat, er in liggen zal ik!

[ Bericht 0% gewijzigd door Clubsoda op 04-10-2009 15:51:10 ]
  zondag 4 oktober 2009 @ 15:34:47 #285
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_73359239
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 14:39 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]
Gelukkig is dit topic bijna vol.. dan zie ik het tenminste niet steeds in mijn AT verschijnen

Eind april komt op zo'n 1200 euro...
Need... money...

and babysitter
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_73359404
Is dat ook bij dat geweldig leuke getijdenzwembad, Greys?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 4 oktober 2009 @ 18:05:31 #287
163650 Greys
pi_73363156
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 14:39 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]
Jouw tijd komt nog, echt! Als de kiddies wat groter zijn!
Je moet er een keer heen!
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 14:42 schreef conleche het volgende:

[..]

jezus wat mooi!! Kan je daar beneden komen? Door te klimmen en klauteren???
Op sommige plekken wel, op sommige plekken is dat veel te gevaarlijk.
Maar zoals Coldfeet al zegt, ze hebben een bepaald deel een beetje aangepast zodat je er kunt zwemmen!
Dan hebben ze bepaalde stukjes rots vlak gemaakt en een paar trapjes van beton het water in, dan kan je er veilig in en uit komen!

En je kunt er zulke mooie foto's maken, die foto hierboven staat ook voorop ons gedrukte eigen fotoalbum, vond het zelf ook een van de mooiste fotos. Zal er zo nog wat in gooien
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 15:41 schreef ColdFeet het volgende:
Is dat ook bij dat geweldig leuke getijdenzwembad, Greys?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_73363389
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 18:05 schreef Greys het volgende:

En je kunt er zulke mooie foto's maken, die foto hierboven staat ook voorop ons gedrukte eigen fotoalbum, vond het zelf ook een van de mooiste fotos. Zal er zo nog wat in gooien
Ja! Voorpret!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 4 oktober 2009 @ 19:06:12 #289
163650 Greys
pi_73364815
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 18:14 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ja! Voorpret!
Komen er een paar!

En het uitzicht vanaf het bed richting het balkon

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_73364926
Mooie foto's!! Ik weet zeker dat jij Corsica ook heel mooi zal vinden!!

En die koe blijft hilarisch!!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 4 oktober 2009 @ 19:12:47 #291
163650 Greys
pi_73364991
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 19:10 schreef conleche het volgende:
Mooie foto's!! Ik weet zeker dat jij Corsica ook heel mooi zal vinden!!

En die koe blijft hilarisch!!
Dat denk ik ook!
En ik wil ooit nog eens naar dat eilandje waar Mamma Mia is opgenomen
Een piepklein Grieks eilandje.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_73365031
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 19:12 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat denk ik ook!
En ik wil ooit nog eens naar dat eilandje waar Mamma Mia is opgenomen
Een piepklein Grieks eilandje.
Hoe heet dat?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 4 oktober 2009 @ 19:16:28 #293
163650 Greys
pi_73365099
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 19:14 schreef conleche het volgende:

[..]

Hoe heet dat?
Skopelos!
http://gogreece.about.com/od/citiestowns/a/kalokairi.htm
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 4 oktober 2009 @ 19:34:03 #294
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_73365679
The hell met vakantie, ik ga er wonen!
pi_73365948
Ooo wat een mooie foto's Nog meer vakantiezin nu! Enige nadeel van zo'n fotogenieke bestemming is dat ik mijn vriend niet meer terug zal zien want die is dan de godganse dag bezig om óók zulke mooie foto's te maken...
quote:
O ja, in de Libelle staat een column van iemand die met een Griek getrouwd is en daar woont. Klinkt altijd heel idyllisch. Gut, dat klinkt wel mutsig hè, bekennen dat je de Libelle leest Pas ik wel meteen goed in de bejaardenscène van Madeira
pi_73366404
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 13:34 schreef Clubsoda het volgende:
[..]

Was het wat? Want daar gaan wij ook heen. De hangmatten op de balkonnetjes hebben me overgehaald
het was echt super. een geweldige accomodatie
pi_73366449
quote:

[ afbeelding ]
Wel wezen zwemmen in de buitenbaden?
pi_73366916
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 19:34 schreef Swetsenegger het volgende:
The hell met vakantie, ik ga er wonen!
huisjes zijn niet extreem goedkoop trouwens
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 4 oktober 2009 @ 20:12:18 #299
163650 Greys
pi_73367147
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 20:06 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

huisjes zijn niet extreem goedkoop trouwens
Daar hebben wij ook naar gekeken, maar dan kijk je toch gauw bij de makelaars in Funchal. Da's duur, want daar gaan de jongeren die niet van het eiland vluchten van verveling als ze oud genoeg zijn wonen omdat het de enige stad is waar dan nog énig vertier voor jongeren is. Verder is er op het hele eiland geen discotheek te vinden
Geen idee wat het zou kosten als je echt in zo'n minidorpje in een wat meer verlaten gebied zou willen wonen. Daar konden we nooit een makelaar vinden
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 4 oktober 2009 @ 20:13:03 #300
163650 Greys
pi_73367181
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 19:55 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Wel wezen zwemmen in de buitenbaden?
Nee, afgelopen vakantie mocht ik niet zwemmen (echt tof, een zonvakantie en dan niet mogen zwemmen ).
Maar de volgende keer dat ik er ben ga ik dat zéker wel doen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')