Ken je haar dat je dit weet? Vertel.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:34 schreef snkr-xxx het volgende:
even een noot tussendoor, ik weet 100 procent zeker da selene niet frigide is, ze is gewoon kieskeurig (niks mis mee). verder vind ik het idd een slang en een ontiegelijk ZEIKwijf, bah.
Ik denk toch dat Lieke een blijvertje is in deze Nederlands langst lopende Soap.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:36 schreef Donnie29 het volgende:
Daar ben ik het ook mee eens, van mij mag ze als eerste opzouten uit de kooi..
jaaaaaaaaaquote:Op zondag 13 januari 2008 17:34 schreef F04 het volgende:
Is fok nu bij jullie ook zo traaaaag?
Kan, maar Amanda heeft het alleen maar over tv maken. Flens en consorten denkt dus dat we hier op zitten te wachten.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:35 schreef Disana het volgende:
Ik vergeet een optie: misschien droomt Brian zoveel over kinky sex omdat het bij Amanda kan. Hij krijgt haar toch wel zo ver.
Trouwens Lieke of Brian, van Brian heb ik al maanden de KOTS dus die mag ook vertrekken van mijn part!quote:Op zondag 13 januari 2008 17:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kan, maar Amanda heeft het alleen maar over tv maken. Flens en consorten denkt dus dat we hier op zitten te wachten.
En ja hoor. Amanda zegt dat Lieke haar het slapen met Joyce ontraden heeft. Brian denkt dat dat om speltechnische redenen was van Lieke, ik wist het.
Ik vind dat gebel maar vreemd. Ik hoop niet dat dit een trend wordt. Wat is de volgende stap... dat Brian Amanda belt en d'r nar bed stuurt omdat ze met dubbele tong praat?quote:Op zondag 13 januari 2008 17:44 schreef tuinfluiter het volgende:
Vannacht
Amanda: Ik heb met Brian gebeld , hij vond het niet erg.
Ik ben vast niet de enige die dit een goor gesprek vond?quote:Op zondag 13 januari 2008 17:50 schreef Lobasca het volgende:
Brian: was er geen aanleiding om met Lieke te gaan zoenen?
ik vind hem gewoon een glibberquote:Op zondag 13 januari 2008 17:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben vast niet de enige die dit een goor gesprek vond?
Amanda: Dat komt waarschijnlijk omdat ik van mezelf al zo zacht benquote:Op zondag 13 januari 2008 17:49 schreef Disana het volgende:
Brian: jij houdt van het ruige.
Amanda: ja, ik hou niet van het zachte.
Zo glad en suggestief overredend hij haar naar steeds verdere seksuele escapades toe praat... En zij heeft het niet door en denkt dat het liefde is.quote:
Nee. Op de TV is het gesprek over trio's in de slaapkamer ook al geweest. Nieuwe verhaallijn?quote:Op zondag 13 januari 2008 17:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben vast niet de enige die dit een goor gesprek vond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |