abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56111238
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 19:24 schreef okee6 het volgende:

[..]

Twee zaakwaarnemers, twee contracten, meerdere advocaten, meerdere clubs ... en misschien een nog veel langere tijd niet voetballen. Wat ie nog het liefste doet.
Tot zover kan ik je volgen... Erg vervelend voor een voetballer, alhoewel Afonso Alves dat naar eigen zeggen slechts als werk/geld doet en niet voor z'n lol, voor de fans of voor de club...
quote:
En dan lees je van een supporter van de verkopende club maar steeds dat het om 'zijn zaak' gaat.
Hier raak ik je kwijt, wat bedoel je met 'zijn zaak'? De zaak van Alves, de zaak van de SC Heerenveen-supporters of 1 specifieke supporter/forummer?
quote:
Ja dat snap ik wel als je voor slavenhandelaren staat te juichen en insinueert dat dat ten koste van elke prijs mag.
Wie zijn er slavenhandelaren en wat bedoel je met je insinuaties? Wat bedoel je met 'dat dat ten koste van elke prijs mag'?
quote:
Veroordeeld zonder achtergrondkennis, dan uitfluiten, dan weer toejuichen en tenslotte door de club in de kettingen geslagen.
Alves is afgelopen zomer door vele supporters, van SC Heerenveen en ook van andere clubs 'veroordeeld'. Echt uitgefloten werd hij overigens niet, dit gebeurde slechts sporadisch en veelal door kleine groepen supporters. Daarentegen werd hij na zijn terugkeer ook niet massaal toegejuichd. Mijns inziens ook niet meer dan normaal na wat er in de zomer heeft plaatsgevonden. Bij de club heeft men niet meer dan correct gehandeld door Alves openlijk in bescherming te nemen (Gertjan Verbeek/directie) tegenover de media maar ook de eigen supporters. Wat er precies gebeurd is, is voor de gewone man nog steeds onduidelijk, de club heeft het echter geaccepteerd en zo ook nu de meeste supporters.

'Toen weer toejuichen...', het kan bijna niet anders dan dat hier gesproken wordt over de wedstrijd tegen Heracles Almelo. Ik heb met verbazing zitten te kijken. Na de eerste doelpunten een voorzichtig gejuich voor m'n club (die de donderdag ervoor in Helsingborg van de mat was getikt), na treffer 4 en 5 toch ook een voorzichtig applausje voor Afonso Alves. Per slot van rekening scoor je niet iedere wedstrijd 5x. Toen echter ook nog de 6e en 7e treffer werden gemaakt ben ik ook gaan staan en heb tijdens 'de publiekswissel' mijn respect getoond voor de geweldige prestatie die Afonso Alves die middag leverde. Ondanks deze prestatie had en heeft Afonso Alves echter nog heel wat goed te maken voordat hij weer door mij zal worden toegejuichd. De treffer in Alkmaar was een stap in de goede richting. Ik denk dat bovenstaand verhaal voor de meeste aanwezigen in het Abe Lenstra-stadion die middag geldt.

En dan kom jij aanzetten met 'tenslotte door de club in de kettingen geslagen'. Die mag je me echt serieus even gaan toelichten (wat ik je eerder ook al vroeg trouwens toen je sprak over de Friese Compagnie). Afonso Alves staat nog tot de zomer van 2011 onder contract bij de club. Men heeft een financieel risico genomen door maar liefst 4,5 miljoen euro (en dat is een hoop geld voor een sportief en financieel gezonde subtopper) in hem te investeren. Men heeft hem vanuit de club beschermd toen er kritiek op hem kwam van buitenaf en heeft gezegd hem liever niet te verkopen. Nu er echter met dusdanig grote bedragen wordt gesmeten dat dit voor een fatsoenlijke subtopper niet af te slaan is, staat men open voor een transfer, hoewel men daar op generlij wijze toe verplicht is. Dit ondanks de eerdere weigeringen en ongemakken vanuit het kamp Alves na de vorige transferperiode. En dan nog durf jij te beweren dat Afonso Alves door de club SC Heerenveen in de kettingen is geslagen?
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_56111289
PS. En mocht het je er om te doen zijn om reacties uit te lokken, dan is dat je bij deze geslaagd. Mocht je echter een serieuze discussie aan willen gaan, graag dan wél met inhoudelijke argumenten in plaats van loze beschuldigingen en ongefundeerde kletspraat
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
pi_56111586
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 19:48 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

Tot zover kan ik je volgen... Erg vervelend voor een voetballer, alhoewel Afonso Alves dat naar eigen zeggen slechts als werk/geld doet en niet voor z'n lol, voor de fans of voor de club...
Tegen je zin kan je nergens voetballen. Ik kan me voorstellen als je gepest wordt door anderen, dat je dan geen binding voelt met de mensen die je uitjouwen.
quote:
Hier raak ik je kwijt, wat bedoel je met 'zijn zaak'? De zaak van Alves, de zaak van de SC Heerenveen-supporters of 1 specifieke supporter/forummer?
Het verkopen van Alves is de zaak. De mens Alves staat daarbuiten en daar gaat dit topic óók over. We zijn niet allemaal Heerenveenfan, die een voetballer als lijfeigene zien.
quote:
Wie zijn er slavenhandelaren en wat bedoel je met je insinuaties? Wat bedoel je met 'dat dat ten koste van elke prijs mag'?
De handelaren zijn de zaakwaarnemers van Alves, Heerenveen maakt graag gebruik van hun diensten. Anders had Heerenveen zelf netjes een overgang kunnen afronden. Dat is hun niet gelukt. Nu zit Alves zelf met een probleem.
quote:
Alves is afgelopen zomer door vele supporters, van SC Heerenveen en ook van andere clubs 'veroordeeld'.
Een woordje van Verbeek was het, meer niet. Vanuit alle hoeken en gaten (inclusief Foppe) werd er zonder kennis veroordeeld. Puur op basis van de heersende Friese cultuur: doe maar gewoon.
quote:
'Toen weer toejuichen...', ... Ondanks deze prestatie had en heeft Afonso Alves echter nog heel wat goed te maken voordat hij weer door mij zal worden toegejuichd. De treffer in Alkmaar was een stap in de goede richting. Ik denk dat bovenstaand verhaal voor de meeste aanwezigen in het Abe Lenstra-stadion die middag geldt.
Dat is allemaal leuk, maar Talpa RTL brengt dat niet in beeld en dus blijft er een naar beeld over, van een grote voetballer die niet mag voetballen.
quote:
En dan kom jij aanzetten met 'tenslotte door de club in de kettingen geslagen'. Die mag je me echt serieus even gaan toelichten (wat ik je eerder ook al vroeg trouwens toen je sprak over de Friese Compagnie). Afonso Alves staat nog tot de zomer van 2011 onder contract bij de club. Men heeft een financieel risico genomen door maar liefst 4,5 miljoen euro (en dat is een hoop geld voor een sportief en financieel gezonde subtopper) in hem te investeren. Men heeft hem vanuit de club beschermd toen er kritiek op hem kwam van buitenaf en heeft gezegd hem liever niet te verkopen. Nu er echter met dusdanig grote bedragen wordt gesmeten dat dit voor een fatsoenlijke subtopper niet af te slaan is, staat men open voor een transfer, hoewel men daar op generlij wijze toe verplicht is. Dit ondanks de eerdere weigeringen en ongemakken vanuit het kamp Alves na de vorige transferperiode. En dan nog durf jij te beweren dat Afonso Alves door de club SC Heerenveen in de kettingen is geslagen?
Alves kan nergens spelen, al langere tijd niet. Wilde hij zelf niet, dan werd zijn naam en houding door het slijk gehaald. Zelfs wanneer dat zakelijk handig was voor Heerenveen, in de schemerige onderhandelingen. Als Alves wel wilde spelen, werd hij in bescherming genomen. En steeds weer een spreekverbod. De persoon Alves wordt zo alsmaar meer een karikatuur.

En wat betreft risico nemen, hoeveel spelers heeft Heerenveen al doorverkocht? Op het moment dat het harmonisch verloopt, kraait er geen haan, maar het lange haren-incident was ook al een voorbeeld van hoe de meester over zijn knecht beschikt.
pi_56112165
Okee6 spoort niet en dat ga ik niet onderbouwen.
Wat een ongenuanceerde mening om je scheve blik op deze zaak te verkondigen, ken je feiten of shut up.
pi_56112455
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 20:23 schreef dagizmo het volgende:
Wat een ongenuanceerde mening om je scheve blik op deze zaak te verkondigen, ken je feiten of shut up.
Ah, jij kent dus wél alle feiten.

Goed mên.
pi_56112588
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 20:02 schreef okee6 het volgende:

[..]

Tegen je zin kan je nergens voetballen. Ik kan me voorstellen als je gepest wordt door anderen, dat je dan geen binding voelt met de mensen die je uitjouwen.
Jij gaat altijd met plezier naar je werk? Nogmaals, het zijn de eigen woorden van onze Kanarie.
Waar haal jij trouwens vandaan dat hij gepest wordt? En door wie? De uitlatingen van zijn zaakwaarnemers op 'de web-log' dat 'ie bij de Seleçao geplaagd wordt met Dingsdag als teamgenoot? En ter verduidelijking, Alves is niet/nauwelijks uitgejouwd, zeker niet waar hij bij stond/aanwezig was.
quote:
[..]

Het verkopen van Alves is de zaak. De mens Alves staat daarbuiten en daar gaat dit topic óók over. We zijn niet allemaal Heerenveenfan, die een voetballer als lijfeigene zien.
Helemaal met je eens dat dit topic over de voetballer en mens Alves hoort te gaan. Jij stelt voor om de transferperikelen een eigen topic te geven of in de clubtopics te bespreken? Het lijkt me wat omslachtig, maar ik zou me er in kunnen vinden.
Je laatste deel over het als lijfeigene zien snap ik overigens niet, misschien dat je dat nog kunt/wilt toelichten?
quote:
[..]

De handelaren zijn de zaakwaarnemers van Alves, Heerenveen maakt graag gebruik van hun diensten. Anders had Heerenveen zelf netjes een overgang kunnen afronden. Dat is hun niet gelukt. Nu zit Alves zelf met een probleem.
De zaakwaarnemers zijn een stelletje boeven. Of het mislukken van de deal met AZ aan de zaakwaarnemers, aan Heerenveen of AZ ligt, waarschijnlijk zullen ze alle 3 een rol spelen. Ik zie echter niet in waarom Heerenveen 'netjes de deal met AZ zou moeten afronden'? Nogmaals, voor Alves is het buiten het financiele plaatje nauwelijks een verbetering te noemen. Daarnaast zou je de concurrentie (want dat is AZ voor SC Heerenveen) er significant mee versterken. Waarom dus aan AZ 'verkopen' (terwijl Alves zelf niet eens meer wil), terwijl er mogelijk ook alternatieven (waaronder, alhoewel dat nu lijkt uitgesloten, gewoon nog een seizoen bij SC Heerenveen spelen) zijn?
quote:
[..]

Een woordje van Verbeek was het, meer niet. Vanuit alle hoeken en gaten (inclusief Foppe) werd er zonder kennis veroordeeld. Puur op basis van de heersende Friese cultuur: doe maar gewoon.
Het is zeker wel meer geweest dan 'slechts' een woordje van Verbeek. Dat jij dat niet ziet als 'neutrale volger' is jammer. Wat mij betreft mag je met concrete voorbeelden aan komen zetten waarin clubmensen Afonso Alves openlijk afvallen zonder dat hier een duidelijke aanleiding voor is. Vergeet niet de rol van de media, die er uitstekend in slagen om een bepaalde beeldvorming te creëren als hen dat uitkomt. Stemmingmakerij ook wel genoemd.. Je zult er zelf ook wel eens last van hebben.. Op moment van de uitspraken van Foppe was hij formeel trouwens niet aan de club verbonden. Jammer dat je het nu weer gooit op de heersende Friese cultuur.
quote:
[..]

Dat is allemaal leuk, maar Talpa RTL brengt dat niet in beeld en dus blijft er een naar beeld over, van een grote voetballer die niet mag voetballen.
Je zegt het goed, de media brengen het niet in beeld. Dus bestaat het niet? En dus heb jij het recht om dit soort 'beschuldigingen' te uiten? Je bent er duidelijk niet zelf bij geweest, juist dat zou voor mij een reden zijn om voorzichtigheid te betrachten bij wat ik uitspreek.
quote:
[..]

Alves kan nergens spelen, al langere tijd niet. Wilde hij zelf niet, dan werd zijn naam en houding door het slijk gehaald. Zelfs wanneer dat zakelijk handig was voor Heerenveen, in de schemerige onderhandelingen. Als Alves wel wilde spelen, werd hij in bescherming genomen. En steeds weer een spreekverbod. De persoon Alves wordt zo alsmaar meer een karikatuur.
Met alle respect, maar zelf niet willen spelen slaat nergens op. Je hebt een contract (als werknemer) en dus een verplichting te spelen (voetballen = werken). Een spreekverbod heeft Afonso Alves vanuit de club bij mijn weten niet gehad, het tegendeel mag je me best aantonen. Net als dat hij door Heerenveen door het slijk werd gehaald..

De karikatuur wordt neergezet door de media, door 'het publiek', niet door de club.
quote:
En wat betreft risico nemen, hoeveel spelers heeft Heerenveen al doorverkocht? Op het moment dat het harmonisch verloopt, kraait er geen haan, maar het lange haren-incident was ook al een voorbeeld van hoe de meester over zijn knecht beschikt.
Noem een willekeurige profclub en kijk hoeveel spelers er aangetrokken worden en de deur uit gaan. Ik denk niet dat SC Heerenveen hier negatief bovenuit steekt. Ik zou zelfs durven beweren dat vele spelers SC Heerenveen als springplank hebben kunnen gebruiken voor het vervolg van hun carrière. Dat SC Heerenveen daar dan financieel voordeel bij heeft kun je de club niet kwalijk nemen. Dat gebeurd namelijk overal.

Het lange haren-incident betreft Abgar Barsom. Ik ken niet alle details, echter wanneer er voordat speler en club een arbeidsovereenkomst afsluiten afspraken worden gemaakt, dan dien je die na te komen. Dat gebeurde niet door Barsom, waarop zijn contract door de club is afgekocht. Lijkt mij een zeer nette gang van zaken. En er zijn genoeg functies waarin bepaalde eisen aan het uiterlijk van de werknemer worden gesteld. Op dat moment was dit ook een voorwaarde voor SC Heerenveen/Riemer van der Velde om een arbeidsrelatie aan te gaan.

Kennelijk heb je iets tegen Friezen en/of SC Heerenveen in het bijzonder. Kom daar dan ook gewoon voor uit in plaats van dit soort ongefundeerde posts zoals je hier laat zien. Misschien dat ik hier door mijn reacties een karikatuur neer zet van de stugge, eigenwijze Fries die zijn club tot in het uiterste wil verdedigen. De karikatuur die jij hier neerzet zou ik echter ook niet al te positief willen beschrijven.

En nu ga ik wat nuttigs doen de rest van de avond!
pi_56112615
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 20:23 schreef dagizmo het volgende:
Er is juist een zaak onder de hamer waarin de juistheid van feiten wordt nagespoord. Ga zelf je daarin eens verdiepen. En dat ik niet zou sporen, dat kan vast wel elders gemeld, niet in het Alves topic

Geen van alle partijen weet van alle handelingen af, zelfs Alves niet. Daar kun je 100% van op aan.
pi_56112804
quote:
Middlesbrough afgeschrikt door Alves-perikelen

De transferperikelen rondom rebel en goaltjesdief Afonso Alves lijken met de dag zorgelijker te worden voor de Braziliaan. De spits, inzet van een hevige strijd tussen SC Heerenveen, AZ én Middlesbrough, lijkt voor de Engelsen een gedane zaak te zijn. Middlesbrough-trainer Gareth Southgate verklaarde woensdag op een persconferentie dat de komst van Alves zeer onwaarschijnlijk is geworden.

“Er zijn wat ons betreft te veel valkuilen op de weg”, aldus Southgate tegenover verschillende Britse media. “Het verkrijgen van een tewerkstellingsvergunning lijkt daarbij nog het minste probleem.” Het is niet onwaarschijnlijk dat de Premier League-ploeg lucht heeft gekregen van de uitspraak van de KNVB eerder vandaag.

De Nederlandse voetbalbond bevestigde woensdag dat een speler geregistreerd mag staan bij drie clubs in een seizoen volgens de FIFA en KNVB-norm. De speler mag dan echter voor twee clubs daadwerkelijk spelen. Voorzitter Vermeulen van de arbitragecommissie besliste tevens dat de Heerenveen-spits momenteel twee rechtsgeldige contracten heeft, bij zowel Heerenveen als AZ.

“Iedere deal verloopt problematisch. We kijken de zaak rondom Alves nog wel aan, maar we houden we onze opties open en onderhandelen ook met andere clubs”, reageerde Southgate realistisch. “We hebben interesse in een aantal spelers, we willen sowieso het elftal versterken op een aantal posities en hopelijk lukt dat voor januari.”
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_56113535
PFfffffffff
pi_56115190
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 20:53 schreef venomsnake het volgende:

[..]
Daar was ik al bang voor. Dat Middlesborough er vanaf ziet en dat ie straks alsnog nog steeds van ons is. Ik hoop dan maar dat de tuchtcommissie oordeelt dat hij van AZ is.

@ Okee6: hiermee bedoel ik zowel de voetballer Alves, de mens Alves, de Braziliaan Alves, de vader Alves, de echtgenoot Alves als de Alkmaarder Alves.
pi_56115816
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 22:23 schreef SCH het volgende:

[..]

Daar was ik al bang voor. Dat Middlesborough er vanaf ziet en dat ie straks alsnog nog steeds van ons is. Ik hoop dan maar dat de tuchtcommissie oordeelt dat hij van AZ is.
Als het goed is is jouw advocaat daarmee bezig, hij zou wat nuttigs gaan doen
quote:
@ Okee6: hiermee bedoel ik zowel de voetballer Alves, de mens Alves, de Braziliaan Alves, de vader Alves, de echtgenoot Alves als de Alkmaarder Alves.
Dat komt niet erg geloofwaardig over. Ken eerst de feiten! Alves is niet getrouwd, zelfs niet
pi_56115969
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 22:43 schreef okee6 het volgende:

[..]

Als het goed is is jouw advocaat daarmee bezig, hij zou wat nuttigs gaan doen
Hij heeft wel een iets sterker verhaal dan jij. In ieder geval zijn zijn posts wel te begrijpen
quote:
Dat komt niet erg geloofwaardig over. Ken eerst de feiten! Alves is niet getrouwd, zelfs niet
Hij woont samen, dan ben je ook echt genoot
pi_56116144
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 22:47 schreef SCH het volgende:

[..]

Hij heeft wel een iets sterker verhaal dan jij. In ieder geval zijn zijn posts wel te begrijpen
Daarom is hij ook advocaat en ik FOK!-user
quote:
Hij woont samen, dan ben je ook echt genoot
Oh is dat zo, hmm. Ik hoop dat Lottie daar al van weet.

echt·ge·noot (dem; echtgenoten; echtgenote)
1 mannelijke huwelijkspartner
  donderdag 17 januari 2008 @ 23:17:16 #264
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_56116871
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 19:24 schreef okee6 het volgende:

[..]

Twee zaakwaarnemers, twee contracten, meerdere advocaten, meerdere clubs ... en misschien een nog veel langere tijd niet voetballen. Wat ie nog het liefste doet.

En dan lees je van een supporter van de verkopende club maar steeds dat het om 'zijn zaak' gaat. Ja dat snap ik wel als je voor slavenhandelaren staat te juichen en insinueert dat dat ten koste van elke prijs mag. Veroordeeld zonder achtergrondkennis, dan uitfluiten, dan weer toejuichen en tenslotte door de club in de kettingen geslagen.
En hoe komt hij aan 2 zaakwaarnemers? Daar is hij zeker per ongeluk over gestruikeld.

Sinds hij tegen het AD heeft gezegd dat hij weg wil bij Heerenveen omdat hij bij het Braziliaanse elftal door zijn medespelers wordt uitgelachen als hij zegt waar hij voetbalt, heett hij voor mij alle geloofwaardigheid verloren.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  vrijdag 18 januari 2008 @ 01:16:43 #265
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_56119566
"Hey Kaka, ken je ze, Bak Nielsen en Kew Jaliens? "
Confidence through competence
pi_56119591
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 01:16 schreef Stereotomy het volgende:
"Hey Kaka, ken je ze, Bak Nielsen en Kew Jaliens? "
En Pelle!
pi_56119883
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 23:17 schreef ErikT het volgende:

[..]

En hoe komt hij aan 2 zaakwaarnemers? Daar is hij zeker per ongeluk over gestruikeld.

Sinds hij tegen het AD heeft gezegd dat hij weg wil bij Heerenveen omdat hij bij het Braziliaanse elftal door zijn medespelers wordt uitgelachen als hij zegt waar hij voetbalt, heett hij voor mij alle geloofwaardigheid verloren.
Brazilië is een land met hele andere normen en waarden. Zo kan het voorkomen dat je tot wel tien zaakwaarnemers krijgt aangesmeerd. Ik heb nergens een artikel gezien waarin stond hoe dat zo tot stand gekomen is. Zonder die informatie is het lastig oordelen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 18 januari 2008 @ 01:58:30 #268
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56120040
de transfer naar Heereveen was al een circus, kwam er ineens een Nederlandse Brazaliaan bij zitten als extra zaakwaarnemer en die ging er uiteindelijk met een ton van Heerenveen vandoor en zn vaste zaakwaarnemer kreeg geen geld van Heerenveen prachtig zooitje!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_56120235
fotos van SMSjes als bewijsmateriaal

ik hoop dat dat een grap is

conracten gaan schriftelijk, niet mondeling of per SMS
pi_56123160
Dat is onzin, een mondelinge overeenkomst heeft dezelfde juridische waarde als een schriftelijke, in veel gevallen geld zelfs omgekeerde bewijslast.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_56123755
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 10:21 schreef raptorix het volgende:
Dat is onzin, een mondelinge overeenkomst heeft dezelfde juridische waarde als een schriftelijke, in veel gevallen geld zelfs omgekeerde bewijslast.
het nederlands rechtssysteem
  vrijdag 18 januari 2008 @ 11:07:30 #272
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_56124289
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 01:40 schreef okee6 het volgende:

[..]

Brazilië is een land met hele andere normen en waarden. Zo kan het voorkomen dat je tot wel tien zaakwaarnemers krijgt aangesmeerd. Ik heb nergens een artikel gezien waarin stond hoe dat zo tot stand gekomen is. Zonder die informatie is het lastig oordelen.
Dan hoop ik dat Alves met al z'n andere normen en waarden en al z'n zaakwaarnemers een eind oprot uit de Nederlandse voetbal competitie.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  vrijdag 18 januari 2008 @ 12:47:01 #273
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_56127148
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 22:52 schreef okee6 het volgende:

[..]

Daarom is hij ook advocaat en ik FOK!-user
Hmmm.., mág ik eerst ook nog m'n studie afronden of word ik nu al over één kam geschoren...
quote:
[..]

Zou wel een hoop schelen bij het verkrijgen van de work permit, getrouwd zou Alves ook de Zweedse nationaliteit bezitten als ik me niet vergis.
pi_56127976
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 22:52 schreef okee6 het volgende:

Hij heeft in Brazilie een huwelijkscontract, in Zweden een samenlevingsovereenkomst en staat in Nederland in ondertrouw maar daar staat de handtekening van Lottie dan weer niet onder. Snap je
pi_56131422
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 13:18 schreef SCH het volgende:

[..]

Hij heeft in Brazilie een huwelijkscontract, in Zweden een samenlevingsovereenkomst en staat in Nederland in ondertrouw maar daar staat de handtekening van Lottie dan weer niet onder. Snap je
Ze zal inmiddels wel mondeling akkoord zijn met de man van 'bijna' 20 miljoen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')