Doe eens normaal johquote:Op zondag 13 januari 2008 19:54 schreef Zug-Chef het volgende:
Quizje:
[offtopic]
Ik heb zin om iemand dood te wensen
[/offtopic]![]()
Goedkoopquote:Op zondag 13 januari 2008 19:38 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ach Hou toch op [ link | afbeelding ]
Herzlich Willkommenquote:Op zondag 13 januari 2008 20:12 schreef JeePee83 het volgende:In navolging van Seinhuis kom ik hier ook maar ff kijken
. Wel op ander niveau uiteraard
Wie bedeol je? Dr Fles?quote:Op zondag 13 januari 2008 19:54 schreef Zug-Chef het volgende:
Quizje:
[offtopic]
Ik heb zin om iemand dood te wensen
[/offtopic]![]()
Dude. Dit is Fok. hier moet je JEZELF staande houden. Dat moet je kunnen. ga niet zitten uitlokken, want dan word je vermoord hier. Doe leuk mee, doe relaxt, en je kan het hier prima naar je zin hebben. Maar ga niet de baas uit lopen hangen van "iemand anders beschermt me wel". Dit is OHIH nietquote:
Hoe bedoeel je?quote:Op zondag 13 januari 2008 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dude. Dit is Fok. hier moet je JEZELF staande houden. Dat moet je kunnen. ga niet zitten uitlokken, want dan word je vermoord hier. Doe leuk mee, doe relaxt, en je kan het hier prima naar je zin hebben. Maar ga niet de baas uit lopen hangen van "iemand anders beschermt me wel". Dit is OHIH niet
Nou ja, mijn punt is wel duidelijk, doe ermee wat je wilt, en face the consequences
Post gewoon leuk mee, inhoudelijk, over spoorwegen en treinen, of accepteer dat je afgezeken wordt als een enorme mongoolquote:
Ik heb geen OHIH account en ik ben er trots op.quote:Op zondag 13 januari 2008 19:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mja dat heeft bijna iedereen in dit topic wel. Alleen zal die wel niet zo vaak gebruikt worden
Ik ken 'm niet en ga nu al voor optie 2.quote:Op zondag 13 januari 2008 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Post gewoon leuk mee, inhoudelijk, over spoorwegen en treinen, of accepteer dat je afgezeken wordt als een enorme mongool
doe nou ff rustig jijquote:Op zondag 13 januari 2008 21:43 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik ken 'm niet en ga nu al voor optie 2.
Het is geen lijn 41 fapperquote:Op zondag 13 januari 2008 21:43 schreef Duvel het volgende:
[..]
Altijd leuk zo'n CTAquote:Op zondag 13 januari 2008 21:50 schreef DaMart het volgende:
Ik kwam deze foto nog tegen op mijn telefoon. Helaas is de kwaliteit niet al te best, maar er is nog net te zien dat de trein van Amsterdam naar Alkmaar een kleine omleiding had... op zich jammer dat ik er in Haarlem al uit moest, een rondje Basel had me ook wel leuk geleken!
[ afbeelding ]
Gisterenavond zat ik volgens het vertrekbord op Amsterdam Amstel overigens in een TEE richting Amsterdam CS... nooit geweten dat de TEE-treinen met IRM gereden worden.
Ik doe mee!quote:Op zondag 13 januari 2008 21:43 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zo'n fraaie had ik niet. Deze op Utrecht CS.quote:Op zondag 13 januari 2008 21:50 schreef DaMart het volgende:
Ik kwam deze foto nog tegen op mijn telefoon. Helaas is de kwaliteit niet al te best, maar er is nog net te zien dat de trein van Amsterdam naar Alkmaar een kleine omleiding had... op zich jammer dat ik er in Haarlem al uit moest, een rondje Basel had me ook wel leuk geleken!
[ afbeelding ]
Gisterenavond zat ik volgens het vertrekbord op Amsterdam Amstel overigens in een TEE richting Amsterdam CS... nooit geweten dat de TEE-treinen met IRM gereden worden.
* Darkwing_Duck denkt terug aan Almere Buienquote:Op zondag 13 januari 2008 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker BorkAl ga ik liever naar Heerlen dan naar dat ghetto van jou
Tsja, had het graag willen meemaken. Ik woon overigens vlakbij Blaukapel, niet Almerequote:Op zondag 13 januari 2008 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker BorkAl ga ik liever naar Heerlen dan naar dat ghetto van jou
als het nachtnet de enige trein is die nog rijdt, dan lijkt me dat dat mag, ja Hoe anders?quote:Op zondag 13 januari 2008 22:38 schreef bork het volgende:
Deze vraag bleef openstaan: Mag ik met een retourtje Utrecht CS Rotterdam CS een (groot stuk) van de ronde van het nachtnet doen?
Via Amsterdam mag je wel rijden, via Eindhoven lijkt me heel stugquote:Op zondag 13 januari 2008 22:38 schreef bork het volgende:
[..]
Deze vraag bleef openstaan: Mag ik met een retourtje Utrecht CS Rotterdam CS een (groot stuk) van de ronde van het nachtnet doen?
m.a.w. terug de andere kant op dan via Heen (Is cryptisch maar het klopt wel)
Heerlen is in Bork's bescheiden opinie ook geen feest om te wonen en/of naar af te reizen.
quote:Op zondag 13 januari 2008 20:12 schreef JeePee83 het volgende:In navolging van Seinhuis kom ik hier ook maar ff kijken
. Wel op ander niveau uiteraard
mooiquote:Op zondag 13 januari 2008 22:44 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Hafas planner zegt van wel en lijkt me ook niet meer dan logisch hoor
En de volgende dag post jij dan ook nog iets inhoudelijksquote:Op zondag 13 januari 2008 22:48 schreef Willy84 het volgende:
Trouwens, soms is er een hele dag geen enkel bericht in dit topic. Dan druk ik ineens op F5 en blijken we ineens 2 pagina's verder te zijn..
Via Hilversum kan dus niet altijd vanwege de hinderwetvergunningdinges.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:55 schreef Willy84 het volgende:
Nu we het toch over die nachttreinen hebben..je kan s'nachts van Utrecht naar Amsterdam CS echter rijdt de trein de Bijlmer en Amstel voorbij (beide IC stations). Als je Amsterdam een beetje kent dan weet je dus dat je van het CS met de nachtbus weer helemaal terug naar de Bijlmer kan rijden..
Beetje kansloze verbinding dus, ik zeg die nachtrein ook op iig Amstel (woon ik om de hoek)laten stoppen of via Hilversum laten rijden en daar laten stoppen. Wat jullie?
Nou ja dat is op zich niet zo moeilij toch?quote:Op zondag 13 januari 2008 23:15 schreef bork het volgende:
Hij zoekt (of ik) deze
[ afbeelding ]
maar dan als schuifpuzzel![]()
ja, ieder nadeel hep se foordeel. gouda is IC station geworden, overdag. En het nachtnet rijdt, letterlijk, rondjes om Gouda heen. IK vind dat Gouda zich lelijk heeft laten foppen. maar ja, wie ben ik?quote:Op zondag 13 januari 2008 23:22 schreef knars het volgende:
Waarom zou je H'sum op het nachtnet willen aansluitenMaak die belachelijke cirkel Utrecht - Rotterdam nou eerst eens gewoon echt rond door na Rotterdam gewoon met een stop in Gouda terug te rijden naar Utrecht (en weer terug). Zou ik zelf een stuk blijer van worden, kan ik ook weer eens een concertje pakken zķnder de helft te moeten missen.
quote:Op zondag 13 januari 2008 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Post gewoon leuk mee, inhoudelijk, over spoorwegen en treinen, of accepteer dat je afgezeken wordt als een enorme mongool
quote:Op zondag 13 januari 2008 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Laatste keer dudes. Doe normaal. Je kunt ergens anders lezen hoe dat is.
Maar goed, laten we maar afwachten en de goede raad (inclusief maarliefst drie (!!!) uitroeptekens van het bevoegd gezag) ter harte nemen.quote:Op zondag 13 januari 2008 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dude. Dit is Fok. hier moet je JEZELF staande houden. Dat moet je kunnen. ga niet zitten uitlokken, want dan word je vermoord hier. Doe leuk mee, doe relaxt, en je kan het hier prima naar je zin hebben. Maar ga niet de baas uit lopen hangen van "iemand anders beschermt me wel". Dit is OHIH niet
Nou ja, mijn punt is wel duidelijk, doe ermee wat je wilt, en face the consequences
Mee eens, staat ook een stuk logischer op de kaart. Om te beginnen enkel in het weekend. Wat ik dan een beetje jammer vind is dat er niemand ingaat op me verhaal over het reizen van Utrecht naar bv Bijlmer waarbij je dus enden moet terug reizen.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:22 schreef knars het volgende:
Waarom zou je H'sum op het nachtnet willen aansluitenMaak die belachelijke cirkel Utrecht - Rotterdam nou eerst eens gewoon echt rond door na Rotterdam gewoon met een stop in Gouda terug te rijden naar Utrecht (en weer terug). Zou ik zelf een stuk blijer van worden, kan ik ook weer eens een concertje pakken zķnder de helft te moeten missen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |