Ik heb met een vriendin heel de middag laminaat geklikt in de nieuwe studio van een vriendin, en sloeg heel hard met een hamer op mijn duimquote:
quote:Op maandag 14 januari 2008 22:53 schreef hierissieweer het volgende:
en een student zo af en toe in je kont is ook wel lekker
En dat verbaast je... hoe?quote:Op maandag 14 januari 2008 22:56 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik heb met een vriendin heel de middag laminaat geklikt in de nieuwe studio van een vriendin, en sloeg heel hard met een hamer op mijn duim. Saillant detail , 1 homo en 2 bitches krijgen het niet voor elkaar om 25 vierkante meter laminaat in 1 middag+avond te klikken
.
quote:Op maandag 14 januari 2008 23:00 schreef DennisMoore het volgende:
Would you like to swing on a star
Carry moonbeams home in a jar
And be better off than you are
Or would you rather be a... fish!
Heck, that's a catchy tune!
toevallig 25m2 laminaat gelegd met 2 vrouwen?quote:Op maandag 14 januari 2008 23:08 schreef Bartjebart het volgende:![]()
Ik ben men stem kwijt...
Dat kan niet! Ik moet morgen weer gewoon les geven, maar ben men stem kwijt...![]()
![]()
![]()
Het was maar 25 vierkante meter, we waren met z'n drieën , en we studeren allemaal aan de universiteit, dat dat dan niet lukt is gewoon diep en diep triestquote:
Ik heb eens een niet nader te noemen homo geholpen met verhuizen, oa een kast uit elkaar halen. Halverwege verzuchtte ik dat een electrische schroevendraaier wel handiger zou zijn dan een gewone. Oh ja, die had ie wel!quote:Op maandag 14 januari 2008 23:15 schreef Zakje het volgende:
[..]
Het was maar 25 vierkante meter, we waren met z'n drieën , en we studeren allemaal aan de universiteit, dat dat dan niet lukt is gewoon diep en diep triest.
praktisch werk moet je ook niet aan iemand met universitair niveau overlaten, maar aan een MBO'er... Jullie kunnen alleen maar bedenken hoe je het beste het zou kunnen leggen, niet daadwerkelijk leggen...quote:Op maandag 14 januari 2008 23:15 schreef Zakje het volgende:
[..]
Het was maar 25 vierkante meter, we waren met z'n drieën , en we studeren allemaal aan de universiteit, dat dat dan niet lukt is gewoon diep en diep triest.
My stephdad's an alien of zoiets.quote:Op maandag 14 januari 2008 23:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..].... die ken ik! Van welke serie was dat ook weer de begintune....
bestaat dat nog?quote:Op maandag 14 januari 2008 23:25 schreef Ang3l het volgende:
Neeeeeeeeeee....... dat was de aller- aller- allerlaatste QAF aflevering![]()
![]()
Zelf verhuizen en vloeren leggen.quote:Op maandag 14 januari 2008 23:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb eens een niet nader te noemen homo geholpen met verhuizen, oa een kast uit elkaar halen. Halverwege verzuchtte ik dat een electrische schroevendraaier wel handiger zou zijn dan een gewone. Oh ja, die had ie wel!Kom je nou mee
Maar gelukkig is er op een geplette vinger na niks ergs gebeurd.
quote:
*tilt steen op* Nee, da's al een jaar of 3, 4 gestopt.quote:
volgens mij was het wel leuk toch? In NL heeft het niet zo lang op tv gezeten als ik mij niet vergis? Maar moet eerlijk zeggen dat ik bijzonder weinig tv kijk... (zo af en toe de wereld draait doortv in de fintess apparaten doen wonderen en tegenwoordig comedy central dat ik ff kijk voor het slapen gaan south park is best leuk)quote:Op maandag 14 januari 2008 23:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*tilt steen op* Nee, da's al een jaar of 3, 4 gestopt.
Owww, en de documentaire QAF - Saying goodbye was NIET leuk!!
Daarom had hij mij dus ook ingehuurdquote:Op maandag 14 januari 2008 23:34 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Zelf verhuizen en vloeren leggen..
Beetje zelf muren schilderen, okee, voor de rest...
ik had een oom, maar die is helaas 2 maanden geleden overleden, requiescit et animam creatori reddidit.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daarom had hij mij dus ook ingehuurd
Overiges hebben wij het wel allemaal zelf gedaan, en dat hebben we geweten
Niet, niemand mag elkaar meer.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:06 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ik had een oom, maar die is helaas 2 maanden geleden overleden, requiescit et animam creatori reddidit.
P.s. wanneer komt de volgende fok meet?
mij toch wel, ik ben geweldigquote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Niet, niemand mag elkaar meer.
ik kom gerust, ik lust ze allemaal rauwquote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Niet, niemand mag elkaar meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |