Kan me voorstellen dat je baalt van de reactie. Wat een blabla zeg, zo ongenuanceerd was je niet, gewoon kritisch. Maar je hebt gelijk, zoom is vriendjespolitiek. ik post amper ng wat. Ben fan van een aantal mensen voor de inspiratie die ik soms zoek, maar verder.... nou ja goed jammer iddquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:39 schreef Schanulleke het volgende:
't is inderdaad Zoom ten voeten uit. Alles onder de 9 moet je verantwoorden.
Heb ff een klein duit in het zakje gedaan.quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:39 schreef Schanulleke het volgende:
't is inderdaad Zoom ten voeten uit. Alles onder de 9 moet je verantwoorden.
daar hebben ze kaarsen voor uitgevondenquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:38 schreef marcb1974 het volgende:
Je zal maar helemaal in het donker zitten nu. zonder stroom
Geen water over Chanty gooienquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:53 schreef Chanty het volgende:
Inmiddels klink ik zelfs al niet meer als Kelly. Als ik nu probeer te praten, hoor je alleen nog een vaag gehijg en gereutellijk wel een gremlin
Dus ik sta maar over op fluisteren, dat is verstaanbaarder
![]()
Dan dus ook geen internet, of camera-accus opladen etcquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:37 schreef prupke het volgende:
[..]
daar hebben ze kaarsen voor uitgevonden
eigenlijk heb je geen gas en licht meer nodig als je genoeg kaarsen hebt
Water mag best, niets mis met een land vol Chanty'squote:Op woensdag 16 januari 2008 22:40 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Geen water over Chanty gooienEnook niet voerderen na 20:00 uur
waterquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:40 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Geen water over Chanty gooienEnook niet voerderen na 20:00 uur
van geen internet hebben ga je niet dood , en ze bestaan nog : de batterijquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan dus ook geen internet, of camera-accus opladen etc
100 jaar terug maakten ze ook foto's zonder stroom. Toch eens zo'n toestel gaan zoeken danquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:01 schreef prupke het volgende:
[..]
van geen internet hebben ga je niet dood , en ze bestaan nog : de batterij
quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:45 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Heb ff een klein duit in het zakje gedaan.
FF lekker rellen op ZOOM,
Als je de reacties leest van zijn "vrienden"![]()
Nee commentaar is niet gewenst daar.
Eens kijken wat ik er oogst met mijn opmerking.
Lees hier
Oh oh, daar gaat je kans op mooie beoordelingen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:45 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Heb ff een klein duit in het zakje gedaan.
FF lekker rellen op ZOOM,
Als je de reacties leest van zijn "vrienden"![]()
Nee commentaar is niet gewenst daar.
Eens kijken wat ik er oogst met mijn opmerking.
Lees hier
Ik ben blij dat ik daar niet bij was danquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:52 schreef Yoni het volgende:
Ik was vanavond bij een optreden waarbij Kim Holland vermakelijker was om naar te kijken dan de band. En da's geen compliment. Voor beide partijen niet
Kim Hollandquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:52 schreef Yoni het volgende:
Ik was vanavond bij een optreden waarbij Kim Holland vermakelijker was om naar te kijken dan de band. En da's geen compliment. Voor beide partijen niet
quote:Op donderdag 17 januari 2008 05:53 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen! Gisteravond bij een optreden van Gare du Nord geweest (weer)
Blijft zo tof om achteraf bij de cd-verkoop steeds flarden van je eigen foto te zie
kijk, dat zijn altijd lekkere mededelingenquote:Op donderdag 17 januari 2008 08:28 schreef -Marjo- het volgende:
Woeiii
60 euro Canon Cashback op mijn rekening
Wil je mijn voicemail inspreken? "Dit is de secretaresse van Freud. Hij is even met andere dingen bezig. Laat wat achter na de piep, misschien heeft hij nog energie om u terug te bellen."quote:Op donderdag 17 januari 2008 08:32 schreef Chanty het volgende:
Zou je toch denken dat je na een nacht rust beter klinkt...
Soms heb ik helemaal geen stem. Er gaan er straks op de uni een stel zo hard lachen. Ik schrijf maar alvast bordjes
Wil ik wel maar ben niet eens meer geil hees, gewoon geen stemquote:Op donderdag 17 januari 2008 08:50 schreef freud het volgende:
[..]
Wil je mijn voicemail inspreken? "Dit is de secretaresse van Freud. Hij is even met andere dingen bezig. Laat wat achter na de piep, misschien heeft hij nog energie om u terug te bellen."
Dus morgen meer kansquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:05 schreef Chanty het volgende:
[..]
Wil ik wel maar ben niet eens meer geil hees, gewoon geen stem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |