Ach ja, ga jij maar lekker met al die andere bejaarden op Madeira zitten.quote:
quote:Op zondag 27 januari 2008 00:16 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ach ja, ga jij maar lekker met al die andere bejaarden op Madeira zitten.
Helaas het is optie 2. Maar de wandelschoenen is een goed idee, want het schijnt waanzinnig wandelen te zijn langs die irrigatie kanaaltjes.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:02 schreef Duderinnetje het volgende:
Nóg een keer, of 'nog 'ns een keer'?
In dat eerste geval weet jij me vast te helpen:
quote:Op maandag 23 juni 2008 22:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Helaas het is optie 2. Maar de wandelschoenen is een goed idee, want het schijnt waanzinnig wandelen te zijn langs die irrigatie kanaaltjes.
Ja want die vinden er geen ruk aan daaro hoor!quote:Op maandag 23 juni 2008 22:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Nog 16 jaar, dan kunnen de kinderen zelfstandig thuis blijven....
Tuurlijk, en je partner zo'n ouwe lullen 'worker' met de pijpen op net het te korte punt afgeritst en witte benen. Ow de heerlijke rust, geen herrie, geen geraas van verkeer.... Zouden ze geen klokkenmaker nodig hebben op dat eiland?quote:Op maandag 23 juni 2008 22:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja want die vinden er geen ruk aan daaro hoor!![]()
Het is echt voor gezapige sufferds.![]()
Zou ik trouwens ook zo'n wit hoedje moeten, net als die vrouw op die foto?
En dat hij dan witte sokken in sandalen draagt! Als je dat van elkaar verdraagt, is er sprake van échte liefde.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tuurlijk, en je partner zo'n ouwe lullen 'worker' met de pijpen op net het te korte punt afgeritst en witte benen. Ow de heerlijke rust, geen herrie, geen geraas van verkeer.... Zouden ze geen klokkenmaker nodig hebben op dat eiland?
Ik ga al over een maand! Kleine maand!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:42 schreef Greys het volgende:
Nog twee maandjes en dan gaan wij ook weer
Die schoenen![]()
![]()
Ik heb het vorig jaar op gympies gered hoor, maar ik moet dan ook schoorvoetend toegeven dat wij de makkie-wandelingen hebben gedaan. Misschien dat we het dit jaar iets grondiger gaan aanpakken
Ik ben zo bang dat als ik ook nog een shirt om mijn kont knoop, ik meteen de bijbehorende dikke derrière kweek. Ik zie daar echt een causaal verband!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:58 schreef Greys het volgende:
Ja, een regenponchootje is wel handig als je echte uren durende die-hard wandelingen in de bergen gaat maken. Daar blijven de wolken namelijk soms flink hangen en kan het wat spetteren. Als je daarna in je auto stapt en een paar kilometer verder rijdt, kan het ineens weer helemaal zonnig en bv 8 graden warmer zijn!
Dus neem een sweatshirt o.i.d. mee (als je die schoenen aan hebt kan dat er ook nog wel bij) dat je bv even om je middel kunt knopen als het ineens weer stukken warmer is. Tijdens je rondje eiland kan je echt flinke temperatuurverschillen merken.
En vergeet je oranje Wat & Hoe boekje niet, dat boekje zal je veel plezier brengen daar!
Ik denk dat we eerste een foto van je huidige kont moeten zien om daar wat zinnigs over te kunnen zeggen dudequote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik ben zo bang dat als ik ook nog een shirt om mijn kont knoop, ik meteen de bijbehorende dikke derrière kweek. Ik zie daar echt een causaal verband!![]()
Maar ik heb het genoteerd:
Regendingie, sweatshirtje.
Oranje boekje ligt paraat!![]()
Daar kan ik niet bij met het toestel.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik denk dat we eerste een foto van je huidige kont moeten zien om daar wat zinnigs over te kunnen zeggen dude
Geweldig! Dit gaan we zeker doen!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:07 schreef Greys het volgende:
Dit is een tip voor je eerste Madeira wandeling --> http://www.madeira-vakantie.com/balcoes.html
Dat is maar 20 minuten, vlakke paden, maar wel langs een kleine levada. Lekker om er even 'in te komen', niet meteen 30 kilometer gaan lopenHet uitzicht aan het einde is de ultieme beloning!
Ribeira Brava is makkelijk te vinden via de kaartjes in je oranje boekje. Parkeer 't autootje bij de forellenkwekerij, maak de wandeling, vergaap je aan het uitzicht en als je dan die 20 minuutjes terug loopt kan je daarna lekker wat drinken en eten bij het forellenrestaurantje![]()
Zo, ik heb zojuist je eerste dag even ingedeeld
Nee, in het oranje boekje staan eigenlijk de meeste mooie wandelingen helemaal beschreven!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:09 schreef Duderinnetje het volgende:
Geweldig! Dit gaan we zeker doen!
Had jij ter plekke destijds wandelkaarten gekocht eigenlijk?
Mens ik ga even plakken en knippen in Word.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:10 schreef Greys het volgende:
Nog een tip...
Mocht je op een avond nou denken 'Wááár zullen we vanavond eens gaan eten'?
Rij dan naar Santa Cruz (vlak bij het vliegveld, dan zie je nog eens die geweldige landingsbaan op de palen in zee) en parkeer gewoon ergens in het durpje. Loop naar de kerk en onder de kerk staan een aantal plastic tafels met parasols bij 'restaurantje' Bom Jesus. Neem er de stone steak
Je krijgt dan een hete tegel uit de oven, een lap heerlijk vlees en wat salade en aardappeltjes.
Personeel super lief, eten: zalig, kosten: genant weinig.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, in het oranje boekje staan eigenlijk de meeste mooie wandelingen helemaal beschreven!
Dan heb je geen aparte wandelkaarten meer nodig eigenlijk.
Nee. En ook niet... ik herhaal... NIET gaan Googlen op 'landingsbaan/vliegveld Madeira' voordat je gaat. Die fout maakte ik namelijk vorig jaar en ik had mijn bikini dus alvast aan onder mijn kleren voor het geval we niet op tijd zouden remmenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:12 schreef Duderinnetje het volgende:
Wil ik die landingsbaan wel zien?
Heb je ook al lilleke schoenen en gezonde sokken? Want dat laatste moest ik van mijn wandeltante in de winkel dus ook! Gezonde sokken in gezonde paarlen!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik wil ook. Ik heb de dikke kont al, krijg ik dan korting?
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee. En ook niet... ik herhaal... NIET gaan Googlen op 'landingsbaan/vliegveld Madeira' voordat je gaat. Die fout maakte ik namelijk vorig jaar en ik had mijn bikini dus alvast aan onder mijn kleren voor het geval we niet op tijd zouden remmen![]()
Maar nu istie dus een stuk (!quote:The airport was once infamous for its short runway which, surrounded by high mountains and the ocean, made it a tricky landing for even the most experienced of pilots. The original runway was only 1600 meters in length, but was extended by 200 meters 8 years after the TAP Air Portugal Flight 425 incident of 1977 and subsequently rebuilt in 2000, almost doubling the size of the runway, building it out over the ocean. Instead of using landfill, the extension was built on a series of 180 columns, each being about 70m tall.
* Greys gilt het uit van het lachenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:48 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik dacht zelf aan Hessel.
Ja doe eens gek greys en doe ook eens geen hotel. Er zijn zoveel leuke huisjes daar!quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:08 schreef Greys het volgende:
[..]
* Greys gilt het uit van het lachen
Ik ben nu lekker weer op vakantiereiswijzer aan het neuzen, we wilden in hetzelfde hotel als vorig jaar (op Madeira, niet op Terschelling) maar ik twijfel of we niet eens heel wild moeten doen en iets anders moeten boeken. Canico lijkt me ook zo'n leuk plekkie
YouTube deed de volgende suggesties na afloop van het filmpjequote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:32 schreef Greys het volgende:![]()
![]()
Ik ben een ENORME schijterd met vliegen en ik zweer je, het valt mee.
Merkte zelfs niet dat het vliegtuig erg hard moest remmen ofzo, echt
Als je nou terug bent, zal je het beamen
En pas als je terug bent moet je ook dit soort Youtube filmpjes gaan bekijken.
Niet nu dus...
(En bedenk... ik ben vorig jaar geweest en ik ga wéér!)
Nee, je gaat maar naar Madeira.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:48 schreef Duderinnetje het volgende:
Modjes, mag ik een TT-change naar: Terschelling: ons topeiland in de Waddenzee?
Thanks.
Wat bedoel je met dat laatste?quote:Op donderdag 10 juli 2008 01:38 schreef k_man het volgende:
Schipholtaxi nemen.
Of dat hotel achter de douane.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |