Zelfs na 6 maand bekoelen van 't RDFquote:Op maandag 14 januari 2008 15:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hoe laat begon morgen die Keynote ook alweer? Zolang ik maar niet bezwijk onder Steve's RDF![]()
Ik had me toch bijna een iPhone gekocht na de vorige Macworld Keynote..
Ik zag 't artikel ook net.quote:Op maandag 14 januari 2008 16:51 schreef Geqxon het volgende:
http://gizmodo.com/343641(...)ets-to-apples-future
Ja , fijn dat je dat hoorde . Je punt is ? Nieuwe iPhone ? Nee lijkt me niet.quote:Op maandag 14 januari 2008 17:53 schreef Drumpie het volgende:
Ik hoorde iets over nieuws over de Iphone deze week?
quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:14 schreef Evil_Koekje het volgende:
Laat eens zien als 'ie af is?
Nicequote:Op maandag 14 januari 2008 18:54 schreef nietzman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou kan ik alleen m'n buikje wegwerken en gaan wachten tot de zomer, want kennelijk is de ene strech-M van de Hema de andere niet.. Ik voel me net een rollade in dat ding.
.
En:quote:Op maandag 14 januari 2008 19:38 schreef JoMo0 het volgende:
Het nieuwe BT keyboard met scherm ..
[ afbeelding ]
Jammer van de Wallpaper..quote:Op maandag 14 januari 2008 19:38 schreef JoMo0 het volgende:
Het nieuwe BT keyboard met scherm ..
[ afbeelding ]
Dat plaatje vind ik gewoon al mooiquote:Op maandag 14 januari 2008 21:16 schreef super-muffin het volgende:
Er staat nu een 'Something in the air' teaser op de Apple US website.
Ik ga met een paar collega's en vrienden bij een vriend thuis zitten met bier en pizza...quote:
Precies!!!quote:Op maandag 14 januari 2008 21:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
Met Bier en pizza de keynote volgen? Kijkend naar de schokkende Streams en IRC-Chat logs..
Je zit nu zeker te janken achter je Vista PC kijkend naar de afscheid video van Billquote:Op maandag 14 januari 2008 21:29 schreef Geqxon het volgende:
Herkenbaar. Ik heb wel eens afspraken afgezegd om een keynote te kunnen volgen.
Er wordt af en toe wel gejuichtquote:Op maandag 14 januari 2008 21:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik wacht wel even op de officiele Keynote die op de Apple-site komt te staan, kan ik rustig daar na kijken, maar om het nou te behandelen alsof je naar een wedstrijd of film zit te kijken, neuh..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |