Deze discussie heb ik vorige keer ook met disana gehad. Niet iedereen is zo goed in de Nederlandse taal en weet niet altijd precies wat en hoe het het beste is om ets te posten. Des te vervelender is het te horen dat iemands post flut is. Ik heb heel lang geken naar het Lagerhuis, iedere zaterdag avond bij de Vara jaren geleden. Daar werden discussies gehouden door niet de eerste de beste mensen. Mensen konde zich goed verwoorden in woord en schrift. Tot er een hele doodgewone jongen bij kwam. Henk Brest (ik hoop dat ik xijn naam goed schrijf) een ras echt Haagenees, die geen blad voor zijn mond nam en zijn mening gaf zoals hij gewemd was. Ik heb er met heel veel genoegen steeds naar gekenen en begreep echt heel goed wat hij bedoelde.....sorry voor mijn lange uitlegquote:Op zondag 13 januari 2008 16:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik waardeer de meeste post van jou en met name omdat je tegen de stroom in gaat en een andere mening hebt. Dat vind ik top... Dus ik stop echt niet met het lezen van jou post. Ik wijs je er alleen op dat ik dat een suggestieve post vind. Daarmee zet je een bepaalde toon waarvan ik vind dat die niet klopt. Vaak vind ik je inhoudelijk maar deze vond ik kant nog wal raken.
Maar een paar posts boven deze heb je je iets anders uitgedrukt en daar kan ik prima meeleven.
Het is een bron van bacteriën imo, nog even en de Veteranenziekte breekt daar uit.quote:Op zondag 13 januari 2008 16:50 schreef Nostalgist het volgende:
De yacuzi stinkt een klein beetje. Toch gaan ze erin zitten.... Ik vind het niet vreemd hoor, dat ze daar allemaal omstebeurt ziek worden.....![]()
Even een klein puntje: ik heb niet gezegd dat je posts flut zijn.quote:Op zondag 13 januari 2008 16:54 schreef coldstar het volgende:
[..]
Deze discussie heb ik vorige keer ook met disana gehad. Niet iedereen is zo goed in de Nederlandse taal en weet niet altijd precies wat en hoe het het beste is om ets te posten. Des te vervelender is het te horen dat iemands post flut is. Ik heb heel lang geken naar het Lagerhuis, iedere zaterdag avond bij de Vara jaren geleden. Daar werden discussies gehouden door niet de eerste de beste mensen. Mensen konde zich goed verwoorden in woord en schrift. Tot er een hele doodgewone jongen bij kwam. Henk Brest (ik hoop dat ik xijn naam goed schrijf) een ras echt Haagenees, die geen blad voor zijn mond nam en zijn mening gaf zoals hij gewemd was. Ik heb er met heel veel genoegen steeds naar gekenen en begreep echt heel goed wat hij bedoelde.....sorry voor mijn lange uitleg
Het is suggestief dus schuif het mij niet in de schoenen. Jammer maar we komen niet nader tot elkaar. Laten we het hier maar bij houden.quote:Op zondag 13 januari 2008 16:43 schreef coldstar het volgende:
[..]
Nee Akeveor, ik post zoals ik dat wil en niet omdat jij het toevallig anders wilt. Als je er mee zit is het niet mijn probleem maar die van jou.
Hier Exclusief meidenfeest in de Gouden Kooi werd dus zoveel meer beloofd waarvan we niets hebben gezien. Inderdaad gewoon een stel onprofessionele meiden die een beetje kwamen rondhangen.quote:Op zondag 13 januari 2008 16:59 schreef Nostalgist het volgende:
Het filmpje van het meidenfeest was niet naar de zin van de organisatrice; het kwam over als een hoerentent, maar het waren dus gewoon een paar meiden van een forum, aldus Lieke
Ik begrijp je even niet. Wie waren meiden van een forum, die lesbo's?quote:Op zondag 13 januari 2008 16:59 schreef Nostalgist het volgende:
Het filmpje van het meidenfeest was niet naar de zin van de organisatrice; het kwam over als een hoerentent, maar het waren dus gewoon een paar meiden van een forum, aldus Lieke
Bimeiden.net ofzo?quote:Op zondag 13 januari 2008 17:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begrijp je even niet. Wie waren meiden van een forum, die lesbo's?
quote:Op zondag 13 januari 2008 17:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begrijp je even niet. Wie waren meiden van een forum, die lesbo's?
Ja disana zo was het en zo bedoelde ik het ook. ik heb jou post toen ook niet als vervelend ervaren.quote:Op zondag 13 januari 2008 16:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Even een klein puntje: ik heb niet gezegd dat je posts flut zijn.
Ik houd er in het algemeen niet van dat mensen hier schrijven dat iets zo ís in plaats van dat ze het vinden of denken. Dat gebeurt op alle tijden van de dag en nacht wel eens, en dat is verwarrend voor de lezers.
Verder geen discussie, ik wilde dat alleen even rechtzetten voor er misverstanden ontstaan.
Aha, thanx, ook noekje.quote:
Ik denk dat dat in opdracht was van Flens, die heeft hem het alcoholverbod opgelegd.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:08 schreef Disana het volgende:
Ene Eddie (?) liet Huub i.v.m. het drinken gisteren geen seconde uit het oog; ze kent hem.
Gaterdamme. Daar zou ik nooit in gaan zitten als de vorige dag nog een hele orgie in heeft gezetten.quote:Op zondag 13 januari 2008 16:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is een bron van bacteriën imo, nog even en de Veteranenziekte breekt daar uit.
Ja, dat schrijft nostalgist ook. Doet Flens toch nog iets goeds, want ik ben er blij meequote:Op zondag 13 januari 2008 17:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat dat in opdracht was van Flens, die heeft hem het alcoholverbod opgelegd.
quote:Op zondag 13 januari 2008 16:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Even een klein puntje: ik heb niet gezegd dat je posts flut zijn.
Ik houd er in het algemeen niet van dat mensen hier schrijven dat iets zo ís in plaats van dat ze het vinden of denken. Dat gebeurt op alle tijden van de dag en nacht wel eens, en dat is verwarrend voor de lezers.
Verder geen discussie, ik wilde dat alleen even rechtzetten voor er misverstanden ontstaan.
Dat zal mooi zijn, maar uit eindelijk zal het toch gaan breken. Zeker omdat flens niet wil dat je aan haar oogappeltjes komt.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:04 schreef ToughLove het volgende:
Toch denk ik dat Huub, Lieke, Claire en Jaap wel een goed team zouden kunnen vormen. Vooral tegen Brian en Amanda
quote:Op zondag 13 januari 2008 17:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat schrijft nostalgist ook. Doet Flens toch nog iets goeds, want ik ben er blij mee![]()
Lieke zit weer in de doordram-mode.
Ik denk niet dat hij een alcoholverbod krijgt omdat ie bezopen is... maar meer omdat hij zich niet in de hand weet te houdenquote:Op zondag 13 januari 2008 17:14 schreef riri het volgende:
gisteren zei Huub dat hij als hij bij de optredens binnenkwam meteen een halve fles sterke drank naar binnen goot.....het is dus niet verwonderlijk dat hij behoorlijk bezopen de villa weer inkomt...
meestal had hij voordat hij de auto instapte ook al behoorlijk wat achter de kiezen.
Achter legt niet voor niets hem als enige een alcoholverbod op
Oh, wanneer zei ie dit dan?quote:Op zondag 13 januari 2008 17:14 schreef riri het volgende:
gisteren zei Huub dat hij als hij bij de optredens binnenkwam meteen een halve fles sterke drank naar binnen goot.....het is dus niet verwonderlijk dat hij behoorlijk bezopen de villa weer inkomt...
meestal had hij voordat hij de auto instapte ook al behoorlijk wat achter de kiezen.
Achter legt niet voor niets hem als enige een alcoholverbod op
zeer waarschijnlijk omdat Flens ook hoorde op de streams dat Huub vertelde dat hij voor die optredens na binnenkomst aldaar meteen een halve fles naar binnen goot....quote:Op zondag 13 januari 2008 17:09 schreef Nostalgist het volgende:
Flens heeft dus gebeld naar de begeleiders van Huub, dat ze hem niet mochten laten drinken tijdens het optreden in Leeuwarden.
gisteren vertelde hij dat...quote:Op zondag 13 januari 2008 17:17 schreef Yavido het volgende:
[..]
Oh, wanneer zei ie dit dan?Was ie afgelopen nacht bezopen dan? Niets van gemerkt.
En 'meestal' ? Op wat baseer je dit dan?
En zo heeft iedereen in de kooi zo zn irritante negatieve trekjesquote:Op zondag 13 januari 2008 17:24 schreef riri het volgende:
[..]
gisteren vertelde hij dat...
en meestal is gebaseerd op wat je op de streams kon zien in de villa....daar dronk hij zich al in vóór de optredens....de glazen werden met meer dan een normale hoeveelheid drank gevuld.
Ook Brian drinkt zich in voor de optredens...het is waarschijnlijk om de zenuwen te dempen...alleen kan Brian zich wel houden aan een gezonde hoeveelheid in tegenstelling tot Huub.
Huub heeft wat drankgebruik betreft geen grenzen....dat is na een jaar villa voor iedereen duidelijk lijkt me
Wat mij betreft heet Lieke de hoogste irritatie-factor overgenomen van Nadia.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:27 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
En zo heeft iedereen in de kooi zo zn irritante negatieve trekjes
quote:Op zondag 13 januari 2008 17:24 schreef riri het volgende:
[..]
alleen kan Brian zich wel houden aan een gezonde hoeveelheid in tegenstelling tot Huub.
+1. En het ergste is dat ze tegenwoordig bijna 24/7 een privé stream heeft.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat mij betreft heet Lieke de hoogste irritatie-factor overgenomen van Nadia.
Nou hè...hij praat er echt wat aan!quote:Op zondag 13 januari 2008 17:30 schreef Disana het volgende:
Brian vindt het belangrijk dat Amanda ervaart met dames te zoenen [ ] hij wordt daar opgewonden van en vraagt of ze het zelf niet spannend vindt.
Getsie, stap x in het klaarstomen voor callgirl.
Oh, wacht... ook zonder drank.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:31 schreef Yavido het volgende:
[..]
Brian is vaker agressief dan jij vermoed als ie wat achter de kiezen heeft.
Ja, dat valt mij ook al enige tijd op. Nadia all over.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
+1. En het ergste is dat ze tegenwoordig bijna 24/7 een privé stream heeft.
Dat had Nadia ook alquote:Op zondag 13 januari 2008 17:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
+1. En het ergste is dat ze tegenwoordig bijna 24/7 een privé stream heeft.
Daar ben ik het ook mee eens, van mij mag ze als eerste opzouten uit de kooi..quote:Op zondag 13 januari 2008 17:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat mij betreft heet Lieke de hoogste irritatie-factor overgenomen van Nadia.
Ken je haar dat je dit weet? Vertel.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:34 schreef snkr-xxx het volgende:
even een noot tussendoor, ik weet 100 procent zeker da selene niet frigide is, ze is gewoon kieskeurig (niks mis mee). verder vind ik het idd een slang en een ontiegelijk ZEIKwijf, bah.
Ik denk toch dat Lieke een blijvertje is in deze Nederlands langst lopende Soap.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:36 schreef Donnie29 het volgende:
Daar ben ik het ook mee eens, van mij mag ze als eerste opzouten uit de kooi..
jaaaaaaaaaquote:Op zondag 13 januari 2008 17:34 schreef F04 het volgende:
Is fok nu bij jullie ook zo traaaaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |