Zelfs na 6 maand bekoelen van 't RDFquote:Op maandag 14 januari 2008 15:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hoe laat begon morgen die Keynote ook alweer? Zolang ik maar niet bezwijk onder Steve's RDF
Ik had me toch bijna een iPhone gekocht na de vorige Macworld Keynote..
 ?
? 

Ik zag 't artikel ook net.quote:Op maandag 14 januari 2008 16:51 schreef Geqxon het volgende:
http://gizmodo.com/343641(...)ets-to-apples-future

Ja , fijn dat je dat hoorde . Je punt is ? Nieuwe iPhone ? Nee lijkt me niet.quote:Op maandag 14 januari 2008 17:53 schreef Drumpie het volgende:
Ik hoorde iets over nieuws over de Iphone deze week?

quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:14 schreef Evil_Koekje het volgende:
Laat eens zien als 'ie af is?
 . Ik voel me net een rollade in dat ding.
. Ik voel me net een rollade in dat ding.  .
.

Nicequote:Op maandag 14 januari 2008 18:54 schreef nietzman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou kan ik alleen m'n buikje wegwerken en gaan wachten tot de zomer, want kennelijk is de ene strech-M van de Hema de andere niet.. Ik voel me net een rollade in dat ding.
.
 . Bekend probleem inderdaad.
. Bekend probleem inderdaad.  Je hebt 'm met een huis tuin en keukensetje in elkaar gezet? Of laten drukken? Wil ook ff een ontwerpje op een shirt namelijk.
 Je hebt 'm met een huis tuin en keukensetje in elkaar gezet? Of laten drukken? Wil ook ff een ontwerpje op een shirt namelijk.

Dit hierboven zou serieus heel dicht in de buurt kunnen zitten.
 Dit hierboven zou serieus heel dicht in de buurt kunnen zitten.  

En:quote:Op maandag 14 januari 2008 19:38 schreef JoMo0 het volgende:
Het nieuwe BT keyboard met scherm ..
[ afbeelding ]

Jammer van de Wallpaper..quote:Op maandag 14 januari 2008 19:38 schreef JoMo0 het volgende:
Het nieuwe BT keyboard met scherm ..
[ afbeelding ]

Dat plaatje vind ik gewoon al mooiquote:Op maandag 14 januari 2008 21:16 schreef super-muffin het volgende:
Er staat nu een 'Something in the air' teaser op de Apple US website.

Ik ga met een paar collega's en vrienden bij een vriend thuis zitten met bier en pizza...quote:

Precies!!!quote:Op maandag 14 januari 2008 21:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
Met Bier en pizza de keynote volgen? Kijkend naar de schokkende Streams en IRC-Chat logs..

Je zit nu zeker te janken achter je Vista PC kijkend naar de afscheid video van Billquote:Op maandag 14 januari 2008 21:29 schreef Geqxon het volgende:
Herkenbaar. Ik heb wel eens afspraken afgezegd om een keynote te kunnen volgen.

Er wordt af en toe wel gejuichtquote:Op maandag 14 januari 2008 21:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik wacht wel even op de officiele Keynote die op de Apple-site komt te staan, kan ik rustig daar na kijken, maar om het nou te behandelen alsof je naar een wedstrijd of film zit te kijken, neuh..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |