Ik heb met een vriendin heel de middag laminaat geklikt in de nieuwe studio van een vriendin, en sloeg heel hard met een hamer op mijn duimquote:
quote:Op maandag 14 januari 2008 22:53 schreef hierissieweer het volgende:
en een student zo af en toe in je kont is ook wel lekker
En dat verbaast je... hoe?quote:Op maandag 14 januari 2008 22:56 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik heb met een vriendin heel de middag laminaat geklikt in de nieuwe studio van een vriendin, en sloeg heel hard met een hamer op mijn duim. Saillant detail , 1 homo en 2 bitches krijgen het niet voor elkaar om 25 vierkante meter laminaat in 1 middag+avond te klikken
.
quote:Op maandag 14 januari 2008 23:00 schreef DennisMoore het volgende:
Would you like to swing on a star
Carry moonbeams home in a jar
And be better off than you are
Or would you rather be a... fish!
Heck, that's a catchy tune!
toevallig 25m2 laminaat gelegd met 2 vrouwen?quote:Op maandag 14 januari 2008 23:08 schreef Bartjebart het volgende:![]()
Ik ben men stem kwijt...
Dat kan niet! Ik moet morgen weer gewoon les geven, maar ben men stem kwijt...![]()
![]()
![]()
Het was maar 25 vierkante meter, we waren met z'n drieën , en we studeren allemaal aan de universiteit, dat dat dan niet lukt is gewoon diep en diep triestquote:
Ik heb eens een niet nader te noemen homo geholpen met verhuizen, oa een kast uit elkaar halen. Halverwege verzuchtte ik dat een electrische schroevendraaier wel handiger zou zijn dan een gewone. Oh ja, die had ie wel!quote:Op maandag 14 januari 2008 23:15 schreef Zakje het volgende:
[..]
Het was maar 25 vierkante meter, we waren met z'n drieën , en we studeren allemaal aan de universiteit, dat dat dan niet lukt is gewoon diep en diep triest.
praktisch werk moet je ook niet aan iemand met universitair niveau overlaten, maar aan een MBO'er... Jullie kunnen alleen maar bedenken hoe je het beste het zou kunnen leggen, niet daadwerkelijk leggen...quote:Op maandag 14 januari 2008 23:15 schreef Zakje het volgende:
[..]
Het was maar 25 vierkante meter, we waren met z'n drieën , en we studeren allemaal aan de universiteit, dat dat dan niet lukt is gewoon diep en diep triest.
My stephdad's an alien of zoiets.quote:Op maandag 14 januari 2008 23:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..].... die ken ik! Van welke serie was dat ook weer de begintune....
bestaat dat nog?quote:Op maandag 14 januari 2008 23:25 schreef Ang3l het volgende:
Neeeeeeeeeee....... dat was de aller- aller- allerlaatste QAF aflevering![]()
![]()
Zelf verhuizen en vloeren leggen.quote:Op maandag 14 januari 2008 23:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb eens een niet nader te noemen homo geholpen met verhuizen, oa een kast uit elkaar halen. Halverwege verzuchtte ik dat een electrische schroevendraaier wel handiger zou zijn dan een gewone. Oh ja, die had ie wel!Kom je nou mee
Maar gelukkig is er op een geplette vinger na niks ergs gebeurd.
quote:
*tilt steen op* Nee, da's al een jaar of 3, 4 gestopt.quote:
volgens mij was het wel leuk toch? In NL heeft het niet zo lang op tv gezeten als ik mij niet vergis? Maar moet eerlijk zeggen dat ik bijzonder weinig tv kijk... (zo af en toe de wereld draait doortv in de fintess apparaten doen wonderen en tegenwoordig comedy central dat ik ff kijk voor het slapen gaan south park is best leuk)quote:Op maandag 14 januari 2008 23:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*tilt steen op* Nee, da's al een jaar of 3, 4 gestopt.
Owww, en de documentaire QAF - Saying goodbye was NIET leuk!!
Daarom had hij mij dus ook ingehuurdquote:Op maandag 14 januari 2008 23:34 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Zelf verhuizen en vloeren leggen..
Beetje zelf muren schilderen, okee, voor de rest...
ik had een oom, maar die is helaas 2 maanden geleden overleden, requiescit et animam creatori reddidit.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daarom had hij mij dus ook ingehuurd
Overiges hebben wij het wel allemaal zelf gedaan, en dat hebben we geweten
Niet, niemand mag elkaar meer.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:06 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ik had een oom, maar die is helaas 2 maanden geleden overleden, requiescit et animam creatori reddidit.
P.s. wanneer komt de volgende fok meet?
mij toch wel, ik ben geweldigquote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Niet, niemand mag elkaar meer.
ik kom gerust, ik lust ze allemaal rauwquote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Niet, niemand mag elkaar meer.
Thanks.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 06:32 schreef Stroekie het volgende:
knipt het licht aan
zet koffie/thee/water/verse jus en warme chocolademelk voor een ieder klaar
Op TV in NL was het de originele UK versie en die is maar 2 seizoenen, waarvan S2 maar 2 afl is. Was meer een mini-serie. Dit was de USA versie en die's 5 seizoenen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:00 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
volgens mij was het wel leuk toch? In NL heeft het niet zo lang op tv gezeten als ik mij niet vergis? Maar moet eerlijk zeggen dat ik bijzonder weinig tv kijk... (zo af en toe de wereld draait doortv in de fintess apparaten doen wonderen en tegenwoordig comedy central dat ik ff kijk voor het slapen gaan south park is best leuk)
bovendien vond ik UK versie toch iets meer comedy en USA meer dramaquote:Op dinsdag 15 januari 2008 07:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Op TV in NL was het de originele UK versie en die is maar 2 seizoenen, waarvan S2 maar 2 afl is. Was meer een mini-serie. Dit was de USA versie en die's 5 seizoenen.
erg he, erg hequote:Op maandag 14 januari 2008 23:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*tilt steen op* Nee, da's al een jaar of 3, 4 gestopt.
Owww, en de documentaire QAF - Saying goodbye was NIET leuk!!
zoals ik al eerder zei ik ben een hele brave jongen die niemand iets aan doet en dat wil ik bij deze ook onderschrijven.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:30 schreef Zakje het volgende:
[..]
ik kom gerust, ik lust ze allemaal rauw![]()
.
Bijdehand.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
fantoompijn?
want hoe jij kan je pijn hebben aan onderdelen die bij jou ontbreken
Ja is wel een passend slotquote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
erg he, erg he![]()
ik heb ook zo gejankt toen
dus je hoeft de mijnen niet meer te lenen
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:52 schreef Zakje het volgende:
Ik krijg net een noodtelefoontje van Jojo........de meubels zijn er al en het laminaat is nog niet af, 't arme kind is helemaal in paniek, ik ga haar zo maar eens helpen
.
Latter days MOET je natuurlijk gezien hebbenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:17 schreef hierissieweer het volgende:
zo meteen vergadering, (voor 2 uurtjes op een neer rijden naar Apeldoorn niet niet grappig :S)
wat wil ik vanmiddag verder doen!?
P.s. Zijn er nog leuke films die ik moet zien? (beetje comedy of trillers?)
doe je wel voorzichting met die duim van je ?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:52 schreef Zakje het volgende:
Ik krijg net een noodtelefoontje van Jojo........de meubels zijn er al en het laminaat is nog niet af, 't arme kind is helemaal in paniek, ik ga haar zo maar eens helpen
.
jij bezit nog degelijke spijkervaste planken ?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:08 schreef DennisMoore het volgende:
'k Mocht nooit klikken, werd mij vroeger geleerd.
en jij weet vast ook nog wel het rijpje dat bij deze volkswijsheid hoort, en wat hondje en poesje met je gaan doenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:08 schreef DennisMoore het volgende:
'k Mocht nooit klikken, werd mij vroeger geleerd.
Ben je zo handig dan?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:15 schreef Tomasso het volgende:
Ik ga later een huisje kopen en de eerste 5/6 maanden ben ik bezig alles te verbouwen naar m'n eigen zin. Ik ga het dus ook allemaal zelf doen. Heb ik tenminste iets waar ik oprecht trots op kan zijn en het scheelt me heel veel geld. Misschien kost het me meer tijd, maar dat heb ik ervoor over.
Daar hoef je niet superhandig voor te zijn. Kijk, als je alle dingen van eigen huis & tuin wilt gaan namaken, moet je wel wat handigheid bezitten, maar zulke dingen heb ik niet voor ogen. Ik heb dan liever alles zelf onder controle dan dat er de hele dag enge mannetjes in m'n huis lopen die van alles aan het doen zijn waar ik geen weet van heb.quote:
Kun je een keuken plaatsen, of muren/plafonds stuccen? Leidingen leggen? Elektra aanpassen?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:50 schreef Tomasso het volgende:
Daar hoef je niet superhandig voor te zijn. Kijk, als je alle dingen van eigen huis & tuin wilt gaan namaken, moet je wel wat handigheid bezitten, maar zulke dingen heb ik niet voor ogen. Ik heb dan liever alles zelf onder controle dan dat er de hele dag enge mannetjes in m'n huis lopen die van alles aan het doen zijn waar ik geen weet van heb.
Merendeel kan ik wel ja. En anders ken ik er familie voor die dat zouden kunnen. Ow, keuken plaatsen laat ik dan misschien wel doenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:53 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Kun je een keuken plaatsen, of muren/plafonds stuccen? Leidingen leggen? Elektra aanpassen?
Ok, laat ik het zo zeggen, de wat "makkelijkere" klusjes doe ik zelfquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:57 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Merendeel kan ik wel ja. En anders ken ik er familie voor die dat zouden kunnen. Ow, keuken plaatsen laat ik dan misschien wel doen
quote:
Wacht maar, tot ik m'n eigen huisje hebquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk om bewijs vragen.
geloof m maar op zijn woordquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk om bewijs vragen.
Och, als je voor die tijd eens wil oefenen...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:13 schreef Tomasso het volgende:
Wacht maar, tot ik m'n eigen huisje hebOver een jaar of 6
Wat schuift het?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Och, als je voor die tijd eens wil oefenen....
http://www.youtube.com/watch?v=1llUtyhpPRw de kluskampioenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:29 schreef Stroekie het volgende:
stuur hem eens de links van "klusbelgje" Benoit
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=1llUtyhpPRw de kluskampioen.
Vanaf 01:51 wordt het interessant voor de homo's.
Vertelquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:53 schreef Tomasso het volgende:
Mja, ik weet ook al grote lijnen hoe de verschillende kamers in mijn toekomstige huisje eruit gaan zienDe badkamer ga ik echt verliefd op worden
Vertel mij watquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:54 schreef MisterO het volgende:
Ik heb gemerkt dat verliefd zijn niet alleen maar leuk is... Ik laat al mn schoolwerk liggen, vergeet allemaal problemen aan te pakken, kortom, ik word lui!![]()
Maar ik ben wel blij
M'n badkamer krijgt een grote inloopdouche met grote, grote regendouchekopquote:
Mja, m'n studentenkamer hier ziet er nu ook niet uit. Doet hij morgen trouwens ook nog niet. Heel misschien dat ik van de zomer iets ga doen, kleine kansquote:Zelf ben ik echt veel te 'makkelijk' qua wonen. Het is altijd een rommel hier, na ruim twee jaar nog steeds weinig meubels, oud stucwerk nog steeds niet laten herstellen, deuren nog in de grondverf, de grootste slaapkamer nog steeds ongebruikt (nouja, opslag van verhuisdozen en gereedschap enzo).
Te veel verpest door 't studentenhuis-leven, denk ik.
Moet je wel iets kopen waar de waterdruk voldoende is! (Da's bij mij thuis dus niet het geval...)quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:17 schreef Tomasso het volgende:
M'n badkamer krijgt een grote inloopdouche met grote, grote regendouchekop
TV-verslaafdquote:Verder wordt dat een beetje industrieel achtig, donkerbruin. Of er een bad in komt weet ik nog niet, zowel, wordt het een groot bad met tv aan de muur. Ow, in de douche zit ook een geïntegreerde radio. Een grote, ruime wasbak. En een sterrenhemel als plafond, in hoeverre dat mogelijk is. Wel zo veel mogelijk open, wat mij betreft zelfs geen deur, maar dat het gewoon om een hoekje staat ofzo.
Mja, met die platte tv's tegenwoordig hoef je toch niks meer in te bouwenquote:De tv in de woonkamer wordt geïntegreerd in de muur, verlichting is ook zeker iets waar ik veel tijd aan ga besteden. De woonkamer mag wel een heel stuk lichter als de douche. Het liefst heb ik ook verschillende niveau's op de benedenverdieping, dat de woonkamer iets lager ligt dan de rest en dan zo'n heerlijke bank tegen dat stukje aan
Klopt, dat gaat dan wel een probleempje worden misschien.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:33 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Moet je wel iets kopen waar de waterdruk voldoende is! (Da's bij mij thuis dus niet het geval...)
Heerlijk toch, een lekker lang bad nemen terwijl je tv aan het kijken bentquote:[..]
TV-verslaafd? Alles, ook zo'n sterrenhemel, moet natuurlijk wel tegen vocht kunnen in de badkamer. En géén deur naar de badkamer
? Lijkt me niet alleen ivm evt nodige privacy wel handig, maar ook omdat het anders zo koud wordt in de badkamer als je in de bad zit. 't Is nu al koud als ik onder de douche vandaan stap, brrr. Badkamer moet wel een beetje warm volstomen
. Ook moet alles natuurlijk dusdanig zijn dat het huis tzt weer makkelijk te verkopen is.
Ja, een voorzetwandje zou het dan worden jaquote:[..]
Mja, met die platte tv's tegenwoordig hoef je toch niks meer in te bouwen? Of anders inbouwen in een MDF-voorzetwandje ofzo, lijkt me wat practischer. Of gewoon een beamer, platter beeld krijg je niet
! En een ouderwetse 'zitkuil' is wel lachen
.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:48 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Ik weet ook psies hoe het huis eruit ziet waar ik in ga wonen, maar dat is meer omdat we het net gekocht hebben..
Ff uitloggen en inloggen op gay.euquote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:56 schreef Tomasso het volgende:
Leuk, 5 dagen gratis Gold member op gay.nl . Jammer dat bij 98% van de Gold functies bij mij nog steeds staat dat ik wel Gold member moet worden
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ff uitloggen en inloggen op gay.eu
quote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Al die grootse plannen voor klussen enzo. Ik zou alleen zelf de aankleding willen (lees: kunnen
) doen. Het enige wat ik echt graag zou willen is een studio in mijn toekomstige huis
.
pwja, jij bent eerder van de foto's!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Geluidsberekeningen? Ik bedoel een fotostudio
.
waar gaan ze over?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Latter days MOET je natuurlijk gezien hebben
Summerstorm ook
Nee heb ze inmiddels zelf gevonden. Maar ik vond de docu dus ontroerender dan de daadwerkelijke laatste aflevering, die ik een beetje flauw vond. Geen traan gelaten.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
erg he, erg he![]()
ik heb ook zo gejankt toen
dus je hoeft de mijnen niet meer te lenen
Dat heeft François nuquote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Al die grootse plannen voor klussen enzo. Ik zou alleen zelf de aankleding willen (lees: kunnen
) doen. Het enige wat ik echt graag zou willen is een studio in mijn toekomstige huis
.
doe jij eens niet van zulk oproer kraaien voor mensen met 2 linkerhandenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:23 schreef hierissieweer het volgende:
He he, deze topicreeks kan nu in klussen & wonen, mijn favo forumgedeelte... Dus weer weg uit GC
Inderdaad! Je hebt werkpaarden en paradepaardjes natuurlijkquote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
doe jij eens niet van zulk oproer kraaien voor mensen met 2 linkerhanden
Die werken ook hoor.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:30 schreef Zakje het volgende:
paradepaardjes
Flauw hoor om mij gelijk als Belgische knol af te schilderenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:30 schreef Zakje het volgende:
[..]
Inderdaad! Je hebt werkpaarden en paradepaardjes natuurlijk.
Jij niet dan?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:31 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Nederlanders zijn blij met hun piemel..
Het is inderdaad niet makkelijk om er altijd mooi uit te zien, daar gaan heel wat uurtjes aan opquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |