Ik ga weer zakken of niet?quote:In de inleiding zei ik dat de film een enigszins amateuristische indruk maakte door het meespelen van Peter Faber. Ik persoonlijk kan deze acteur gewoon niet meer serieus nemen, ook door het feit dat P. Fabergé van de Jeugd van Tegenwoordig vaak aan hem refereerde in hun muziek. Natuurlijk was het overdreven dat ik zei dat de film een amateuristische indruk maakte door het meespelen van Peter Faber. Het punt dat ik wilde maken is dat er zoveel acteurs in spelen die we eigenlijk identificeren met een andere rol. Het beste voorbeeld hiervan is denk ik de rol van de oude Oeroeg, die wordt gespeeld door Martin Schwab, die we natuurlijk allemaal kennen als de trouwe kompaan van de Cock in Baantjer. Een derde voorbeeld is Jeroen Krabbé. Dit zorgt ervoor dat je min of meer het idee hebt dat een forensisch rechercheur ineens in de jungle rondloopt. Deze eigen mening is een heel slap verhaal, maar wat ik ermee wil zeggen is dat je bij het boek een inleving maakt in je hoofd, je maakt je eigen voorstelling van de mensen die een rol spelen.
lekker wel. en met u?quote:Op zondag 13 januari 2008 12:11 schreef liiszle het volgende:
hoe isst hier?
kijjk moooooi!quote:
Mooizoooooquote:Op zondag 13 januari 2008 12:13 schreef liiszle het volgende:
[..]
kijjk moooooi!
ja prima hiernog wezen stappen?
oh... das balenquote:Op zondag 13 januari 2008 12:16 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Mooizooooo
nai, jammergenoeg niet, al mn plannen van gisteravond zijn jammergenoeg afgelast
dus toen maar ff bij de ouders van een kameraad TV gekeken, en daarna naar huis
dank je, ik heb maar weer een hele opdracht genomen omdat die vrouwen geen noten notatie kunnen lezen.quote:
Ja sowieso, mijn avond kon niet meer stuk door een aantal smsjens die ik kreegquote:Op zondag 13 januari 2008 12:17 schreef liiszle het volgende:
[..]
oh... das balen
toch mog beetje vermaakt?
zoooo dat doe je goedquote:Op zondag 13 januari 2008 12:19 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ja sowieso, mijn avond kon niet meer stuk door een aantal smsjens die ik kreeg
Gast, jij schrijft echt baggerslechtquote:
lief meisjequote:Op zondag 13 januari 2008 12:19 schreef liiszle het volgende:
[..]
zoooo dat doe je goed![]()
smsjes van wie ?
Weet, ik maar ik moet de 500 woorden halen, dus dan krijg je van dat slappe gelulquote:Op zondag 13 januari 2008 12:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gast, jij schrijft echt baggerslechtOpzich een goed verhaal, maar je moet stoppen met steeds jezelf te verbeteren, op je mening terug te komen enzo, dat geeft een waarigheid aan het verhaal waar Jan Wolkers jaloers op zou zijn
Ga je haar ook neuken op het kerkhof?quote:Op zondag 13 januari 2008 12:21 schreef VlaDje het volgende:
[..]
lief meisje![]()
Is nog niets concreets, maar gaat de g oede kant op
Onzinquote:Op zondag 13 januari 2008 12:22 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Weet, ik maar ik moet de 500 woorden halen, dus dan krijg je van dat slappe gelul
Dude, hoe kom je bij neuken op 't kerkhofquote:Op zondag 13 januari 2008 12:22 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ga je haar ook neuken op het kerkhof?
Mooie anekdotesquote:Op zondag 13 januari 2008 12:24 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Dude, hoe kom je bij neuken op 't kerkhof
Informaliteit is mijn kracht.quote:Op zondag 13 januari 2008 12:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Onzin! Je kan ook gewoon je mening iets uitgebreider beschrijven. En ik zou je verhaal sowieso al afkeuren op het informele karakter, maargoed, zo schreef ik volgens mij zelf ook op de middelbare school
Ja, als je een opstel schrijft, maar bij een semi-serieuze beschouwing mag je toch wel verwachten dat je een iets formeler stuk schrijftquote:Op zondag 13 januari 2008 12:25 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Informaliteit is mijn kracht.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Debiel
Supervet
quote:Op zondag 13 januari 2008 12:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
dank je, ik heb maar weer een hele opdracht genomen omdat die vrouwen geen noten notatie kunnen lezen.
Heuleuquote:
Heuj!quote:Op zondag 13 januari 2008 12:31 schreef Bravebart het volgende:
vakidioot = iemand die een vak beoefend en daarbij genoeg heeft aan een IQ van 25 tot 35 => voetballer
Ik kon het niet latenquote:
Zo heet mn team Hendrik, zo heet de hele verenigingquote:
hehe.quote:Op zondag 13 januari 2008 12:31 schreef Bravebart het volgende:
vakidioot = iemand die een vak beoefend en daarbij genoeg heeft aan een IQ van 25 tot 35 => voetballer
Have funquote:Op zondag 13 januari 2008 12:29 schreef ericajax het volgende:
Joden
Schaamteloosquote:Op zondag 13 januari 2008 12:33 schreef nijnja het volgende:
[..]
Zo heet mn team Hendrik, zo heet de hele vereniging
hijs leukquote:Op zondag 13 januari 2008 12:31 schreef Bravebart het volgende:
Hahah, stond 2-1 voor toen ie weg ging.. dus dunnoquote:
Eigenlijk dom, al dat gezeik over voetballers die veel te veel verdienen en dom zijn, terwijl je om te hockeyen net zo weinig hersencapaciteit nodig hebtquote:
Is ie er weer uitgestuurd?quote:Op zondag 13 januari 2008 12:35 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Hahah, stond 2-1 voor toen ie weg ging.. dus dunno
Jahoor, puickquote:
Dudequote:Op zondag 13 januari 2008 12:33 schreef nijnja het volgende:
[..]
Zo heet mn team Hendrik, zo heet de hele vereniging
Hai snopquote:
Klopt, alleen verdien je daar een stuk minderquote:Op zondag 13 januari 2008 12:38 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Eigenlijk dom, al dat gezeik over voetballers die veel te veel verdienen en dom zijn, terwijl je om te hockeyen net zo weinig hersencapaciteit nodig hebt
Dit is trouwens geen diss, Bart, gewoon een constatering, niet aan jou gericht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |