Hij stond eerst een hele tijd in kleine lettertjes, maar blijkbaar bedachten ze ineens dat ze wel weer eens wat breaking news konden gebruikenquote:Op maandag 8 december 2008 13:45 schreef ItaloDancer het volgende:
omfg een recessie???? [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee hoor het stond meteen in grote letters.quote:Op maandag 8 december 2008 14:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hij stond eerst een hele tijd in kleine lettertjes, maar blijkbaar bedachten ze ineens dat ze wel weer eens wat breaking news konden gebruiken![]()
Nope. Hij heeft er 5 minuten in het klein gestaanquote:Op maandag 8 december 2008 14:52 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Nee hoor het stond meteen in grote letters.
In de nieuwswereld welquote:Op maandag 8 december 2008 15:12 schreef ItaloDancer het volgende:
5 minuten... nou vooruit dat kan misschien net... maar dat is toch geen "hele tijd"
Ja, die. Drie grote concerns waar harde klappen vallen.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
WelkeOf bedoel je het kopje met de aangekondigde ontslagen?
Ik wilde net iets dergelijks zeggen ja, altijd als dit bovenaan staat denk ik dat ik er iets 'ergs' is gebeurd.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:35 schreef Merkie het volgende:
Ik stel voor dat er een regel wordt ingesteld die zegt dat het verboden is in dit topic te posten als er geen nieuwe postwaardige 101 is. Elke keer als dit topic in MyAT omhoog komt ga ik meteen spastisch alle nieuwssites F5'en (en naar 101 surfen).
Dan moet je vooral zelf nog even extra postenquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:35 schreef Merkie het volgende:
Ik stel voor dat er een regel wordt ingesteld die zegt dat het verboden is in dit topic te posten als er geen nieuwe postwaardige 101 is. Elke keer als dit topic in MyAT omhoog komt ga ik meteen spastisch alle nieuwssites F5'en (en naar 101 surfen).
En jij ook, twee dagen laterquote:Op zaterdag 7 februari 2009 10:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dan moet je vooral zelf nog even extra posten
tinypic.com is een prima alternatiefquote:Waarschuwing: het bezoeken van deze site kan uw computer beschadigen.
De website op forum.fok.nl bevat elementen van de site www.pix-hoster.com, die malware lijkt te hosten. Dat is software die uw computer kan beschadigen of zonder uw medeweten acties kan uitvoeren. Als u een site die malware bevat alleen al bezoekt, kan uw computer worden geïnfecteerd.
quote:
Ik dacht er net aanquote:
idd 4 koppenquote:
Let maar op, over vijftig jaar als opa Sloggi spannend verhalen tegen zijn kleinkinderen verteld, dan zul je met trillende stem spreken over deze weergaloze actie van de vaderlandse krijgsmacht.quote:
Mits ze Osama bin Laden pakken heb je gelijkquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:58 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Let maar op, over vijftig jaar als opa Sloggi spannend verhalen tegen zijn kleinkinderen verteld, dan zul je met trillende stem spreken over deze weergaloze actie van de vaderlandse krijgsmacht.
Zeker als het allemaal Nederlanders zijn.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:45 schreef ItaloDancer het volgende:
Alhoewel. "Tientallen doden in Swatvallei" is een stuk legendarischer dan die van vanochtend.
Sorry, mijn fout inderdaadquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:36 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Wat een kutpauper. Minstens een maandban voor deze prutser. Heeft iemand nog de GOEDE cap?
Ken je de regel "wie een ban aanvraagt, krijgt er 1"?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:36 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Wat een kutpauper. Minstens een maandban voor deze prutser. Heeft iemand nog de GOEDE cap?
Die zal hier wel meelezenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:48 schreef ReWinD het volgende:
[ afbeelding ]
Er is iemand lekker bezig daar met caps...
[edit] Caps zijn ook alweer verdwenen.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:48 schreef ReWinD het volgende:
[ afbeelding ]
Er is iemand lekker bezig daar met caps...
[edit] Caps zijn ook alweer verdwenen.
natuurlijkquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:36 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Tja, is er een keer iets caps-waardig, gebruiken ze deze niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:16 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet.Essent wel maar MJ niet.
Nee?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:36 schreef Zapper het volgende:
Nooit hoofdletters geweest?
Da's nog es een echte screencapturequote:Op woensdag 22 juli 2009 21:23 schreef Arcee het volgende:
Hier nog een screencapture van 31 augustus 1997, de dood van princes Diana:
[ afbeelding ]
Ik lag 'Herzog mag Obama niet toespreken'quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:23 schreef Arcee het volgende:
Hier nog een screencapture van 31 augustus 1997, de dood van princes Diana:
[ afbeelding ]
En dat was?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:52 schreef RayMania het volgende:
Jullie hebben die van vandaag gemist.
Valt me nog mee qua nieuws..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |