"Kleintje Pils" was verdwaald op weg naar het EK all-round, geloof ik.quote:Op zondag 13 januari 2008 19:49 schreef Silenus het volgende:
Niet om het een of het ander, maar what the fuck deed dat kutdweilorkest in de Arena?
Ze misten de afslag naar Thialfquote:Op zondag 13 januari 2008 19:49 schreef Silenus het volgende:
Niet om het een of het ander, maar what the fuck deed dat kutdweilorkest in de Arena?
quote:Op zondag 13 januari 2008 19:49 schreef Silenus het volgende:
Nee dat was idd Donald.quote:Op zondag 13 januari 2008 19:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik begrijp alleen niet hoe Donald weer zo snel fit is geworden, die zou toch een paar weken geblesseerd zijn. Iets met z'n achillespees toch? Of ben ik met iemand anders in de war?
Gelukkig voor Louis is het zijn favo club die dat deed.quote:Louis van Gaal heeft zondag zijn grootste competitienederlaag ooit geleden als hoofdtrainer. Hij kreeg met AZ een flink pak op de broek bij Ajax: 6-1.
Ja, soort omgekeerde Van der Wiel.quote:Op zondag 13 januari 2008 19:59 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nee dat was idd Donald.
Ach de een blijkt er maanden uit te liggen voor een blessure die normaal gesproken een paar weken zal duren, en de ander is er na een week weer bij
Nee, gebeurde daar net na.quote:Op zondag 13 januari 2008 19:59 schreef Wooldoor het volgende:
Denk iemand anders want Donald heeft nog in Dubai meegedaan
quote:Op zondag 13 januari 2008 18:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hier nog maar een keertje:
De transfer van Alves, van Alves van Alves
De transfer van Alves die is al tien keer afgekets.
Miljoenen, miljoenen dat is het niet het probleem.
Maar alkmaar, maar alkmaar,
wie wil daar nou nog heen...
Zware achillespeesblessure voor Ajacied Donaldquote:Op zondag 13 januari 2008 19:59 schreef Wooldoor het volgende:
Denk iemand anders want Donald heeft nog in Dubai meegedaan
Wat een bikkel is het toch... nooit opgeven, altijd doorgaanquote:Op zondag 13 januari 2008 20:03 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Zware achillespeesblessure voor Ajacied Donald
De 19-jarige Donald liep de kwetsuur op tijdens de wedstrijd VFB Stuttgart-Ajax in het kader van de Dubai Cup.
Het Algemeen Dagblad meldt dat Ajax-middenvelder Mitchell Donald een zware achillespeesblessure heeft opgelopen. Donald raakte geblesseerd tijdens het duel met VFB Stuttgart. Het is nog niet duidelijk hoe lang Donald uit de roulatie zal zijn.
Was om AZ zand in de ogen te strooien![]()
hm oke.. ben benieuwdquote:vanavond in voetbal insite derksen komt met nieuws over silva richting ajax althans de verichtingen zojuist gezegd door wilfred genee .
Inderdaad. Lekker zeg.quote:Op zondag 13 januari 2008 20:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
Heerlijke overtreding van Colin op pocognoli...
we paste ons aan aan t dweil-orkest!quote:Op zondag 13 januari 2008 20:17 schreef MaxC het volgende:
Ik ben ook terug, prima vermaakt
AZ-vak was 1x te horen, voor de rest leuke sfeer.
Waarom ging 'de wave' trouwens rond? We zijn geen oranje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |