mooi zoquote:Op woensdag 16 januari 2008 05:59 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen!![]()
Volgens mij gaat 't met mij iets beter hier!
*maar weer gezond buffet klaar zet!*
klinkt goedquote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:58 schreef An24 het volgende:
[..]
Was het ook...ook vanwege het nieuwe gezicht dat rond liep. Een webdesiner die voor ons het intranet gaat bouwen en toevallig ook fotograaf is....in het jasje van een leuke kop. Die mag van mij wel een tijdje komen webdesignen![]()
* Ynske zet P zijn bordje met hamkaastosti voorquote:Op woensdag 16 januari 2008 08:05 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh![]()
Van mijn poging dit keer eens op tijd op te staan is weer niets gekomenIk heb de wekker genegeerd en werd net wakker van een paar politie-agenten die vrij zinloos het verkeer staan te regelen met fluitjes op een kruispunt met goedwerkende stoplichten
En Xil, ik mis de ham-kaas-tosti's
quote:Op woensdag 16 januari 2008 05:59 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen!![]()
Volgens mij gaat 't met mij iets beter hier!
*maar weer gezond buffet klaar zet!*
quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:05 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh![]()
Van mijn poging dit keer eens op tijd op te staan is weer niets gekomenIk heb de wekker genegeerd en werd net wakker van een paar politie-agenten die vrij zinloos het verkeer staan te regelen met fluitjes op een kruispunt met goedwerkende stoplichten
quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:05 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh![]()
En Xil, ik mis de ham-kaas-tosti's
quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
* Ynske zet P zijn bordje met hamkaastosti voor
Lach nietquote:
Hiquote:Op woensdag 16 januari 2008 08:46 schreef Chanty het volgende:
Kelly meldt zich ook weer in de slowchat
wacht maar tot ik mijn bek open trekquote:Op woensdag 16 januari 2008 08:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
HiHet is je niet aan te zien hoor
![]()
* Ynske zet de tweede klaarquote:Op woensdag 16 januari 2008 08:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Mag ik alvast een tweede bestellen? En graag wat sambal manis ertussen
![]()
Of chilisaus erbij
Oftewel, het waren agenten in opleidingquote:Op woensdag 16 januari 2008 08:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Lach niet![]()
Ik ben er nog steeds niet achter waarom ze nou stonden te fluiten. Ik heb niets voorbij zien of horen komen en nu zijn ze dus weg. Volgens mij een gevalletje "ik-heb-even-niets-beters-te-doen-dus-laat-ik-maar-wat-willekeurige-burgers-gaan-pesten-door-op-een-kruispunt-dictatortje-te-spelen"
Hmmm...en dan gaan ze lopen vervelen tijdens een drukke periodequote:Op woensdag 16 januari 2008 09:00 schreef sanger het volgende:
[..]
Oftewel, het waren agenten in opleiding
Lijkt me beter van niet. Dan lost de file op en hebben de werkende NL'ers geen frustraties meerquote:Op woensdag 16 januari 2008 09:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm...en dan gaan ze lopen vervelen tijdens een drukke periodeMisschien hadden ze beter het verkeer op de snelweg kunnen regelen
Een lekker filetje op de A13 of zo
Laat dat maar over aan de tandarts.quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:47 schreef Chanty het volgende:
[..]
wacht maar tot ik mijn bek open trek
ik, maar ik weiger punten te gevenquote:Op woensdag 16 januari 2008 14:08 schreef Schanulleke het volgende:
Komt iemand hier (nog) wel eens op de Zoom-gallery eigenlijk?
Ik kom er sinds kort weer eens kijken en heb het gisteren gewaagd om zesjes uit te delen aan een foto. Meteen een lang stekelig commentaar in mijn profielEcht zo vreemd die club mensen daar.
Ik ben daar mee gestoptquote:Op woensdag 16 januari 2008 14:08 schreef Schanulleke het volgende:
Komt iemand hier (nog) wel eens op de Zoom-gallery eigenlijk?
Ik kom er sinds kort weer eens kijken en heb het gisteren gewaagd om zesjes uit te delen aan een foto. Meteen een lang stekelig commentaar in mijn profielEcht zo vreemd die club mensen daar.
maar totaal niet op deze manierquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:21 schreef Schanulleke het volgende:
Ja, die traagheid is wel idioot inderdaad.
Jammer hoor, want in potentie zou het toch een leuke plek zijn met dat cijfers geven.
Och, ik vind het dan ook wel leuk om een beetje te 'rellen' met lage cijfers. Voldoendes godbetert!quote:
Doe eens een linkje naar het commentaar? Ben wel bneieuwd en zag het niet.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:27 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Och, ik vind het dan ook wel leuk om een beetje te 'rellen' met lage cijfers. Voldoendes godbetert!
Als echte relnicht natuurlijk helemaal nietsquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:55 schreef Schanulleke het volgende:
He bah, gaat hij een beetje genuanceerd reageren. Wat schiet ik daar mee op?
Mijn god wat een reactie van die kerelquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:39 schreef Schanulleke het volgende:
't is inderdaad Zoom ten voeten uit. Alles onder de 9 moet je verantwoorden.
Jij wordt toch overal aanbedenquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:41 schreef Chanty het volgende:
Ik weet iig waar ik zijn moet als ik aanbeden wil worden
Niemand wordt onterecht aanbedenquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:09 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik bedoel dan ook meer onterecht aanbeden worden
Kan me voorstellen dat je baalt van de reactie. Wat een blabla zeg, zo ongenuanceerd was je niet, gewoon kritisch. Maar je hebt gelijk, zoom is vriendjespolitiek. ik post amper ng wat. Ben fan van een aantal mensen voor de inspiratie die ik soms zoek, maar verder.... nou ja goed jammer iddquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:39 schreef Schanulleke het volgende:
Heb ff een klein duit in het zakje gedaan.quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:39 schreef Schanulleke het volgende:
daar hebben ze kaarsen voor uitgevondenquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:38 schreef marcb1974 het volgende:
Je zal maar helemaal in het donker zitten nu. zonder stroom
Geen water over Chanty gooienquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:53 schreef Chanty het volgende:
Inmiddels klink ik zelfs al niet meer als Kelly. Als ik nu probeer te praten, hoor je alleen nog een vaag gehijg en gereutellijk wel een gremlin
Dus ik sta maar over op fluisteren, dat is verstaanbaarder
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |