quote:Op zondag 13 januari 2008 16:30 schreef Wooldoor het volgende:
Damn dit was weer eens genieten, eindelijk weer eens bij vlagen goed spel. En Suarez was geweldig, duidelijk man van de wedstrijd.
absoluut, wat een fantastische wedstrijd heeft hij gespeeld zegquote:Op zondag 13 januari 2008 16:30 schreef Wooldoor het volgende:
Damn dit was weer eens genieten, eindelijk weer eens bij vlagen goed spel. En Suarez was geweldig, duidelijk man van de wedstrijd.
Durfde geen bal vooruit te spelen en legte alles terug op Stekelenburg, werd een aantal keer simpel uitgespeeld door die Belg. En schopt hem nog een keer bijna door de midden en krijgt geel op een onnodige plek.quote:
Volgens mij waren hier weinig mensen daar blij mee, kan me iig geen reacties voor de geest halen behalve dan woede op v geeltjequote:Op zondag 13 januari 2008 16:44 schreef BobbyHill het volgende:
Waar zijn nou al die mensen die blij waren dat Perez vertrokken was?
Niet.quote:Op zondag 13 januari 2008 16:39 schreef Urquhart het volgende:
Hoe lang zal het duren tot dat het halve DSB-stadion weer in de Arena zit?
quote:Op zondag 13 januari 2008 16:44 schreef BigFire het volgende:
De transfer van Alves, van Alves van Alves
De transfer van Alves die is al tien keer afgekets.
Miljoenen, miljoenen dat is het niet het probleem.
Maar alkmaar, maar alkmaar,
wie wil daar nou nog heen...
ik sta er echt van stilquote:Op zondag 13 januari 2008 16:46 schreef Breach het volgende:
Hij is erg kalm Van Gaal: Scheidsrechter kan weleens miszitten, ik neem het Demy kwalijk, hij moet niet naar de bal slaan.
Ik kan me anders een heleboel reacties herinneren waarbij hij als sfeerverziekend persoon werd neergezet en dat het beter was als hij weg ging.quote:Op zondag 13 januari 2008 16:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
Volgens mij waren hier weinig mensen daar blij mee, kan me iig geen reacties voor de geest halen behalve dan woede op v geeltje
Hij wordt de nieuwe coach van Ajaxquote:
Heatwave denk ikquote:Op zondag 13 januari 2008 16:47 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Ik kan me anders een heleboel reacties herinneren waarbij hij als sfeerverziekend persoon werd neergezet en dat het beter was als hij weg ging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |