In dat geval eindigt mijn school precies als de keynote start. Halfuurtje om naar huis te komen en dan zal de keynote pas echt losbarsten op internetquote:Op maandag 14 januari 2008 21:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
18:00, maar dan heb je wel een lange schooldag dan..
Och, ben ik eens een keertje lief voor jullie...quote:Op maandag 14 januari 2008 21:31 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Je zit nu zeker te janken achter je Vista PC kijkend naar de afscheid video van Bill
Ja je bent 'sociaal' bezig zeker ..quote:Op maandag 14 januari 2008 22:06 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Och, ben ik eens een keertje lief voor jullie...
Daar heb ik dus schrik voor... Volgens mij gaat 't niet zo speciaal zijn als wat men van een aandeel met een P/E van 45 verwacht.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:37 schreef ChOas het volgende:
En natuurlijk altijd een venstertje open met de aandelenkoers
quote:Op maandag 14 januari 2008 21:37 schreef ChOas het volgende:
En natuurlijk altijd een venstertje Widget open met de aandelenkoers
quote:Core Changes:
Fix 1.00 freezing issue
Fix 1.00 assertion failure
Improve initial connection speed
Added connection throttle to avoid router overload
Improve reconnection to peers with imperfect network connections
Mac Changes:
Leopard: Double-click icon to reveal in Finder, progress string to toggle selected and total, and anywhere else to toggle the inspector
Leopard: Better behavior with Time Machine
Fix bugs with Clutch support
IE op een kassa? Waar werk je dan?quote:Op maandag 14 januari 2008 22:20 schreef Battlefan het volgende:
Ik moet werken tijdens de keynote *kras*![]()
Eens kijken of ik een van de kassa's weer op IE kan krijgen (IE; *kras*)
Dat is prima mogelijk. Even naar Applications, rechtermuisknop op Preview, "Duplicate", en ze allebei openen. Zo hoef je niet het PDF bestand te kopieren, met de kans dat je documenten stack vervuild wordt.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:32 schreef De_Hertog het volgende:
Is er een manier om in Preview 2 keer dezelfde pdf open te hebben? Ik wil van een pdf links pagina 1 hebben en rechts pagina 2. Hij kan hem niet opnieuw openen (als ik er op dubbelklik gaat ie naar de openstaande) en iets als 'open in nieuw venster' zie ik ook niet. Ik kan wel een kopie aanmaken natuurlijk, maar er moet een betere optie zijn lijkt me zo
kun je ook niet via een proxy?quote:Op maandag 14 januari 2008 22:56 schreef Rock-shocker het volgende:
Kassa's zijn ook vrij digitaal tegenwoordig. Wij hebben een aantal kassa's op Linux draaien, eentje draait er op Windows XP, waar we dus ook op kunnen internetten. Echter, het enige domein waar die op kan is imdb.com (werk in een filmwinkel)
McDonald'squote:Op maandag 14 januari 2008 22:53 schreef super-muffin het volgende:
[..]
IE op een kassa? Waar werk je dan?
System Preferences > International > Input Menu > "Show input menu in menu bar".quote:Op maandag 14 januari 2008 23:39 schreef E.T. het volgende:
Ik heb ineens een stom NL-vlaggetje in m'n taakbalk staan![]()
Geen idee hoe dat daar komt trouwensHeeft iets te maken met 'letterteken-palet'
Een kopie van preview maken vind ik ook niet zo'n praktische oplossingquote:Op maandag 14 januari 2008 22:57 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat is prima mogelijk. Even naar Applications, rechtermuisknop op Preview, "Duplicate", en ze allebei openen. Zo hoef je niet het PDF bestand te kopieren, met de kans dat je documenten stack vervuild wordt.
quote:Op maandag 14 januari 2008 23:42 schreef Geqxon het volgende:
[..]
System Preferences > International > Input Menu > "Show input menu in menu bar".
http://www.flyerzone.nl/area/141/stickers.htmlquote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:19 schreef Sjoewe het volgende:
Weet iemand toevallig "iets" waar je vinyl stickers kan laten drukken aan de hand van illustrator bestandjes?
Ik zie hier geen prijsverschil met de huidige prijzen..quote:Starting Today iPhone 8GB: $399,- 16GB: $499,-
Geen problemen hiero (Macbook & 24" @1920x1200)quote:Op maandag 14 januari 2008 22:25 schreef Geqxon het volgende:
Op een hoge resolutie zijn widgets futile.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 02:11 schreef nietzman
quote:Op maandag 14 januari 2008 19:37 schreef Evil_Koekje het volgende:
Je hebt 'm met een huis tuin en keukensetje in elkaar gezet? Of laten drukken? Wil ook ff een ontwerpje op een shirt namelijk.
Nou, daar is ie danquote:Name: Microsoft Office 2008 Home & Student
Uploaded By: Not Available
Torrent: Download (downloaded 421 times)
Info Hash: 15114c81d66dfe0455771701390ada604fb4f9af
Added: 2008-01-14 20:10:47
Size: 556.81 MB
File Count: 1
Description: Authors will create books more quickly; lawyers will build cases in less time; and students will design great-looking presentations with ease.
Simplify your workday and unleash your creativity with the brand new Office 2008 for Mac.
System Requirements:
A Mac computer with an Intel, PowerPC G5, or PowerPC G4 (500 MHz or faster) processor
Mac OS X version 10.4.9 or later
512 MB of RAM or more
1.5 GB of available hard disk space
HFS+ hard disk format (also known as Mac OS Extended or HFS Plus)
DVD drive or connection to a local area network (if installing over a network)
1024 x 768 or higher resolution-monitor
Entourage and certain features require Internet access (fees may apply)
For Office 2008 for Mac and Office 2008 for Mac Special Media Editions: Connectivity to Microsoft Exchange Server 2000 or later is required for certain advanced functionality in Entourage 2008
Om op de voorkant krassen te krijgen moet je veel fout doen , dus dat valt wel mee.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 08:32 schreef Blistering het volgende:
Heb gister de iPod Touch 16 gig aangeschaft. Ben uiteraard erg tevreden. Alleen is het hoesje wat ik erbij gekocht heb van zeer slechte kwaliteit. Dus nu heb ik enkel zo'n folie op de achterkant geplakt, en geen bescherming op de voorkant. Dat moet toch niet zo erg zijn?
Verder ben ik er nog niet helemaal achter of het ook mogelijk is om handmatig albumillustraties toe te voegen..
Dat klopt. Heb wel last van vingerafdrukkenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 08:39 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Om op de voorkant krassen te krijgen moet je veel fout doen , dus dat valt wel mee.
Gebruikersnet staat ie ook op. "[1 of 21] "Microsoft Office 2008 Home & Student.dmg.001" yEnc (1/150)". Enkel de totaal legale image, zonder serie-codes.quote:
Het simpelste en goedkoopste is (laten) meenemen uit de US. Al ben ik niet op de hoogte van de laatste bootloader e.d.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 02:11 schreef nietzman het volgende:
Oké, m'n Nokiascherm begint definitief te overlijden. Ik heb nog eventjes te rekken met een reservetelefoon, maar kwil een iPhone.
Ik las dat je voor onder de 300e klaar kon zijn, hoe, wat en waar?
Je kunt hem in de US kopen voor 270 euro. Let wel daar zit de nieuwe bootloader op en die kun je (nog) niet softwarematig unlocken. Dat moet dmv een stukje hardware. Een turbosim .. en zo heb je nog 20 varianten daarvan. En dat kost ook weer extra natuurlijk. Vanaf 50 euro tot .. 100 ongeveer.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 02:11 schreef nietzman het volgende:
Oké, m'n Nokiascherm begint definitief te overlijden. Ik heb nog eventjes te rekken met een reservetelefoon, maar kwil een iPhone.
Ik las dat je voor onder de 300e klaar kon zijn, hoe, wat en waar?
Ja . Ik gebruik voor al mijn Apple stuff Monster iClean. Dat werkt perfect . Te koop bij alle Apple Premium Resellers voor een euro of 20.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:09 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dat klopt. Heb wel last van vingerafdrukkenHoe zijn die fatsoenlijk te verwijderen?
Als je Leopard gebruikt , dan klopt het . Want iGrabnews werkt niet op Leopard.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:10 schreef G.Fawkes het volgende:
Goede morgen. Ik heb gister iGrabnews geinstalleerd en die is gecrashed. Nu crashed ie elke keer als ik em opnieuw opstart. Ook als ik iGrabnews uit programma's naar de prullenbak sleep en opnieuw 'installeer'. Heeft iemand enig idee hoe je dit zou kunnen oplossen?
Ik gebruik zelf SABnzbd. Werkt prima onder 10.5 .quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:22 schreef G.Fawkes het volgende:
Heb je een alternatief ervoor? Ik wil graag nzb's kunnen importeren en kunnen zien hoe snel mijn download gaat. (in tegenstelling tot Unison)
De Apple Deurstop?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:21 schreef JoMo0 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De volgende mockup.
Eigenlijk maar eentje. Ik ben een flightcase aan het bouwen voor m'n DJ stuff en daar wilde ik het logo opplakken zegmaar.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:49 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Hoeveel wil je er hebben Sjoewe?
Ik zie een inkoopactie op iphoneclub voor 50, lijkt me wel okay. Nu alleen nog iemand vinden die naar de US gaat.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:17 schreef JoMo0 het volgende:
Je kunt hem in de US kopen voor 270 euro. Let wel daar zit de nieuwe bootloader op en die kun je (nog) niet softwarematig unlocken. Dat moet dmv een stukje hardware. Een turbosim .. en zo heb je nog 20 varianten daarvan. En dat kost ook weer extra natuurlijk. Vanaf 50 euro tot .. 100 ongeveer.![]()
Aight, ik ga shirtalaminute.nl even proberen denk ik, zitten ook op de Vismarkt. Hopen dat die wel te wassen zijn.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 02:35 schreef nietzman het volgende:
Oh, laten drukken. Gewoon bij de copyshop.
We kunnen er nog steeds met z'n allen gaan wonen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:17 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik zie een inkoopactie op iphoneclub voor 50, lijkt me wel okay. Nu alleen nog iemand vinden die naar de US gaat.. Iemand hier toevallig?
Zes uur vanavond bij ons is tuesday morning aan de andere kant van het water. Tuesday afternoon is dus gewoon midden in de nacht / vroeg in de ochtend, wanneer de opgenomen stream online komt. Niets nieuws dusquote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:02 schreef Evil_Koekje het volgende:
Op Apple.com staat "Watch the keynote blabla tuesday afternoon", krijgen we een (brakke) stream dit keer?
+1 scherp.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:11 schreef Q. het volgende:
Afternoon in de USA dus, daar is de keynote 's ochtends.
Je kan Voorvertoning ook dupliceren en 'tzelfde bestand in 2 Voorvertoningen openenquote:Op maandag 14 januari 2008 23:47 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Een kopie van preview maken vind ik ook niet zo'n praktische oplossing
Nog 4 uur en 45 minuten.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:10 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Sterf... echt serieus...
Mensen die gaan aftellen tot keynotes![]()
Krijg een leven
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:16 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nog 4 uur en 45 minuten.
Nee, ik mag leren
Gister heb ik materiaalkunde (quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:27 schreef tony_clifton- het volgende:
[..].
Wat heb je ofzo? Luchtvaarttechnologie lijkt mij echt boeiend.
Ben net terug van een examen, ging bangelijk maar heb tegen volgende week methodologie. Bugger.
En zit sowiezo weer met herexamens aangezien ik er een niet meedoe.
Dat jij je dan druk maakt, dat hij geen leven heeft.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:10 schreef DutchErrorist het volgende:
Sterf... echt serieus...
Krijg een leven
Weer een nieuwe aflevering? En gister was de pilot op TV?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ach die Stream laad toch niet, ik ga vantevoren wel even nieuwe Terminator-serie bekijken.. De Pilot was iig
Ik heb een leven . Sterven ben ik nog niet van plan .. helaas voor jou.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:10 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Sterf... echt serieus...
Krijg een leven
Stel je toch niet zo aan vent. Alsof die eeuwige Amerika posts van jou zo boeiend zijn.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:10 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Sterf... echt serieus...
Krijg een leven
Wat heb ik trouwens gemist dat jij minder post?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:19 schreef Jarno het volgende:
[..]
Stel je toch niet zo aan vent. Alsof die eeuwige Amerika posts van jou zo boeiend zijn.
Hoelaat is 't nu bij jou dan ?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:37 schreef Swetsenegger het volgende:
Nog twee en een half uur ga ik niet trekken. Ik zie het morgenochtend wel
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
kwart voor 11. Maar ik heb in de afgelopen 84 uur maar 12 uur geslapen.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:58 schreef Swetsenegger het volgende:
En dan de hele dag meetings over chipsets enzo
Op MacMinds zit iemand die deze week nog gaat en ze best wilt mee nemen voor andere mensen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:17 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik zie een inkoopactie op iphoneclub voor 50, lijkt me wel okay. Nu alleen nog iemand vinden die naar de US gaat.. Iemand hier toevallig?
Die heeft het zo vaak geoefend in zijn hoofd die zit gewoon lekker aan een drankje denk ik.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:33 schreef Maravilla het volgende:
Zou Steve nu ook nog zenuwachtig zijn of zijn wij dat alleen?
Bedanktquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:40 schreef Junkie het volgende:
En hier wat linkjes waar je het kan volgen...![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |