Ff uitloggen en inloggen op gay.euquote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:56 schreef Tomasso het volgende:
Leuk, 5 dagen gratis Gold member op gay.nl . Jammer dat bij 98% van de Gold functies bij mij nog steeds staat dat ik wel Gold member moet worden
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ff uitloggen en inloggen op gay.eu
quote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Al die grootse plannen voor klussen enzo. Ik zou alleen zelf de aankleding willen (lees: kunnen
) doen. Het enige wat ik echt graag zou willen is een studio in mijn toekomstige huis
.
pwja, jij bent eerder van de foto's!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Geluidsberekeningen? Ik bedoel een fotostudio
.
waar gaan ze over?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Latter days MOET je natuurlijk gezien hebben
Summerstorm ook
Nee heb ze inmiddels zelf gevonden. Maar ik vond de docu dus ontroerender dan de daadwerkelijke laatste aflevering, die ik een beetje flauw vond. Geen traan gelaten.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
erg he, erg he![]()
ik heb ook zo gejankt toen
dus je hoeft de mijnen niet meer te lenen
Dat heeft François nuquote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Al die grootse plannen voor klussen enzo. Ik zou alleen zelf de aankleding willen (lees: kunnen
) doen. Het enige wat ik echt graag zou willen is een studio in mijn toekomstige huis
.
doe jij eens niet van zulk oproer kraaien voor mensen met 2 linkerhandenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:23 schreef hierissieweer het volgende:
He he, deze topicreeks kan nu in klussen & wonen, mijn favo forumgedeelte... Dus weer weg uit GC
Inderdaad! Je hebt werkpaarden en paradepaardjes natuurlijkquote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
doe jij eens niet van zulk oproer kraaien voor mensen met 2 linkerhanden
Die werken ook hoor.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:30 schreef Zakje het volgende:
paradepaardjes
Flauw hoor om mij gelijk als Belgische knol af te schilderenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:30 schreef Zakje het volgende:
[..]
Inderdaad! Je hebt werkpaarden en paradepaardjes natuurlijk.
Jij niet dan?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:31 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Nederlanders zijn blij met hun piemel..
Het is inderdaad niet makkelijk om er altijd mooi uit te zien, daar gaan heel wat uurtjes aan opquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |