Even gegoogled en dat is inderdaad prachtig!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:11 schreef charon het volgende:
*meldt ook gaat eind augustus*.
Dat 'ik weet niet meer waar ik kijken moet' komt me bekend voor, van de Azoren twee jaar geleden.
Daar moet je dan ook eens heen misschien (wel eilandhoppen).
Wie weetquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:59 schreef Greys het volgende:
Dan kom ik je misschien tegen Charon, wij gaan maandag 25 augustus
Wel gezien, niet gegeten, in de Zona Velha zitten aardig wat leuke restaurantjes.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:13 schreef charon het volgende:
[..]
PS: heeft iemand hier gegeten? http://www.ojango.net/ (voor als ik wél honger krijg)
Er is een ferry tussen de Algarve en Madeira, dus zonder te vliegen(of te zwemmen) kan ook.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:32 schreef Brighteyes het volgende:
[/sub]Ik wil alleen niet met het vliegtuig op vakantie, is het ook te zwemmen?[/sub]
Tja, ik zal niet zeggen dat de Maderaanse Madeiriaanse Maderiaanse - zeg het maar - keuken lief is voor vegetariërs, maar volgens mij kun je overal wel aardig terecht, zeker als je het erbij zegt. Er zijn altijd salades, er is altijd (maar dan ook ALTIJD!!!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:21 schreef spijkerbroek het volgende:
Hoe is het weer daar in oktober?
Mijn vriendin en ik zitten eraan te denken om een weekje of 2 daar naartoe te gaan.
En bestaat het eten alleen uit vlees en vis? Mijn vriendin is vegetarier, dus er meot voor haar ook wat zijn.
Goed, dan mag ze op sla en wortels gaan knagenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:23 schreef Duderinnetje het volgende:
Tja, ik zal niet zeggen dat de Maderaanse Madeiriaanse Maderiaanse - zeg het maar - keuken lief is voor vegetariërs, maar volgens mij kun je overal wel aardig terecht, zeker als je het erbij zegt. Er zijn altijd salades, er is altijd (maar dan ook ALTIJD!!!) knoflookbrood. Dus de lunch is al door te komen. Als je in Funchal gaat zitten en daar eet, kun je alles eten wat maar in je op komt, want daar is het toeristisch. Tapa's, Indiaas, Italiaans, sushi, noem maar op. Dus dat moet zeker lukken als vegetariër.
Of je kookt af en toe eens zelf. Niets zo leuk als koken op vakantie, met inheemse producten van de markt. Wat groente en fruit betreft kun je zeker je hart ophalen op Madeira.
quote:
Yep! Naast de 'gewone' vakantie proberen we elk jaar een weekje Madeira te doen!quote:Ga je nou nog een keer terug?Wat gaaf!
quote:Ik heb heel veel aan jullie gedacht en jullie benijd enzo. O en als ik jullie roodverbrande koppetjes zie, schiet er ook een afgunstig steekje zo boven langs mijn maag.![]()
En je hebt wel wat van prinses Margareta
O maar Margareta is juist leuk joh! Mooi fijn gezichtje en dat heb jij ook. En voor de rest heb je níks van d'r!! (Wel jammer van al dat oud geld)quote:Op woensdag 3 september 2008 22:15 schreef Greys het volgende:
Euh, nou. Dat maakt het dan een béétje goed.
Maar je hebt me wel een complex aangepraat zojuist
Ik zeg toch niet dat je het brein hebt van Margaretaquote:Op woensdag 3 september 2008 23:21 schreef Greys het volgende:
Co, redster in nood!![]()
Overigens hoef ik niet mooier te zijn dan muts Margaretha hoor, maar ik vind haar zo eng![]()
Gaan jij en heer C volgend jaar maar een weekje mee naar Madeira!
Dude, wij delen de vakantie altijd in tweeën. Twee weken naar iets anders en 1 weekje Madeira
(En dit jaar ga ik zelfs nog een weekje Egypte met zusje, ben er nog nooit geweest, maar ze wil zo graag).
Welk hotel had je? Wij zaten in Quinta Bela Soa Tiago, een prima hotel en dichtbij de Zona Velha.quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:21 schreef charon het volgende:![]()
Wat is het hier koud!
Ik geloof dat wij wat minder actief zijn geweest dan Greys & co, het ging ook zo snel!
Wij zaten in Funchal, direct in de Zona Velha, dat was wel héél dichtbij alles.
[..]
Maar ik kan nu wel alle restaurantjes in Funchal opsommen
[..]
Porto Santa Maria, naast het fort.quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:26 schreef Halinalle het volgende:
[..]
Welk hotel had je? Wij zaten in Quinta Bela Soa Tiago, een prima hotel en dichtbij de Zona Velha.
Had je nog een favoriet restaurant?
Soms was een beetje verder moeten lopen na het eten helemaal niet slecht geweest...quote:Op zaterdag 6 september 2008 01:46 schreef Halinalle het volgende:
Dan zat je echt lekker centraal.
Dan heb je ook kennis gemaakt met Philomena?quote:Embaixador Madeirense was ook een van onze favorieten!
Arty zei vanavond, mijmerend met een wijntje in de tuin, dat hij eigenlijk best wel weer eens terug wilde!quote:
Ik zie die 700 grams Dorade vers van de grill nog voor mequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |