Ook het oranje boekje!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:02 schreef Halinalle het volgende:
[..]
Levada dos Tornos (p. 160, oranje boekje), vlakbij Funchal. Wij zijn begonnen in Monte, bij het bergstation van de kabelbaan, dus in in de tegenovergestelde richting van de wandeling in het boekje. Overigens is Monte sowieso een bezoekje waard en zeker de Monte Palace Tropical Garden.
Nee... Vooral die jongste kan niks. Heeft verdorie al 4 maanden kunnen oefenen op eten en lopen enzo.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 09:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Zijn ze al wat groter gegroeid sinds gister? Schiet het al op?
In Funchal bij de jachthaven zitten een aantal aanbieders. Bij VVV's (en vaak ook bij hotelbalies) liggen folders. Wij zijn vanuit Funchal vertrokken, maar ik meen me te herinneren dat je ook van een aantal andere locaties kunt vertrekken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:33 schreef Greys het volgende:
Swets en ET, wat flauw zeg, dat die kleinste dat nou nóg allemaal niet kan![]()
Ohhhhh dat dolfijnentripje willen wij deze keer ook gaan doen ja!
Waar boek je zoiets? In Funchal aan de kust, of een andere aanrader?
Gaaf is die ja!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:25 schreef E.T. het volgende:
http://www.elizawashere.n(...)?accommodationId=128
die moet het worden.. volgend jaar ofzo (mits de prijs te doen is natuurlijk)
van god en alle mensen verlaten in je hutje aan een baai.. de bewoonde wereld 250 meter boven je.. alleen bereikbaar met een lift langs de rotswand..
Ik zie me wel zitten 's avonds met een fles wijn en een goed boek
voor de beeldvorming, een plaatje van de lift:
[ afbeelding ]
En neuken! Neuken als konijnen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:25 schreef E.T. het volgende:
Mooie plek. Volgens mij heb ik er een fotootje van:quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:25 schreef E.T. het volgende:
http://www.elizawashere.n(...)?accommodationId=128
die moet het worden.. volgend jaar ofzo (mits de prijs te doen is natuurlijk)
van god en alle mensen verlaten in je hutje aan een baai.. de bewoonde wereld 250 meter boven je.. alleen bereikbaar met een lift langs de rotswand..
voor de beeldvorming, een plaatje van de lift:
[ afbeelding ]
Nu pas? Je bedoelt dat je dit briljantje tot op heden aan de kant hebt geschoven?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:56 schreef UIO_AMS het volgende:
De Dude is heelhuids wedergekeerd. Ondanks de landingsbaan. Dan ga ik dit topic binnenkort maar eens nalezen.
Hij staat erg hoog op het lijstje voor volgend jaar september oid.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:52 schreef Duderinnetje het volgende:
E.T., de prijzen laden weer!
Swets, dat wordt neuken!
Wij zijn in augustus geweest en dat is ons prima bevallen, maar als je enigszins je vakantieperiode vrij kunt kiezen dan schijnt mei een hele goede keuze te zijn. Bijna alles staat dan in bloei. Wellicht een overweging?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:06 schreef E.T. het volgende:
[..]
Hij staat erg hoog op het lijstje voor volgend jaar september oid.
Swets moet nog even denken of ie wel 8 dagen zonder kinderen kan
Dan is de jongste net 14 maanden oud. Om die dan al 8 dagen bij oma achter te laten....quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:12 schreef Halinalle het volgende:
[..]
Wij zijn in augustus geweest en dat is ons prima bevallen, maar als je enigszins je vakantieperiode vrij kunt kiezen dan schijnt mei een hele goede keuze te zijn. Bijna alles staat dan in bloei. Wellicht een overweging?
Ik ben net terug van een lang weekend aan de Loire. Sorry.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:53 schreef Duderinnetje het volgende:
Nu pas? Je bedoelt dat je dit briljantje tot op heden aan de kant hebt geschoven?
Ik las dat je dronken was geweest. Dus is je excuus aanvaard.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:39 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik ben net terug van een lang weekend aan de Loire. Sorry.
Ja, dat zie je in heel veel landen, van die verschoten foto's inderdaad!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:18 schreef crystaltrench het volgende:
Ooooh, maar het eten was ook goed!
Maar de foto's van bovenaf geschoten van een bord vol vis en aardappelen zagen er nooit echt smakelijk uit. Zeker niet als die menukaart door de zon enorm was vervaagd ;-P
Maar goed, ik heb echt genoten van mijn twee weken daar, en ook dat hoort bij de charme van het eiland!
De McDonalds was ook buitengewoon ;-)
In de mall en foodcourt 'Dolce Vita'. Daar parkeerden we onze auto als we in Funchal waren. (nabij die fontein ter hoogte van de Marina)quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:50 schreef Greys het volgende:
Ik leef daar echt op de vis en op die Espetada stokken
Maar Duderinnetje, wáár in Funchal (ongeveer?) zat die take away sushi????? Ik wil ook!![]()
En mocht je eens de bus missen, of bij de deur van je hotel afgezet willen worden (na zwaar tafelen met de nodige glazen wijn), dan zijn taxi's voor onze begrippen zéér betaalbaar (net zoals op het vasteland van Portugal).quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:44 schreef crystaltrench het volgende:
[..]
En het bussysteem, heerlijk! Weg met de ov-chipkaart en neem het Giro-systeem want het werkt als een tierelier! Ok, elke keer als je overstapt moet je "afstempelen", maar de prijzen van de ritten is zo laag dat dat geen pijn in het hart of in de portemonee oplevert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |