Die kaasjes vind ik er anders wel prima uitzien.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:04 schreef Rosbief het volgende:
uit de OP alleen de friet graag, de rest is echt smerig
Ik gooi zelfs kaas door de boerenkoolstamppot! Alles is lekker met kaas!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:10 schreef SHE het volgende:
Kaas is hier ook de baas.
Stokbroodje gegrilde schapenkaas met BBQ-curry hier
Een beetje nasty voor het eten, maar ik doe het toch. Because I can
Je moet hele milde geel/witte schapenkaas gebruiken, ik haal de mijne altijd bij de Kazerij hier in Utrecht. Zo ziet de hemel eruit voor kaasliefhebbers. Nooit de oude schaap gebruiken, die kun je niet grillen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:11 schreef Isegrim het volgende:
Gegrilde schapenkaas, dat klinkt interessant.Gril je dat dan zelf? Schapenkaas smelt niet?
He wat vervelend nou, moet je het volgende week speciaal voor de foto nog maar een keertje maken!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:15 schreef SHE het volgende:
[..]
Je moet hele milde geel/witte schapenkaas gebruiken, ik haal de mijne altijd bij de Kazerij hier in Utrecht. Zo ziet de hemel eruit voor kaasliefhebbers. Nooit de oude schaap gebruiken, die kun je niet grillen.
De kaas strak afsnijden, op je stok flikkeren en dan onder een snikhete grill. Gaat iets bubbelen en schroeien.
Heel kort eronder doen.
Dan een flinke dot BBQ-curry gewurz erover en genieten.
Ik haal die curry uit Duitsland; helaas hier niet te krijgen.
Die combi is schaapachtig lekker![]()
Ik wil er best een foto van maken, maar een leeg bord is geloof ik niet wat je zoekt
Mag jij mij een fles van die saus opsturen in ruil voor de pancetta.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:15 schreef SHE het volgende:
[..]
Je moet hele milde geel/witte schapenkaas gebruiken, ik haal de mijne altijd bij de Kazerij hier in Utrecht. Zo ziet de hemel eruit voor kaasliefhebbers. Nooit de oude schaap gebruiken, die kun je niet grillen.
De kaas strak afsnijden, op je stok flikkeren en dan onder een snikhete grill. Gaat iets bubbelen en schroeien.
Heel kort eronder doen.
Dan een flinke dot BBQ-curry gewurz erover en genieten.
Ik haal die curry uit Duitsland; helaas hier niet te krijgen.
Die combi is schaapachtig lekker![]()
Ik wil er best een foto van maken, maar een leeg bord is geloof ik niet wat je zoekt
Sterker nog; iedereen is bij deze welkom om bij een dagje Utrecht, even langs de gracht te wandelen en een broodje curry-schaap bij SHE te halenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:20 schreef Tezz het volgende:
[..]
He wat vervelend nou, moet je het volgende week speciaal voor de foto nog maar een keertje maken!
Ik heb een instinctieve apathie tegen alles waar 'light' op staat.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:27 schreef SHE het volgende:
@ Ise : ik wil je best een monster toesturen hoor in een flesje. Als je het lekker vind neem ik de volgende rit Duitsland een fles voor je mee.
Ze hebben daar ook Curry gewurz-light; je gelooft het niet, maar het heeft de helft minder suiker en is verdikkeme nog geniaal ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |