abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 januari 2008 @ 22:47:56 #26
164931 Houtspeer
Jealous Of Your Cigarette
pi_55984662
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 22:44 schreef Chanz0r het volgende:
[...]
Daarbij betalen ze ook nog eens belachelijk weinig, geen cent meer als het minimum.
Dit heeft er niks mee te maken toch?
And all the things you do with it
pi_55984698
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 22:47 schreef Houtspeer het volgende:

[..]

Dit heeft er niks mee te maken toch?
Nee, maar voor mij des te meer reden om er weg te gaan.
It's hypocritical of you, do as you say, not as you do.
  zaterdag 12 januari 2008 @ 22:50:31 #28
164931 Houtspeer
pi_55984741
Nou dan moet je gewoon stoppen. Alsof dit later tegen je gebruikt wordt als je een baan zoekt.
Gewoon niet op je CV zetten dat je daar hebt gewerkt. Waar werk je eigenlijk?
pi_55984817
Mja, bij de action.
pi_55984991
Eerst naar je werk gaan? Wat belachelijk! Maar inderdaad, gewoon nog meer waarschuwingen krijgen werkt vast wel..
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
  zaterdag 12 januari 2008 @ 22:59:43 #31
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_55985064
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 22:52 schreef Chanz0r het volgende:
Mja, bij de action.
Dat staat sowieso slecht op je CV
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_55985094
Je moet toch wat .
  zaterdag 12 januari 2008 @ 23:00:40 #33
164931 Houtspeer
pi_55985097
Wat is action voor winkel?
pi_55985169
www.action.nl ze hebben er allerlei dingen. extreem druk omdat het zo goedkoop is.
pi_55985184
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 23:00 schreef Houtspeer het volgende:
Wat is action voor winkel?
Een "we kopen allerlei zooi op en verkopen dat voor dumpprijzen in onze winkel" - winkel.
pi_55985255
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 23:03 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Een "we kopen allerlei zooi op en verkopen dat voor dumpprijzen in onze winkel" - winkel.
Zoiets ja. Of de shampoos komen uit 1 of ander oostblok land met een buitenlandse beschrijving er op enzo.

Je hebt er ook best zinvolle dingen die gewoon echt veel goedkoper zijn, maar ook een hele hoop onzin. Je verbaast je soms wat mensen er wel niet allemaal kopen..
  zaterdag 12 januari 2008 @ 23:22:15 #37
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_55985782
Kun je niet in een fotowinkel gaan werken? Lijkt me tof als je fotografie studeert.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_55985866
Jaa absoluut, lijkt mij ook zeer tof . Maar zijn vaak vrij kleine zaakjes die niet vaak nieuwe mensen nodig zijn. Daarbij woon ik sinds kort in Drachten, waar ze niet echt de wereld aan fotozaken hebben :p helaas..:(
pi_55987506
Als je niet het geld perse nodig hebt zou ik ze mooi met onmiddelijke ingang niet meer teruggaan. Dikke vinger met die 2 maand opzegtermijn, die is bedoeld om op een redelijke manier uit elkaar tegaan en redelijkheid kennen ze blijkbaar niet bij dat bedrijf.
Van de regel dat je je ter plaatse ziek moet melden heb ik nog nooit gehoord, bij mijn weten kun je je bij elk fatsoenlijk bedrijf per telefoon ziek melden vanaf het adres waar je op dat moment verblijft.
Ik vraag me trouwens af of ze zich realiseren wat voor risico's men zelf loopt met zo'n "dienstopdracht" waarbij mensen gedwongen worden ziek over straat te gaan. Stel dat je in de auto van je stokje gaat of met je zieke kop onder een bus fietst.....
En wat minder ernstig maar wel lastig: je wandelt daar binnen bacillen en virussen verspreidend onder het nog gezonde personeel.
Kortom een stel grote kneuzen bij je bedrijf.
-
pi_55987604
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 23:05 schreef Chanz0r het volgende:

[..]

Zoiets ja. Of de shampoos komen uit 1 of ander oostblok land met een buitenlandse beschrijving er op enzo.

Je hebt er ook best zinvolle dingen die gewoon echt veel goedkoper zijn, maar ook een hele hoop onzin. Je verbaast je soms wat mensen er wel niet allemaal kopen..
Spuitsneeuw
pi_55988186
quote:
Op zondag 13 januari 2008 00:29 schreef quo_ het volgende:
Als je niet het geld perse nodig hebt zou ik ze mooi met onmiddelijke ingang niet meer teruggaan. Dikke vinger met die 2 maand opzegtermijn, die is bedoeld om op een redelijke manier uit elkaar tegaan en redelijkheid kennen ze blijkbaar niet bij dat bedrijf.
Van de regel dat je je ter plaatse ziek moet melden heb ik nog nooit gehoord, bij mijn weten kun je je bij elk fatsoenlijk bedrijf per telefoon ziek melden vanaf het adres waar je op dat moment verblijft.
Ik vraag me trouwens af of ze zich realiseren wat voor risico's men zelf loopt met zo'n "dienstopdracht" waarbij mensen gedwongen worden ziek over straat te gaan. Stel dat je in de auto van je stokje gaat of met je zieke kop onder een bus fietst.....
En wat minder ernstig maar wel lastig: je wandelt daar binnen bacillen en virussen verspreidend onder het nog gezonde personeel.
Kortom een stel grote kneuzen bij je bedrijf.
Ja precies. Ik snap het ook niet, het is gewoon onverantwoord om mensen zo over straat te laten gaan en het ziek zijn hiermee dus waarschijnlijk alleen maar verlengen. Ik heb er ook nog nooit van gehoord dat zoiets gebeurd. Daarbij staat ook nog eens in het personeelsboekje dat je gewoon moet bellen voor 9 uur bij ziekte. Als dit dan al gewijzigt word lijkt het mij dat ze sowieso verplicht zijn omdat van te voren bij het personeel te melden. En dat ze dan ook nog eens gaan dreigen met officiele waarschuwingen etc...Ik kan me er echt ontzettend kwaad over maken, en het zijn idd een stel kneuzen

Opzich ben ik het geld wel nodig, maar heb meteen al bij wat andere dingen gesolliciteerd via internet vandaag, liever even iets minder geld dan weer daar te moeten werken.. Ik weet wel wat ik maandag ochtend ga doen!
pi_55988270
quote:
Op zondag 13 januari 2008 00:34 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Spuitsneeuw
Haha, bijvoorbeeld ja . Maar ik doelde meer op ehm, piratenbeelden, of ehh stenenvogeltjes in nepkooitjes enzo..
pi_55990315
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 22:38 schreef Svyatagor het volgende:
Klinkt alsof ze een excuus zoeken om je eruit te werken. Ik zou een officiele klacht indienen bij het management (of iig zo hoog mogelijk), en op zoek gaan naar een andere bijbaan. Dit slaat helemaal nergens op, en elke arbeidsrechtspecialst zal me daarin gelijk geven.
Inderdaad. Het is extreem lachwekkend.
pi_55991818
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 22:40 schreef Wombcat het volgende:
Lijkt me trouwens sterk dat je dit soort regels mag vaststellen.
Dat kan ook inderdaad niet zomaar. Aan je leidinggevende hoef je zelfs niet eens precies te vertellen wat er ziek aan je is. Vragen mag hij het overigens wel. Aanmoedigen om toch te komen ook wel. Bot zijn erover ook.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_55991858
quote:
Op zondag 13 januari 2008 08:51 schreef 700MB het volgende:

[..]

Dat kan ook inderdaad niet zomaar. Aan je leidinggevende hoef je zelfs niet eens precies te vertellen wat er ziek aan je is. Vragen mag hij het overigens wel. Aanmoedigen om toch te komen ook wel. Bot zijn erover ook.
Dat mag de leidingevende wel weten. Het dossier kan zelfs opgevraagd worden als het allemaal wat langer duurt en de werknemer moet hier ook wel enige medewerking aan verlenen
pi_55991883
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 22:37 schreef Chanz0r het volgende:

[..]

Jaa, en ik leef nu op zaterdag, geen maandag of vrijdag dus. Maar goed, als je echt ziek bent, ben je gewoon ziek, zo simpel lijkt mij het, als je nou 40 graden koorts hebt en een half uur door de kou en regen moet fietsen omdat je verplicht moet komen ? Das toch niet verantwoord?
Zaterdag,nog erger!
Maar het lijkt me stom om iemand te laten komen al was het maar omdat die de rest besmet. Aan de andere kant als je kan komen met dit weer kan je ook werken!
pi_55991895
quote:
Op zondag 13 januari 2008 08:58 schreef gargamel het volgende:

[..]

Dat mag de leidingevende wel weten. Het dossier kan zelfs opgevraagd worden als het allemaal wat langer duurt en de werknemer moet hier ook wel enige medewerking aan verlenen
Nee, medisch geheim.
pi_55991897
quote:
Op zondag 13 januari 2008 08:58 schreef gargamel het volgende:
Nee hoor, hoogstens informatie over wat de werknemer wel en niet kan, en het reintegratieplan. Dat is echter niet hetzelfde als zeggen wat de ziekte is.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_55991916
quote:
Op zondag 13 januari 2008 09:03 schreef 700MB het volgende:

[..]

Nee hoor, hoogstens informatie over wat de werknemer wel en niet kan, en het reintegratieplan. Dat is echter niet hetzelfde als zeggen wat de ziekte is.
Nou ik heb gewoon de ene die wat tegen mij zegt wat die heeft en de arbodienst die dat bevestigt of ontkent dus ik weet genoeg. Dus medisch geheim?

Maar goed los daarvan, enige openheid lijkt me normaal
pi_55991939
quote:
Op zondag 13 januari 2008 09:06 schreef gargamel het volgende:

[..]

Nou ik heb gewoon de ene die wat tegen mij zegt wat die heeft en de arbodienst die dat bevestigt of ontkent dus ik weet genoeg. Dus medisch geheim?
Een arts heeft te maken met medisch geheim, dus hij mag alleen met toestemming van de patient tegen anderen iets over het ziektebeeld zeggen.
quote:
Maar goed los daarvan, enige openheid lijkt me normaal
Dat ook, maar ik kan me ook voorstellen dat er ziektes zijn waarvan je misschien niet wil dat anderen het weten.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2008 09:09:32 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')