abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56002046
De yacuzi stinkt een klein beetje. Toch gaan ze erin zitten.... Ik vind het niet vreemd hoor, dat ze daar allemaal omstebeurt ziek worden.....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  zondag 13 januari 2008 @ 16:50:17 #52
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_56002047
In de jacuzzi gaat het gesprek over de neptieten van Amanda.
Jaap begrijpt niet dat ze het blijft ontkennen, zelfs Brian heeft tegen hem gezegd dat hij weet dat die tieten nep zijn!
Jaap heeft de sneetjes onder Manny's borsten ook gezien, in het hotel.
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_56002080
Bewoners zijn duidelijk heel ontspannen met elkaar vandaag,lief en belangstellend zelfs naar elkaar...waaschijnlijk is er gisteren genoeg tv gemaakt
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_56002125
quote:
Op zondag 13 januari 2008 16:38 schreef akveor het volgende:

[..]

Ik waardeer de meeste post van jou en met name omdat je tegen de stroom in gaat en een andere mening hebt. Dat vind ik top... Dus ik stop echt niet met het lezen van jou post. Ik wijs je er alleen op dat ik dat een suggestieve post vind. Daarmee zet je een bepaalde toon waarvan ik vind dat die niet klopt. Vaak vind ik je inhoudelijk maar deze vond ik kant nog wal raken.
Maar een paar posts boven deze heb je je iets anders uitgedrukt en daar kan ik prima meeleven.
Deze discussie heb ik vorige keer ook met disana gehad. Niet iedereen is zo goed in de Nederlandse taal en weet niet altijd precies wat en hoe het het beste is om ets te posten. Des te vervelender is het te horen dat iemands post flut is. Ik heb heel lang geken naar het Lagerhuis, iedere zaterdag avond bij de Vara jaren geleden. Daar werden discussies gehouden door niet de eerste de beste mensen. Mensen konde zich goed verwoorden in woord en schrift. Tot er een hele doodgewone jongen bij kwam. Henk Brest (ik hoop dat ik xijn naam goed schrijf) een ras echt Haagenees, die geen blad voor zijn mond nam en zijn mening gaf zoals hij gewemd was. Ik heb er met heel veel genoegen steeds naar gekenen en begreep echt heel goed wat hij bedoelde.....sorry voor mijn lange uitleg
  † In Memoriam † zondag 13 januari 2008 @ 16:55:00 #55
135305 beequeen
Lost.
pi_56002150
quote:
Op zondag 13 januari 2008 16:50 schreef Nostalgist het volgende:
De yacuzi stinkt een klein beetje. Toch gaan ze erin zitten.... Ik vind het niet vreemd hoor, dat ze daar allemaal omstebeurt ziek worden.....
Het is een bron van bacteriën imo, nog even en de Veteranenziekte breekt daar uit.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  † In Memoriam † zondag 13 januari 2008 @ 16:57:13 #56
137949 Disana
pi_56002201
quote:
Op zondag 13 januari 2008 16:54 schreef coldstar het volgende:

[..]

Deze discussie heb ik vorige keer ook met disana gehad. Niet iedereen is zo goed in de Nederlandse taal en weet niet altijd precies wat en hoe het het beste is om ets te posten. Des te vervelender is het te horen dat iemands post flut is. Ik heb heel lang geken naar het Lagerhuis, iedere zaterdag avond bij de Vara jaren geleden. Daar werden discussies gehouden door niet de eerste de beste mensen. Mensen konde zich goed verwoorden in woord en schrift. Tot er een hele doodgewone jongen bij kwam. Henk Brest (ik hoop dat ik xijn naam goed schrijf) een ras echt Haagenees, die geen blad voor zijn mond nam en zijn mening gaf zoals hij gewemd was. Ik heb er met heel veel genoegen steeds naar gekenen en begreep echt heel goed wat hij bedoelde.....sorry voor mijn lange uitleg
Even een klein puntje: ik heb niet gezegd dat je posts flut zijn.

Ik houd er in het algemeen niet van dat mensen hier schrijven dat iets zo ís in plaats van dat ze het vinden of denken. Dat gebeurt op alle tijden van de dag en nacht wel eens, en dat is verwarrend voor de lezers.

Verder geen discussie, ik wilde dat alleen even rechtzetten voor er misverstanden ontstaan.
pi_56002258
Het filmpje van het meidenfeest was niet naar de zin van de organisatrice; het kwam over als een hoerentent, maar het waren dus gewoon een paar meiden van een forum, aldus Lieke
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
  zondag 13 januari 2008 @ 17:01:29 #58
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56002310
quote:
Op zondag 13 januari 2008 16:43 schreef coldstar het volgende:

[..]

Nee Akeveor, ik post zoals ik dat wil en niet omdat jij het toevallig anders wilt. Als je er mee zit is het niet mijn probleem maar die van jou.
Het is suggestief dus schuif het mij niet in de schoenen. Jammer maar we komen niet nader tot elkaar. Laten we het hier maar bij houden.
  † In Memoriam † zondag 13 januari 2008 @ 17:02:03 #60
137949 Disana
pi_56002333
quote:
Op zondag 13 januari 2008 16:59 schreef Nostalgist het volgende:
Het filmpje van het meidenfeest was niet naar de zin van de organisatrice; het kwam over als een hoerentent, maar het waren dus gewoon een paar meiden van een forum, aldus Lieke
Hier Exclusief meidenfeest in de Gouden Kooi werd dus zoveel meer beloofd waarvan we niets hebben gezien. Inderdaad gewoon een stel onprofessionele meiden die een beetje kwamen rondhangen.
pi_56002336
Goedenmiddag mensen!! Ik zal ook ff mening geven over vannacht.. Vond er geen zak aan, alleen leuk dat Mannie tegen Selene en Brian in ging.. alleen toch niet helemaal want dat ene meisje liet ze toch niet slapen..
  † In Memoriam † zondag 13 januari 2008 @ 17:03:11 #62
135305 beequeen
Lost.
pi_56002359
quote:
Op zondag 13 januari 2008 16:59 schreef Nostalgist het volgende:
Ik begrijp je even niet. Wie waren meiden van een forum, die lesbo's?
― Mark Twain
pi_56002381
quote:
Op zondag 13 januari 2008 17:03 schreef beequeen het volgende:

[..]

Bimeiden.net ofzo?
Go hard or go home
pi_56002395
quote:
Op zondag 13 januari 2008 17:03 schreef beequeen het volgende:

[..]

pi_56002403
Toch denk ik dat Huub, Lieke, Claire en Jaap wel een goed team zouden kunnen vormen. Vooral tegen Brian en Amanda
We are all going to hell, and I am driving the bus.
pi_56002417
quote:
Op zondag 13 januari 2008 16:57 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik houd er in het algemeen niet van dat mensen hier schrijven dat iets zo ís in plaats van dat ze het vinden of denken. Dat gebeurt op alle tijden van de dag en nacht wel eens, en dat is verwarrend voor de lezers.

Verder geen discussie, ik wilde dat alleen even rechtzetten voor er misverstanden ontstaan.
Ja disana zo was het en zo bedoelde ik het ook. ik heb jou post toen ook niet als vervelend ervaren.
  † In Memoriam † zondag 13 januari 2008 @ 17:06:08 #67
135305 beequeen
Lost.
pi_56002440
quote:
Op zondag 13 januari 2008 17:04 schreef Nostalgist het volgende:

Aha, thanx, ook noekje.
― Mark Twain
  † In Memoriam † zondag 13 januari 2008 @ 17:08:07 #68
137949 Disana
pi_56002486
Ene Eddie (?) liet Huub i.v.m. het drinken gisteren geen seconde uit het oog; ze kent hem.
pi_56002514
Flens heeft dus gebeld naar de begeleiders van Huub, dat ze hem niet mochten laten drinken tijdens het optreden in Leeuwarden.
  † In Memoriam † zondag 13 januari 2008 @ 17:09:34 #70
135305 beequeen
Lost.
pi_56002530
quote:
Op zondag 13 januari 2008 17:08 schreef Disana het volgende:
Ene Eddie (?) liet Huub i.v.m. het drinken gisteren geen seconde uit het oog; ze kent hem.
Ik denk dat dat in opdracht was van Flens, die heeft hem het alcoholverbod opgelegd.
― Mark Twain
  zondag 13 januari 2008 @ 17:10:19 #71
170337 Shayndel
The Queen Of The Night Aria
pi_56002544
quote:
Op zondag 13 januari 2008 16:55 schreef beequeen het volgende:

[..]

Het is een bron van bacteriën imo, nog even en de Veteranenziekte breekt daar uit.
Gaterdamme. Daar zou ik nooit in gaan zitten als de vorige dag nog een hele orgie in heeft gezetten.
Hoevaak verschonen dat water eigelijk?
~* Shema Yisrael Adonai Eloheinu Adonai Ehad - Yeshua HaMashiach *~
  † In Memoriam † zondag 13 januari 2008 @ 17:10:33 #72
137949 Disana
pi_56002551
quote:
Op zondag 13 januari 2008 17:09 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik denk dat dat in opdracht was van Flens, die heeft hem het alcoholverbod opgelegd.
Ja, dat schrijft nostalgist ook. Doet Flens toch nog iets goeds, want ik ben er blij mee

Lieke zit weer in de doordram-mode.
  † In Memoriam † zondag 13 januari 2008 @ 17:11:46 #73
135305 beequeen
Lost.
pi_56002577
Heilige Maagd Lieke zit Huub weer af te zeiken......ze snapt niet dat hij bepaalde dingen doet.
Huub zegt dat ze dat 10 x per dag kan zeggen maar steeds hetzelfde antwoord krijgt.
― Mark Twain
  zondag 13 januari 2008 @ 17:12:10 #74
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56002588
quote:
Op zondag 13 januari 2008 16:57 schreef Disana het volgende:

[..]

Dit is precies wat ik bedoel.
Ik had het dan ook over 1 enkele post van coldstar... niets meer, niets minder.
  zondag 13 januari 2008 @ 17:12:56 #75
170337 Shayndel
The Queen Of The Night Aria
pi_56002608
quote:
Op zondag 13 januari 2008 17:04 schreef ToughLove het volgende:
Toch denk ik dat Huub, Lieke, Claire en Jaap wel een goed team zouden kunnen vormen. Vooral tegen Brian en Amanda
Dat zal mooi zijn, maar uit eindelijk zal het toch gaan breken. Zeker omdat flens niet wil dat je aan haar oogappeltjes komt.
~* Shema Yisrael Adonai Eloheinu Adonai Ehad - Yeshua HaMashiach *~
pi_56002641
quote:
Op zondag 13 januari 2008 17:10 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja, dat schrijft nostalgist ook. Doet Flens toch nog iets goeds, want ik ben er blij mee

Lieke zit weer in de doordram-mode.
Ze zal en moet gelijk hebben, ik vermoed dat Huub haar dat dan ook maar af en toe geeft.... Om er maar vanaf te zijn...
pi_56002643
gisteren zei Huub dat hij als hij bij de optredens binnenkwam meteen een halve fles sterke drank naar binnen goot.....het is dus niet verwonderlijk dat hij behoorlijk bezopen de villa weer inkomt...
meestal had hij voordat hij de auto instapte ook al behoorlijk wat achter de kiezen.

Achter legt niet voor niets hem als enige een alcoholverbod op
pi_56002674
Brian verhoort Amanda weer over het zoenen..... Het was te verwachten....
  zondag 13 januari 2008 @ 17:17:24 #79
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56002712
quote:
Op zondag 13 januari 2008 17:14 schreef riri het volgende:
gisteren zei Huub dat hij als hij bij de optredens binnenkwam meteen een halve fles sterke drank naar binnen goot.....het is dus niet verwonderlijk dat hij behoorlijk bezopen de villa weer inkomt...
meestal had hij voordat hij de auto instapte ook al behoorlijk wat achter de kiezen.

Ik denk niet dat hij een alcoholverbod krijgt omdat ie bezopen is... maar meer omdat hij zich niet in de hand weet te houden
Op zondag 13 januari 2008 17:14 schreef riri het volgende:

Oh, wanneer zei ie dit dan? Was ie afgelopen nacht bezopen dan? Niets van gemerkt.

En 'meestal' ? Op wat baseer je dit dan?

[ Bericht 0% gewijzigd door Noek op 13-01-2008 17:53:18 ]
pi_56002733
quote:
Op zondag 13 januari 2008 17:09 schreef Nostalgist het volgende:
Flens heeft dus gebeld naar de begeleiders van Huub, dat ze hem niet mochten laten drinken tijdens het optreden in Leeuwarden.
zeer waarschijnlijk omdat Flens ook hoorde op de streams dat Huub vertelde dat hij voor die optredens na binnenkomst aldaar meteen een halve fles naar binnen goot....

anders heeft dat alcholverbod in die villa natuurlijk ook totaal geen zin.
Huub wordt onder invloed van alcohol heel vaak agressief dus begrijp dat ze dat doen
  † In Memoriam † zondag 13 januari 2008 @ 17:21:20 #82
135305 beequeen
Lost.
pi_56002799
Brian en Amanda praten over het blijven slapen van Joyce gisteravond. A zegt dat ze met iemand gesproken heeft die het haar heeft afgeraden maar zegt niet dat dat Lieke was. Zou A bang zijn dat B dan boos zal worden omdat B Lieke niet echt mag en hij dat trio toch wel zag zitten?
― Mark Twain
pi_56002874
quote:
Op zondag 13 januari 2008 17:17 schreef Yavido het volgende:

[..]

Oh, wanneer zei ie dit dan? Was ie afgelopen nacht bezopen dan? Niets van gemerkt.

En 'meestal' ? Op wat baseer je dit dan?
gisteren vertelde hij dat...

en meestal is gebaseerd op wat je op de streams kon zien in de villa....daar dronk hij zich al in vóór de optredens....de glazen werden met meer dan een normale hoeveelheid drank gevuld.
Ook Brian drinkt zich in voor de optredens...het is waarschijnlijk om de zenuwen te dempen...alleen kan Brian zich wel houden aan een gezonde hoeveelheid in tegenstelling tot Huub.
Huub heeft wat drankgebruik betreft geen grenzen....dat is na een jaar villa voor iedereen duidelijk lijkt me
pi_56002939
Brian was rustig aangeschoten gister aan de telefoon...
Dolf is de baas
Insaantje
pi_56002941
quote:
Op zondag 13 januari 2008 17:24 schreef riri het volgende:

[..]

gisteren vertelde hij dat...

en meestal is gebaseerd op wat je op de streams kon zien in de villa....daar dronk hij zich al in vóór de optredens....de glazen werden met meer dan een normale hoeveelheid drank gevuld.
Ook Brian drinkt zich in voor de optredens...het is waarschijnlijk om de zenuwen te dempen...alleen kan Brian zich wel houden aan een gezonde hoeveelheid in tegenstelling tot Huub.
Huub heeft wat drankgebruik betreft geen grenzen....dat is na een jaar villa voor iedereen duidelijk lijkt me
En zo heeft iedereen in de kooi zo zn irritante negatieve trekjes
  † In Memoriam † zondag 13 januari 2008 @ 17:28:55 #86
137949 Disana
pi_56002985
quote:
Op zondag 13 januari 2008 17:27 schreef Donnie29 het volgende:

[..]

En zo heeft iedereen in de kooi zo zn irritante negatieve trekjes
Wat mij betreft heet Lieke de hoogste irritatie-factor overgenomen van Nadia.
  † In Memoriam † zondag 13 januari 2008 @ 17:30:14 #87
135305 beequeen
Lost.
pi_56003021
Brian vraagt aan Amanda of ze niet opgewonden raakt van een tongpeircing tijdens het zoenen met een vrouw.
Het ligt er wel dik bovenop dat Brian Amanda aan de vrouw wil helpen.
― Mark Twain
  † In Memoriam † zondag 13 januari 2008 @ 17:30:43 #88
137949 Disana
pi_56003030
Brian vindt het belangrijk dat Amanda ervaart met dames te zoenen [ ] hij wordt daar opgewonden van en vraagt of ze het zelf niet spannend vindt.

Getsie, stap x in het klaarstomen voor callgirl.
pi_56003059
quote:
Op zondag 13 januari 2008 17:24 schreef riri het volgende:

[..]

alleen kan Brian zich wel houden aan een gezonde hoeveelheid in tegenstelling tot Huub.

Brian is vaker agressief dan jij vermoed als ie wat achter de kiezen heeft. Dat blijkt keer op keer, ruzie met Amanda, ruzie met dit en dat. Alleen wordt ie in bescherming genomen door de redactie. Huub wordt voor de leeuwen gegooid. Of anders dan sturen ze mensen op hem af om een reactie te ontlokken.

Brian kunnen ze ook makkelijk uit de tent lokken, alleen doen ze dit niet bewust. Want dan weet je zeker dat het misgaat en hij compleet doorslaat. En daar ligt ook het verschil. Huub in de rol van 'dader' en Brian in de rol van 'slachtoffer'. Die trucjes kennen we onderhand wel.
  † In Memoriam † zondag 13 januari 2008 @ 17:31:53 #90
135305 beequeen
Lost.
pi_56003061
quote:
Op zondag 13 januari 2008 17:28 schreef Disana het volgende:

[..]

+1. En het ergste is dat ze tegenwoordig bijna 24/7 een privé stream heeft.
― Mark Twain
pi_56003066
quote:
Op zondag 13 januari 2008 17:30 schreef Disana het volgende:
Brian vindt het belangrijk dat Amanda ervaart met dames te zoenen [ ] hij wordt daar opgewonden van en vraagt of ze het zelf niet spannend vindt.

Getsie, stap x in het klaarstomen voor callgirl.
Nou hè...hij praat er echt wat aan!
Dolf is de baas
Insaantje
  † In Memoriam † zondag 13 januari 2008 @ 17:33:10 #92
137949 Disana
pi_56003088
Zo'n loser als Brian heeft toch helemaal niets te willen? Daarom vraag ik me af waarom hij op seksueel gebied zoveel wil, nu weer een trio. Is dat omdat Amanda zo verveelt? Of is dat omdat hij hoopt later haar 'manager' te worden en eraan te verdienen.

Dat laatste lijkt me waarschijnlijker, de rol van derderangs pimp is hem op het lijf geschreven.
pi_56003100
quote:
Op zondag 13 januari 2008 17:31 schreef Yavido het volgende:

[..]

Brian is vaker agressief dan jij vermoed als ie wat achter de kiezen heeft.
Oh, wacht... ook zonder drank.
  † In Memoriam † zondag 13 januari 2008 @ 17:33:54 #94
137949 Disana
pi_56003107
quote:
Op zondag 13 januari 2008 17:31 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ja, dat valt mij ook al enige tijd op. Nadia all over.
pi_56003109
quote:
Op zondag 13 januari 2008 17:31 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dat had Nadia ook al
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_56003131
even een noot tussendoor, ik weet 100 procent zeker da selene niet frigide is, ze is gewoon kieskeurig (niks mis mee). verder vind ik het idd een slang en een ontiegelijk ZEIKwijf, bah.
pi_56003139
Is fok nu bij jullie ook zo traaaaag?
pi_56003143
Brian is blij dat ze er over praten dat Amanda bereidt is om een meisje er bij te nemen in bed...
Dolf is de baas
Insaantje
  † In Memoriam † zondag 13 januari 2008 @ 17:35:35 #99
137949 Disana
pi_56003164
Ik vergeet een optie: misschien droomt Brian zoveel over kinky sex omdat het bij Amanda kan. Hij krijgt haar toch wel zo ver.
pi_56003183
quote:
Op zondag 13 januari 2008 17:28 schreef Disana het volgende:

[..]

Daar ben ik het ook mee eens, van mij mag ze als eerste opzouten uit de kooi..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')