quote:Op zondag 13 januari 2008 17:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat schrijft nostalgist ook. Doet Flens toch nog iets goeds, want ik ben er blij mee![]()
Lieke zit weer in de doordram-mode.
Ik denk niet dat hij een alcoholverbod krijgt omdat ie bezopen is... maar meer omdat hij zich niet in de hand weet te houdenquote:Op zondag 13 januari 2008 17:14 schreef riri het volgende:
gisteren zei Huub dat hij als hij bij de optredens binnenkwam meteen een halve fles sterke drank naar binnen goot.....het is dus niet verwonderlijk dat hij behoorlijk bezopen de villa weer inkomt...
meestal had hij voordat hij de auto instapte ook al behoorlijk wat achter de kiezen.
Achter legt niet voor niets hem als enige een alcoholverbod op
Oh, wanneer zei ie dit dan?quote:Op zondag 13 januari 2008 17:14 schreef riri het volgende:
gisteren zei Huub dat hij als hij bij de optredens binnenkwam meteen een halve fles sterke drank naar binnen goot.....het is dus niet verwonderlijk dat hij behoorlijk bezopen de villa weer inkomt...
meestal had hij voordat hij de auto instapte ook al behoorlijk wat achter de kiezen.
Achter legt niet voor niets hem als enige een alcoholverbod op
zeer waarschijnlijk omdat Flens ook hoorde op de streams dat Huub vertelde dat hij voor die optredens na binnenkomst aldaar meteen een halve fles naar binnen goot....quote:Op zondag 13 januari 2008 17:09 schreef Nostalgist het volgende:
Flens heeft dus gebeld naar de begeleiders van Huub, dat ze hem niet mochten laten drinken tijdens het optreden in Leeuwarden.
gisteren vertelde hij dat...quote:Op zondag 13 januari 2008 17:17 schreef Yavido het volgende:
[..]
Oh, wanneer zei ie dit dan?Was ie afgelopen nacht bezopen dan? Niets van gemerkt.
En 'meestal' ? Op wat baseer je dit dan?
En zo heeft iedereen in de kooi zo zn irritante negatieve trekjesquote:Op zondag 13 januari 2008 17:24 schreef riri het volgende:
[..]
gisteren vertelde hij dat...
en meestal is gebaseerd op wat je op de streams kon zien in de villa....daar dronk hij zich al in vóór de optredens....de glazen werden met meer dan een normale hoeveelheid drank gevuld.
Ook Brian drinkt zich in voor de optredens...het is waarschijnlijk om de zenuwen te dempen...alleen kan Brian zich wel houden aan een gezonde hoeveelheid in tegenstelling tot Huub.
Huub heeft wat drankgebruik betreft geen grenzen....dat is na een jaar villa voor iedereen duidelijk lijkt me
Wat mij betreft heet Lieke de hoogste irritatie-factor overgenomen van Nadia.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:27 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
En zo heeft iedereen in de kooi zo zn irritante negatieve trekjes
quote:Op zondag 13 januari 2008 17:24 schreef riri het volgende:
[..]
alleen kan Brian zich wel houden aan een gezonde hoeveelheid in tegenstelling tot Huub.
+1. En het ergste is dat ze tegenwoordig bijna 24/7 een privé stream heeft.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat mij betreft heet Lieke de hoogste irritatie-factor overgenomen van Nadia.
Nou hè...hij praat er echt wat aan!quote:Op zondag 13 januari 2008 17:30 schreef Disana het volgende:
Brian vindt het belangrijk dat Amanda ervaart met dames te zoenen [ ] hij wordt daar opgewonden van en vraagt of ze het zelf niet spannend vindt.
Getsie, stap x in het klaarstomen voor callgirl.
Oh, wacht... ook zonder drank.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:31 schreef Yavido het volgende:
[..]
Brian is vaker agressief dan jij vermoed als ie wat achter de kiezen heeft.
Ja, dat valt mij ook al enige tijd op. Nadia all over.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
+1. En het ergste is dat ze tegenwoordig bijna 24/7 een privé stream heeft.
Dat had Nadia ook alquote:Op zondag 13 januari 2008 17:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
+1. En het ergste is dat ze tegenwoordig bijna 24/7 een privé stream heeft.
Daar ben ik het ook mee eens, van mij mag ze als eerste opzouten uit de kooi..quote:Op zondag 13 januari 2008 17:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat mij betreft heet Lieke de hoogste irritatie-factor overgenomen van Nadia.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |