Da's een door tweakers gemodereerd kanaal, zou 't niet wagen... De kickrate zal daar wel tamelijk veel hoger zijn dan in #digquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:55 schreef Junkie het volgende:
[..]
Jah, das een goeie...
Welke server en #?
irc.tweakers.net
#Apple
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:03 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
Your home in your pocket, Apple air?
Misschien een centrale home server?
Ziet er leuk uit. Ik zou er bijna een iPhone voor kopen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:20 schreef Junkie het volgende:
New Gmail for the iPhone
netjes...
MacWorld keynote is in... 1 hour, 40 min, 07 sec![]()
Sorry, geen zin om een account aan te maken.quote:
Ja, maar ook eentje met live-coverage?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:55 schreef Junkie het volgende:
[..]
Jah, das een goeie...
Welke server en #?
irc.tweakers.net
#Apple
Duidelijk nepquote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:03 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
Your home in your pocket, Apple air?
Misschien een centrale home server?
Op mijn iPhone.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:07 schreef Evil_Koekje het volgende:
Waar volgen we de aandelen? En dan niet de widget.
quote:9:13 am Lights are dimming. No Steve quite yet
quote:
Moet zeggen dat de feed van OneMoreThing er goed uitziet. Vanzelf refreshen, dus enkel kijken en volgen.quote:
Ja die van http://onemorething.nl/ werkt lekkerquote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:15 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Moet zeggen dat de feed van OneMoreThing er goed uitziet. Vanzelf refreshen, dus enkel kijken en volgen.
Doet macrumors ookquote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:15 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Moet zeggen dat de feed van OneMoreThing er goed uitziet. Vanzelf refreshen, dus enkel kijken en volgen.
Klinkt handig!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:20 schreef Maravilla het volgende:
Leopard feature: Time Machine. For notebooks, it doesn't work so well because you have to constantly plug/unplug a hard drive. New product: Time Capsul. Full Airport Extreme base station with "server grade" hard drive internal.
Boel te vertellen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:22 schreef De_Hertog het volgende:
2nd thing: iPhone, steve heeft haast.
*Point and laughs*quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:23 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik moest even van computer switchen en nu doet macrumors het niet meer bij mij.
Nee, 4 dingen maar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |