Oh. Dat stemt hoopvol.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:47 schreef k_man het volgende:
- beslaapbaar: ja
- altijd voldoende plek: nee
Wij hebben in '06 voor dezelfde bestemming een hotel geboekt in de omgeving van Schiphol geboekt en ons (gratis) door de minibusjes van het hotel naar Schiphol laten vervoeren.quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Goddeurrie, tickets binnen en we vliegen op een onmogelijk tijdstip héén. Voor Groningers althans. De vlucht gaat om 06.30 'smorgens. We dienen 2,5 uur van te voren aanwezig te zijn. 04 uur dus. Vanuit Groningen kunnen we er met de laatste trein om 0.40 uur zijn. Dat wordt lekker lang wachten dus.
O er is nog een mogelijkheid om er om 02.57 te zijn, maar dan vertrekken we maar net even later dan voorgenoemde treinreis, maar zijn we wel 4.23 uur onder de pannen, OV-gewijs.![]()
Ik hou verschrikkelijk veel van mijn nieuwe noordelijke stek, maar Den Haag was soms echt zo gek nog niet.
Anyway, wat zouden jullie doen? Met de auto naar Schiphol gaan en hem stallen is een kostbare aangelegenheid. Hotelletje op Schiphol nemen? Maargoed, om 04 uur moeten we alweer aan de incheckbalie staan.
Over het landen doe ik geen mededelingen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:27 schreef Greys het volgende:
Dat klinkt alsof jullie het naar je zin hebben gehad!
En zo herkenbaar! Zijn jullie nu ook verliefd op Madeira? En... hoe ging het landen en opstijgen?![]()
Ik ben enorm benieuwd naar je wandeltip, want wij gaan over 3 weken!
Oh, ik ga je stukje nog even drie keer lezen en me alvast enorm verheugen!
En je foto's ben ik ook enorm benieuwd naar!
Gezien, maar uiteindelijk niet bezocht. Het bad was enorm druk. En dan verkozen we toch de verstilde schoonheid van de natuur. Zelfs Funchal hebben we maar twee middagen bezocht. We zijn een paar keer vaker op weg geweest naar de stad, maar haalden hem dan niet. Té veel moois, onderweg. Je weet er van gekkigheid soms niet waar je kijken moet, hadden jullie dat ook? Op het laatst sloeg ik bijna mijn handen voor mijn ogen: o nee, niet wéér een adembenemend uitzicht! Nee! Laat! Me! Met! Rust!!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:01 schreef ColdFeet het volgende:
Woei, she's back! En enthousiast. Heb je het getijdenzwembad nog bezocht?
Oh noes! Stakkerdjequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:08 schreef Duderinnetje het volgende:
Op het laatst sloeg ik bijna mijn handen voor mijn ogen: o nee, niet wéér een adembenemend uitzicht! Nee! Laat! Me! Met! Rust!!
Nou, zo'n, espetada is twee keer leuk, maar dan denk je ook: goh, wat raffinement is best welkom. En dat laatste vonden we eerlijk gezegd vooral in de eigen keuken (verse spullen halen en zelf iets brouwen met weinig middelenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:14 schreef ColdFeet het volgende:
Heb je veel espetada's gegeten? Of vooral vis, vis, vis?
*culinaire interesse toont
Die landingsbaan is nu bijna dubbel zo lang dan hij oorspronkelijk was! Op http://hubpages.com/hub/Madeira-Airport zie je o.a. een foto van de oude landingsbaan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:07 schreef Duderinnetje het volgende:
De landingsbaan valt NIET mee.![]()
[..]
Die vis heb ik niet gegeten! Heb tegen mijn voornemens in, nauwelijks vis gegeten. Twee keer tonijn (ook lekker, daar niet van) en dat was het.
De ietsje langere landingsbaan valt desondanks nog steeds NIET MEE!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:31 schreef Halinalle het volgende:
[..]
Die landingsbaan is nu bijna dubbel zo lang dan hij oorspronkelijk was! Op http://hubpages.com/hub/Madeira-Airport zie je o.a. een foto van de oude landingsbaan.
Voor die vis zul je nog eens terug moeten naar Madeira.
Ik zal ook deze keer mijn bikini weer onder mijn kleding aantrekken, voor als ie over het randje floepstquote:
Vorig jaar hebben we dus al enorm rondgereden, maar ik kan me die rotsen helemaal niet herinneren. Ook de 5e foto van je 2e serie foto's komt me totáál niet bekend voor. Maar dat betekent dat Heer G en ik ook nog zát te zien hebben deze keer dus! Jij ook niet in de grotten geweest? Dan moet je ook nog een keer terug. He, wat naar nou he?quote:Greys: die bovenste foto is ergens in het gebied van Paul da Serra. Huur een auto bij je reis over drie weken en ga gewoon toeren. Dan kom je al het moois vanzelf tegen! Je rijdt van de ene verbazing in de andere.
* Greys alvast rek- en strek oefeningen gaat doenquote:De wandeling die je echt zou moeten maken is die naar de één na hoogste top van Madeira, Pico Rivo (oranje boekje pag. 164). Tijdens de wandeling haat je me, maar eenmaal op de top ben je me dankbaar. Halverwege staat een prachtige herdershut waar je even kan uitrusten en wat fris kan kopen. Daarna begint de echte fikse klim, die je een uitzicht oplevert dat je niet snel vergeet.
Tof is dat he? Je zit daar eigenlijk nooit aan slecht weer vast. Dan rij je gewoon wat verder of ga je lekker stadten in Funchal.quote:Overigens hebben we twee keer wat spetterregen gehad (noordkant). Maar we stapten die dagen toch in de auto en zoals jij al eerder zei: eventjes rijden en je zit weer in de zon. Óf omdat je simpelweg boven de wolken belandt, óf omdat het weer er per plaats zo ongeveer kan verschillen. En aan de zuidkust bijvoorbeeld, is het nagenoeg altijd zonnig.
Wij hebben de vorige keer haast alleen Espetada, stonesteaks en tonijn gegeten.quote:Die vis heb ik niet gegeten! Heb tegen mijn voornemens in, nauwelijks vis gegeten. Twee keer tonijn (ook lekker, daar niet van) en dat was het.
Die vijfde foto is van de wandeling die ik beschreef! Het oranje boekje is heel goed bevallen! Eén wandeling die onder 'Op Uw Gemak' stond, bleek een drie uur durende klauterpartij naar een waterval te zijn, maar dat mocht de pret niet drukken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zal ook deze keer mijn bikini weer onder mijn kleding aantrekken, voor als ie over het randje floepst
[..]
Vorig jaar hebben we dus al enorm rondgereden, maar ik kan me die rotsen helemaal niet herinneren. Ook de 5e foto van je 2e serie foto's komt me totáál niet bekend voor. Maar dat betekent dat Heer G en ik ook nog zát te zien hebben deze keer dus! Jij ook niet in de grotten geweest? Dan moet je ook nog een keer terug. He, wat naar nou he?
[..]
* Greys alvast rek- en strek oefeningen gaat doen
Thuis ga ik het oranje boekje er weer bij pakken! Veel lol van gehad zeker van dat boekje?
[..]
Tof is dat he? Je zit daar eigenlijk nooit aan slecht weer vast. Dan rij je gewoon wat verder of ga je lekker stadten in Funchal.
[..]
Wij hebben de vorige keer haast alleen Espetada, stonesteaks en tonijn gegeten.
Ik denk dat ik die zwarte enge vis deze keer een keer ga proberen!
Alles greyzz, de foto's het eten het plezier, echt wanstaltig verschrikkelijk gewoonquote:
Echt zum kotzenquote:
Levada dos Tornos (p. 160, oranje boekjequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Halinalle, van welke wandeling is je tweede foto?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |