Ach Hou toch opquote:Op zondag 13 januari 2008 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
ik denk dat de meesten er niet zo trots op zijn. Wat ergens wel jammer is
Doe eens normaal johquote:Op zondag 13 januari 2008 19:54 schreef Zug-Chef het volgende:
Quizje:
[offtopic]
Ik heb zin om iemand dood te wensen
[/offtopic]![]()
Goedkoopquote:Op zondag 13 januari 2008 19:38 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ach Hou toch op [ link | afbeelding ]
Herzlich Willkommenquote:Op zondag 13 januari 2008 20:12 schreef JeePee83 het volgende:In navolging van Seinhuis kom ik hier ook maar ff kijken
. Wel op ander niveau uiteraard
Wie bedeol je? Dr Fles?quote:Op zondag 13 januari 2008 19:54 schreef Zug-Chef het volgende:
Quizje:
[offtopic]
Ik heb zin om iemand dood te wensen
[/offtopic]![]()
Dude. Dit is Fok. hier moet je JEZELF staande houden. Dat moet je kunnen. ga niet zitten uitlokken, want dan word je vermoord hier. Doe leuk mee, doe relaxt, en je kan het hier prima naar je zin hebben. Maar ga niet de baas uit lopen hangen van "iemand anders beschermt me wel". Dit is OHIH nietquote:
Hoe bedoeel je?quote:Op zondag 13 januari 2008 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dude. Dit is Fok. hier moet je JEZELF staande houden. Dat moet je kunnen. ga niet zitten uitlokken, want dan word je vermoord hier. Doe leuk mee, doe relaxt, en je kan het hier prima naar je zin hebben. Maar ga niet de baas uit lopen hangen van "iemand anders beschermt me wel". Dit is OHIH niet
Nou ja, mijn punt is wel duidelijk, doe ermee wat je wilt, en face the consequences
Post gewoon leuk mee, inhoudelijk, over spoorwegen en treinen, of accepteer dat je afgezeken wordt als een enorme mongoolquote:
Ik heb geen OHIH account en ik ben er trots op.quote:Op zondag 13 januari 2008 19:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mja dat heeft bijna iedereen in dit topic wel. Alleen zal die wel niet zo vaak gebruikt worden
Ik ken 'm niet en ga nu al voor optie 2.quote:Op zondag 13 januari 2008 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Post gewoon leuk mee, inhoudelijk, over spoorwegen en treinen, of accepteer dat je afgezeken wordt als een enorme mongool
doe nou ff rustig jijquote:Op zondag 13 januari 2008 21:43 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik ken 'm niet en ga nu al voor optie 2.
Het is geen lijn 41 fapperquote:Op zondag 13 januari 2008 21:43 schreef Duvel het volgende:
[..]
Altijd leuk zo'n CTAquote:Op zondag 13 januari 2008 21:50 schreef DaMart het volgende:
Ik kwam deze foto nog tegen op mijn telefoon. Helaas is de kwaliteit niet al te best, maar er is nog net te zien dat de trein van Amsterdam naar Alkmaar een kleine omleiding had... op zich jammer dat ik er in Haarlem al uit moest, een rondje Basel had me ook wel leuk geleken!
[ afbeelding ]
Gisterenavond zat ik volgens het vertrekbord op Amsterdam Amstel overigens in een TEE richting Amsterdam CS... nooit geweten dat de TEE-treinen met IRM gereden worden.
Ik doe mee!quote:Op zondag 13 januari 2008 21:43 schreef Duvel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |