http://nl.wikipedia.org/wiki/Donny_de_Grootquote:Op zondag 13 januari 2008 12:50 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Wel de Maradona uit de jaren '90 hè?
Tof, ik zeg: multi met Fjetsquote:Op zondag 13 januari 2008 12:47 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Precies.
Ik word gekIemand heeft m'n nummer aan het spook van de school gegeven
Ze vraagt m'n msn enzo
Nope, vandaag leerdag gepland, dus tjaquote:
Dunkt me wel, Jasper mag graag voetballen, jij, ik, Angelo(als die mee wil doen natuurlijkquote:
Ik kies er toch niet voorquote:
Misschien willen mensen als Bart en Kev ook wel een keer een balletje trappenquote:Op zondag 13 januari 2008 12:53 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Dunkt me wel, Jasper mag graag voetballen, jij, ik, Angelo(als die mee wil doen natuurlijk)
ericajax wil ik een x z'n lucifers breken...
vast ook wel een aantal dames die mee willen doen
en natuurlijk nog wat die HIER niet vaak komen
pcies, is wel lachenquote:Op zondag 13 januari 2008 12:54 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Misschien willen mensen als Bart en Kev ook wel een keer een balletje trappen
Niek niet te vergeten...
Jawelquote:
Ik own jullie.quote:Op zondag 13 januari 2008 12:54 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Misschien willen mensen als Bart en Kev ook wel een keer een balletje trappen
Niek niet te vergeten...
Ik ga er niet eens over na denken, ik wil haar uit m'n gedachten bannenquote:Op zondag 13 januari 2008 12:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jawel
-naam-, fiets moet je wat vertellen
Zal ze heel veel veranderd zijn met een paar maanden terug?quote:Op zondag 13 januari 2008 12:54 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik denk dat ik niet de enige PUB'er ben die zich afvraagt hoe jij er heden ten dage uitziet
Als je ziet dat er ook teams zijn met namen als 'zignea' ofzo, dan v ind ik dit wel primaquote:
Ben je helemaal vergeten hoe is eruit zie?quote:Op zondag 13 januari 2008 12:54 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik denk dat ik niet de enige PUB'er ben die zich afvraagt hoe jij er heden ten dage uitziet
De enige foto's die ik ken was ze 15quote:Op zondag 13 januari 2008 12:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zal ze heel veel veranderd zijn met een paar maanden terug?
Geef dr msn maar, fiets en ik roggelen het wiel. Of anders iig foto plaatsen van hoe erg haar eindbaas-factor isquote:Op zondag 13 januari 2008 12:55 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik ga er niet eens over na denken, ik wil haar uit m'n gedachten bannen
Ik ben ook benieuwdquote:Op zondag 13 januari 2008 12:56 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ben je helemaal vergeten hoe is eruit zie?Maar je bedoelt natuurlijk dat ik er ruim een jaar niet geweest ben en dat ik natuurlijk zó veranderd ben?
Ik zal ff op zoek gaan naar een leuke foto
Dan heb je niet goed opgeletquote:Op zondag 13 januari 2008 12:56 schreef Borkydude het volgende:
[..]
De enige foto's die ik ken was ze 15
quote:
Nee, maar we zijn weer een paar dagen verderquote:Op zondag 13 januari 2008 12:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heb ik die foto dan als enige gezien
Stel je even iets voor: ze ziet eruit, ruikt naar, proeft als, voelt als en klinkt als een natte hondquote:Op zondag 13 januari 2008 12:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geef dr msn maar, fiets en ik roggelen het wiel. Of anders iig foto plaatsen van hoe erg haar eindbaas-factor is
Dat je weet hoe ze proeft is al genoegquote:Op zondag 13 januari 2008 12:58 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Stel je even iets voor: ze ziet eruit, ruikt naar, proeft als, voelt als en klinkt als een natte hond
quote:Op zondag 13 januari 2008 12:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nee, maar we zijn weer een paar dagen verder
quote:Op zondag 13 januari 2008 12:58 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Dat je weet hoe ze proeft is al genoeg
Pubermeisjes groeien snel.quote:
Wil je verklaringquote:Op zondag 13 januari 2008 12:39 schreef Borkydude het volgende:
[..]
DudeJe speelt tegen allemaal zesde en zevende elftallen
Mja, het schijnt hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |