Ik gok er op dat er te weinig ICM beschikbaar is momenteel?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:33 schreef Zug-Chef het volgende:
Treinstel 4444 is weer in dienst, krijg het vermoeden dat de extra 1e klas bak niet is deklasseerd... Bron: Somda
Was wel te merken vanochtend. Trein 12526 (Lw 7:45v) reed met slechts 1 ICM-III.... Afgeladen vol natuurlijk, dus ik ben maar afgetaaid en heb de 12728 (Lw 8:04v) genomen...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik gok er op dat er te weinig ICM beschikbaar is momenteel?
2e reactie van mij na somda te hebben doorgespit: Het stel is volgens broek53 nu weer een 'normale' ICM IV. Vanwege een administratieve reden kan het stel echter voorlopig nog niet vernummerd wordenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:33 schreef Zug-Chef het volgende:
Treinstel 4444 is weer in dienst, krijg het vermoeden dat de extra 1e klas bak niet is deklasseerd... Bron: Somda
Gelul. 4231 heetie. Plaklettertjes halen bij de hakkenbar, en rap watquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:07 schreef Peterselieman het volgende:
Vanwege een administratieve reden kan het stel echter voorlopig nog niet vernummerd worden
Hoho, niet zo pragmatisch! Ze zijn vast de handleiding van de treingps kwijt of zo.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gelul. 4231 heetie. Plaklettertjes halen bij de hakkenbar, en rap wat
Daar zitten gratis plakcijfertjes achterin?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:28 schreef Duvel het volgende:
Hoho, niet zo pragmatisch! Ze zijn vast de handleiding van de treingps kwijt of zo.
Als ze hadden gewacht tot na de revisie van de drietjes, hadden we nog jaren met dat onding gezeten. En wat ze nu met de 4444 hebben gedaan is een stuk minder werk dan een revisie. Volgens mij is de steek van de stoelen niet veranderd: losbouten en oude nieuwe 2e klas banken er in en klaar?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
maar ff sereneus: Waarom moest die ene 4bakker er nou ineens tussendoor, net nou ze zo lekker aan die driebakkers bezig zijn?
Idd zitten dan nu in de mB weer de 2e klas banken. (afkomstig uit de 4025 als ik me niet vergis). Nu het stel dus weer een normaal viertje is geworden, kan het dus volledig in de normale programmas meedraaien en gaat dus pas in revisie als het programma van de revisie van de ICM IV bezig isquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Gewoon oude tweedeklas banken ja? Zo van, dan moet hij tegen die tijd NOG een keer voor nieuwe banken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |