Dan dus ook geen internet, of camera-accus opladen etcquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:37 schreef prupke het volgende:
[..]
daar hebben ze kaarsen voor uitgevonden
eigenlijk heb je geen gas en licht meer nodig als je genoeg kaarsen hebt
Water mag best, niets mis met een land vol Chanty'squote:Op woensdag 16 januari 2008 22:40 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Geen water over Chanty gooienEnook niet voerderen na 20:00 uur
waterquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:40 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Geen water over Chanty gooienEnook niet voerderen na 20:00 uur
van geen internet hebben ga je niet dood , en ze bestaan nog : de batterijquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan dus ook geen internet, of camera-accus opladen etc
100 jaar terug maakten ze ook foto's zonder stroom. Toch eens zo'n toestel gaan zoeken danquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:01 schreef prupke het volgende:
[..]
van geen internet hebben ga je niet dood , en ze bestaan nog : de batterij
quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:45 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Heb ff een klein duit in het zakje gedaan.
FF lekker rellen op ZOOM,
Als je de reacties leest van zijn "vrienden"![]()
Nee commentaar is niet gewenst daar.
Eens kijken wat ik er oogst met mijn opmerking.
Lees hier
Oh oh, daar gaat je kans op mooie beoordelingen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:45 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Heb ff een klein duit in het zakje gedaan.
FF lekker rellen op ZOOM,
Als je de reacties leest van zijn "vrienden"![]()
Nee commentaar is niet gewenst daar.
Eens kijken wat ik er oogst met mijn opmerking.
Lees hier
Ik ben blij dat ik daar niet bij was danquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:52 schreef Yoni het volgende:
Ik was vanavond bij een optreden waarbij Kim Holland vermakelijker was om naar te kijken dan de band. En da's geen compliment. Voor beide partijen niet
Kim Hollandquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:52 schreef Yoni het volgende:
Ik was vanavond bij een optreden waarbij Kim Holland vermakelijker was om naar te kijken dan de band. En da's geen compliment. Voor beide partijen niet
quote:Op donderdag 17 januari 2008 05:53 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen! Gisteravond bij een optreden van Gare du Nord geweest (weer)
Blijft zo tof om achteraf bij de cd-verkoop steeds flarden van je eigen foto te zie
kijk, dat zijn altijd lekkere mededelingenquote:Op donderdag 17 januari 2008 08:28 schreef -Marjo- het volgende:
Woeiii
60 euro Canon Cashback op mijn rekening
Wil je mijn voicemail inspreken? "Dit is de secretaresse van Freud. Hij is even met andere dingen bezig. Laat wat achter na de piep, misschien heeft hij nog energie om u terug te bellen."quote:Op donderdag 17 januari 2008 08:32 schreef Chanty het volgende:
Zou je toch denken dat je na een nacht rust beter klinkt...
Soms heb ik helemaal geen stem. Er gaan er straks op de uni een stel zo hard lachen. Ik schrijf maar alvast bordjes
Wil ik wel maar ben niet eens meer geil hees, gewoon geen stemquote:Op donderdag 17 januari 2008 08:50 schreef freud het volgende:
[..]
Wil je mijn voicemail inspreken? "Dit is de secretaresse van Freud. Hij is even met andere dingen bezig. Laat wat achter na de piep, misschien heeft hij nog energie om u terug te bellen."
Dus morgen meer kansquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:05 schreef Chanty het volgende:
[..]
Wil ik wel maar ben niet eens meer geil hees, gewoon geen stem
Ik hoop t. Dacht gisteren eigenlijk al dat het niet meer erger kon wordenquote:
Hoe heerlijk rustig zal DH het hebbenquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:05 schreef Chanty het volgende:
[..]
Wil ik wel maar ben niet eens meer geil hees, gewoon geen stem
quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hoe heerlijk rustig zal DH het hebben
e. Ja, ze zijn echt!quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:16 schreef Chanty het volgende:
[..]
Heb net briefjes geschreven voor mijn studiegenootjes die ik ze zo maar zal showen
a. Goedemorgen!
b. Kan niet praten nee
c. Ja lach maar
d. Wacht maar tot jij mijn virus hebt
Het commentaar van Robbedoes is meteen weggehaald door een moderator.quote:
Blij dat ik hier alles zelf met de tondeuse afkan.quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:35 schreef Ynske het volgende:
wilde vandaag hier op t park ff lekker naar de kapper
haartjes verven enz
prijs van t verven valt nog mee
Verven lang haar ¤47.50
bijknippen en wassen/fohnen ¤37.50
Nou ja zeg....willen ze niet eens rellen daarquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:06 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Het commentaar van Robbedoes is meteen weggehaald door een moderator.
Goedemorgen allemaal!
dat is toch werkelijk belachelijkquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:06 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Het commentaar van Robbedoes is meteen weggehaald door een moderator.
Goedemorgen allemaal!
ik zou t graag zelf willen verven, maar als ik iets niet kan is t wel achter op mijn kop verven enzoquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:09 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Blij dat ik hier alles zelf met de tondeuse afkan.
Nee, klaarblijkelijk. Daar hoef ik dus ook niet meer te komen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou ja zeg....willen ze niet eens rellen daar
O wat goedkoop!!quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:35 schreef Ynske het volgende:
wilde vandaag hier op t park ff lekker naar de kapper
haartjes verven enz
prijs van t verven valt nog mee
Verven lang haar ¤47.50
bijknippen en wassen/fohnen ¤37.50
Wassen en knippen is hiero EUR 20quote:
Allemachtig zegquote:Als je hier naar de kapper gaat dan betaal je voor wassen (verplicht) en knippen ¤ 51.00
Laat je het nog drogen en stylen ook dan wordt het al gauw ¤ 80.00
Je cam en veel geheugen. De rest is niet interessantquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:43 schreef loehoes het volgende:
Oeh, druk bezig met koffer inpakken. Wat moet ik allemaal meeeee?
Vanmiddag richting Amsterdam, bij een vriendinnetje logeren, en dan morgen om half 8 inchecken op schiphol!
MOSKOU HERE I COME
Dat ligt ook al klaar.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je cam en veel geheugen. De rest is niet interessant
Nee, vandaar dat ik in Ierland ook nooit naar de kapper ga. Ik wacht wel tot ik een keer in NL benquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wassen en knippen is hiero EUR 20
[..]
Allemachtig zegNiet leuk meer
Een modererende opmerking is per definitie al offtopic, dusseh...quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:52 schreef HMaster-II het volgende:
Willen de dames en heren eens ontopic offtopic gaanAnders mik ik deze SC naar LIF
ik ga mijn haren laten vervenquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:52 schreef HMaster-II het volgende:
Willen de dames en heren eens ontopic offtopic gaanAnders mik ik deze SC naar LIF
Ik mag datquote:Op donderdag 17 januari 2008 12:03 schreef freud het volgende:
[..]
Een modererende opmerking is per definitie al offtopic, dusseh...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |