Deze was ook eerderquote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:33 schreef KiwiTjuHh het volgende:
We waren tegelijk
Laten we hier maar verder gaan.
Je kijkt Sms?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Mijn hemel, ik kom binnen, zie Adams juichen en reclame... daar was ik dus mooi op tijd voor
Waarom niet?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Waarom is iedereen voor Adams?
Uitstraling van 0, ik vind het een beetje een malloot. Is gewoon een dingetje denk ikquote:
En Webster vind je wel uitstraling hebben dan? Oke, de borsten van z'n vriendin ploppen bijna uit d'r shirtje, maar verder....quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Uitstraling van 0, ik vind het een beetje een malloot. Is gewoon een dingetje denk ik
Adams heb em vorig jaar al gewonnenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En Webster vind je wel uitstraling hebben dan? Oke, de borsten van z'n vriendin ploppen bijna uit d'r shirtje, maar verder....
Adams is gewoon iemand die je al jaren ziet gooien en je het wel gunt. Voor mij dan. Zeker als ie zich zo terugvecht.
Ritchie Davies was ook zo'n type.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:15 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik vind het goed dat er een type als Webster zo'n impact maakt in de dartswereld. Hij heeft ook echt zo'n typische studentikoze uitstraling, alleen zal het wel niet zo lukken met zijn studie dat ie is gaan darten. :'_
Als een EK minder sterk bezet is dan een NK dan kan je die sport toch niet serieus nemen?quote:
Schaatsen met Spanjaarden en nog wat andere gasten die er geen hol van bakken zekerquote:
Ehm.... ik moet zappen geloof ikquote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:53 schreef Ambrosius het volgende:
1-0 Whitlock in sets.
BBC2 idd. Het niveau is nog niet heel speciaal.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ehm.... ik moet zappen geloof ik
En dat terwijl hij nog steeds 133 kilo weegt !quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:11 schreef Ronaldsen het volgende:
die Fordham ziet er echt gezond uit nu
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |