Deze was ook eerderquote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:33 schreef KiwiTjuHh het volgende:
We waren tegelijk
Laten we hier maar verder gaan.
Je kijkt Sms?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Mijn hemel, ik kom binnen, zie Adams juichen en reclame... daar was ik dus mooi op tijd voor
Waarom niet?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Waarom is iedereen voor Adams?
Uitstraling van 0, ik vind het een beetje een malloot. Is gewoon een dingetje denk ikquote:
En Webster vind je wel uitstraling hebben dan? Oke, de borsten van z'n vriendin ploppen bijna uit d'r shirtje, maar verder....quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Uitstraling van 0, ik vind het een beetje een malloot. Is gewoon een dingetje denk ik
Adams heb em vorig jaar al gewonnenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En Webster vind je wel uitstraling hebben dan? Oke, de borsten van z'n vriendin ploppen bijna uit d'r shirtje, maar verder....
Adams is gewoon iemand die je al jaren ziet gooien en je het wel gunt. Voor mij dan. Zeker als ie zich zo terugvecht.
Ritchie Davies was ook zo'n type.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:15 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik vind het goed dat er een type als Webster zo'n impact maakt in de dartswereld. Hij heeft ook echt zo'n typische studentikoze uitstraling, alleen zal het wel niet zo lukken met zijn studie dat ie is gaan darten. :'_
Als een EK minder sterk bezet is dan een NK dan kan je die sport toch niet serieus nemen?quote:
Schaatsen met Spanjaarden en nog wat andere gasten die er geen hol van bakken zekerquote:
Ehm.... ik moet zappen geloof ikquote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:53 schreef Ambrosius het volgende:
1-0 Whitlock in sets.
BBC2 idd. Het niveau is nog niet heel speciaal.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ehm.... ik moet zappen geloof ik
En dat terwijl hij nog steeds 133 kilo weegt !quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:11 schreef Ronaldsen het volgende:
die Fordham ziet er echt gezond uit nu
Ze heeft van nature al een zure smoel, maar dat is nu nog wat ergerquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh, lol, ik had nog niks gezien van de damesfinale, maar Gulliver is echt furieus![]()
![]()
Yep, geweldig dit. Ze was zo woest dat ze met pijl nummer drie een van de andere pijlen uit het bord smeet. Geweldig, echtquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ze heeft van nature al een zure smoel, maar dat is nu nog wat erger
Nee, topsporters uit NL, Duitsland, Italië, Rusland etc... Die geen biertje nodig hebben om relaxed te worden voor een wedstrijd. Afgetrainde mensen die topsport leveren, geen dikkerds die een spelletje doenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:38 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Schaatsen met Spanjaarden en nog wat andere gasten die er geen hol van bakken zeker
Gaaaaaaaaaapquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:46 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Nee, topsporters uit NL, Duitsland, Italië, Rusland etc... Die geen biertje nodig hebben om relaxed te worden voor een wedstrijd. Afgetrainde mensen die topsport leveren, geen dikkerds die een spelletje doenWat niet wegneemt dat darts erg leuk en spannend kan zijn
Hoe categoriseer je schakers dan?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:46 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Nee, topsporters uit NL, Duitsland, Italië, Rusland etc... Die geen biertje nodig hebben om relaxed te worden voor een wedstrijd. Afgetrainde mensen die topsport leveren, geen dikkerds die een spelletje doenWat niet wegneemt dat darts erg leuk en spannend kan zijn
Denksportersquote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:31 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hoe categoriseer je schakers dan?
Wat doe je hier danquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:46 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Op naar BBC danquote:Op zondag 13 januari 2008 11:41 schreef -J-D- het volgende:
Op SBS6 komt een uitgebreide samenvatting om 22.50 uur tot 0.45 uur
BBC2 zendt de finale wel live uit vanaf 18:55 uur.
Tjonge, jonge, dat die zichzelf nog serieus durven te nemen.quote:Op zondag 13 januari 2008 11:41 schreef -J-D- het volgende:
Op SBS6 komt een uitgebreide samenvatting om 22.50 uur tot 0.45 uur
quote:Kijkers laten darts vallen
Het is pas twee jaar geleden dat er in de finale van het BDO-Lakeside Dartstoernooi een Nederlands onderonsje was. Maar die tijden zijn voorbij. Dartscommentator Jacques Nieuwlaat legt uit: “Zowel Raymond van Barneveld als Jelle Klaasen hebben de overstap gemaakt naar de andere dartbond PDC en doen daarom nu niet mee aan dit toernooi. De Nederlandse jongens die nu op de Embassy spelen hebben vaak wel het talent maar nog niet de ervaring. Toch ben ik ben ervan overtuigd dat de tegenvallende prestaties van de Nederlanders slechts een tijdelijk dipje zijn.”
Uitdaging
De Nederlandse toppers stapten om verschillende redenen over. Nieuwlaat: “Voor Barney speelde de sportieve uitdaging een grote rol. Binnen de BDO wist hij de meeste potjes op z’n gemak te winnen. Bij de concurrerende dartbond PDC speelde een aantal dartstoppers tegen wie hij nog nooit eerder een officiële wedstrijd gespeeld had. Voor alle overstappers zal ook geld een belangrijk motief geweest zijn. Er worden binnen de PDC meer wedstrijden gespeeld en er is dus meer te verdienen.”
Minder darts
Nieuwlaat vindt het jammer dat de Hollanders zijn overgestapt. “De kijkers snappen niet dat Barney niet meedoet. Ik vind dat de sport duidelijkheid nodig heeft en ben een voorstander van één WK voor de spelers van beide bonden. Ik zie namelijk ook dat de kijkers afhaken. Hierom heeft SBS besloten minder darts uit te zenden en daardoor kijken nog minder mensen. De sport is in een vicieuze cirkel terechtgekomen en ik denk dat één gezamenlijk WK met alle Nederlanders weer voor een opwaartse spiraal in de kijkcijfers kan zorgen.”
Favoriet
Ondanks de afwezigheid van landgenoten is er nog steeds genoeg te genieten op de Embassy. “Er wordt dit jaar goed gedart en een wedstrijd als de kwartfinale tussen Ted Hankey en Simon ‘the wizzard’ Whitlock was hartstikke spannend. Daar heb je meteen mijn favoriet voor de eindzege: ik riep voor het toernooi al dat Whitlock zou gaan winnen. Hij is cool, traint hard en is in topvorm. Wat ook leuk is: hij is een echt ‘character’ met zijn lange baard. Als je twee doorsnee mannen hebt die heel verdienstelijk hun pijltjes gooien, zijn veel kijkers dat na een uurtje wel zat. De sport heeft excentriekelingen en brullende kerels nodig. Mensen kijken namelijk niet alleen voor de sport, maar ook voor het entertainment.” [RR]
http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=4760&part=sportsquote:Op zondag 13 januari 2008 13:30 schreef Lennox het volgende:
Ik heb alleen BBC prime ofzo via digitenne. Wil het eigenlijk live zien
Echt wel!quote:Op zondag 13 januari 2008 19:00 schreef Bruce117 het volgende:
Zo mooi om hem het podium op te zien wandelen.
mja, als hij niets gedaan had dan lag hij nu voor 99% zeker tussen 6 plankjes.quote:Op zondag 13 januari 2008 19:00 schreef Kadiladio het volgende:
Die is er ook niet knapper op geworden.
En de hoeveelste linkshandige? De 2e samen met Wallace zeker?quote:Op zondag 13 januari 2008 21:00 schreef Leatherface het volgende:
Na Leighton Rees in 1978 en Richie Burnett in 1995 is Mark Webster de 3e Lakeside-kampioen uit Wales.
Vinden ze het serieus raar dat mensen afhaken?quote:
Zijn uitstraling spreekt me niet echt aan. Dan vind ik zo'n Shepherd een leukere speler. Maar wel mooi om te zien dat hij emotioneel reageerde.quote:Op zondag 13 januari 2008 21:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Websterik vind hem maar irritant
SBS6quote:Op zondag 13 januari 2008 21:31 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Vinden ze het serieus raar dat mensen afhaken?
Ten eerste - veel mensen moeten vroeg op en gaan dan niet zo laat op de avond nog darten kijken.
( biijvoorbeel in het weekend hoeven die irritante shops ook niet de hele dag, darts trekt dan echt wel meer kijkers)
De Hart Van Nederland - breaks zijn té irritant geweest.
En nu gaan ze de finale niet uitzenden?
Ik zeg - LOSERS!
http://en.wikipedia.org/wiki/Mark_Webster_(darts_player)quote:Op zondag 13 januari 2008 22:25 schreef Bommenlegger het volgende:
Weet iemand misschien het opkomstnummer van Mark Webster?
Thank youquote:Op zondag 13 januari 2008 22:29 schreef luckass het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Mark_Webster_(darts_player)
Ik vraag me af of dat op korte termijn gaat gebeuren, Webster heeft het er steeds over dat het een enorme eer is om voor z'n land te spelen, wat bij de PDC niet kan.quote:Op maandag 14 januari 2008 08:36 schreef Leatherface het volgende:
Vraag me af hoe lang het duurt voordat Webster de overstap maakt naar de PDC.
Er zijn ook nog mensen die niet altijd voor de centen kiezen.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar bij de PDC is goed geld te verdienen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |