Vrijwel niemand in de Quote 500 heeft gestudeerd. Het is nog niet te laat om te stoppen en rijk te worden.quote:Op maandag 14 januari 2008 18:49 schreef Fastmatti het volgende:
Dit zijn van die dagen dat ik me afvraag wat ik op de TU doe
Heb weleens overwogen het vastgoed in te stappen. Soms knaagt het wel een beetje...quote:Op maandag 14 januari 2008 18:58 schreef Gabry het volgende:
[..]
Vrijwel niemand in de Quote 500 heeft gestudeerd. Het is nog niet te laat om te stoppen en rijk te worden.
Hmm, de top 10 bestaat uit rijke families en het merendeel heeft geprofiteerd van de stijgingen op de huizenmarkt.quote:Op maandag 14 januari 2008 18:58 schreef Gabry het volgende:
[..]
Vrijwel niemand in de Quote 500 heeft gestudeerd. Het is nog niet te laat om te stoppen en rijk te worden.
Zeg nooit niet meer.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:04 schreef Zwaardvisch het volgende:
En die exorbitante stijgingen zullen wij niet meer meemaken.
Dit is ook exact de reden die mij tegenhoudt. Eerst moet met name de huizenmarkt flink crashen voordat er weer kansen liggen voor nieuwe partijen.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:04 schreef Zwaardvisch het volgende:
En die exorbitante stijgingen zullen wij niet meer meemaken.
nog maar eens stellen dat je een dergelijke relatie nooit kan leggen. Misshcien is er wel een vertraagd effect van 4 jaar en is het beeld dus net anderson..quote:
Of zit er een relatie tussen de noodzaak om te investeren in defensie omdat er net acht jaar een slappe democraat aan de macht is geweest.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:38 schreef Napalm het volgende:
[..]
nog maar eens stellen dat je een dergelijke relatie nooit kan leggen. Misshcien is er wel een vertraagd effect van 4 jaar en is het beeld dus net anderson..
Had je 'm maar naar de Bovag moeten brengen. Die vent op de reklame heeft het altijd over ga-ran-tiequote:Op maandag 14 januari 2008 19:47 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Gvd, m'n auto is vorige week naar de garage geweest en hij is er kapotter vandaan gekomen dan toen ik m wegbracht.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie weet.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:38 schreef Napalm het volgende:
[..]
nog maar eens stellen dat je een dergelijke relatie nooit kan leggen. Misshcien is er wel een vertraagd effect van 4 jaar en is het beeld dus net anderson..
Misschien, maar die was er in ieder geval niet in de jaren negentig,quote:Op maandag 14 januari 2008 19:43 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Of zit er een relatie tussen de noodzaak om te investeren in defensie omdat er net acht jaar een slappe democraat aan de macht is geweest.
De versnellingsbak zit er omgekeerd in?quote:Op maandag 14 januari 2008 19:47 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Gvd, m'n auto is vorige week naar de garage geweest en hij is er kapotter vandaan gekomen dan toen ik m wegbracht.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu bonkt er iets wanneer ik 120km/u rij, over sommige drempels of hard links of naar rechts stuur. Het lijkt wel of ze vergeten zijn iets vast te zetten. En als ik het over bonken heb dan kan ik het gebonk voelen.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:47 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet?quote:Op maandag 14 januari 2008 19:52 schreef Monidique het volgende:
[..]
Misschien, maar die was er in ieder geval niet in de jaren negentig,.
Nee.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:57 schreef Napalm het volgende:
Niet?
Nee.quote:Clint heeft Irak, Korea en Iran niet uit de hand laten lopen?
quote:Anderzijds moest EUropa uit de bosnische strotn vissen en moest nat gaan in Somalie.
quote:Op maandag 14 januari 2008 19:43 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Of zit er een relatie tussen de noodzaak om te investeren in defensie omdat er net acht jaar een slappe democraat aan de macht is geweest.
quote:Every gun that is made, every warship launched, every rocket fired signifies, in the final sense, a theft from those who hunger and are not fed, those who are cold and are not clothed. This world in arms is not spending money alone. It is spending the sweat of its laborers, the genius of its scientists, the hopes of its children. The cost of one modern heavy bomber is this: a modern brick school in more than 30 cities. It is two electric power plants, each serving a town of 60,000 population. It is two fine, fully equipped hospitals. It is some fifty miles of concrete pavement. We pay for a single fighter plane with a half million bushels of wheat. We pay for a single destroyer with new homes that could have housed more than 8,000 people. This is, I repeat, the best way of life to be found on the road the world has been taking. This is not a way of life at all, in any true sense. Under the cloud of threatening war, it is humanity hanging from a cross of iron. [...] Is there no other way the world may live?
Kijk eens naar je wielbouten.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:54 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nu bonkt er iets wanneer ik 120km/u rij, over sommige drempels of hard links of naar rechts stuur. Het lijkt wel of ze vergeten zijn iets vast te zetten. En als ik het over bonken heb dan kan ik het gebonk voelen.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |