Ik ookquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:20 schreef 2cv het volgende:
Die Ludolfs zijn tof. Als ik eens de kans heb wil ik er eens langs.
Waar je blikken kunt kopen en hoe je ze opendraait?quote:Op donderdag 18 december 2008 13:30 schreef Rewimo het volgende:
Ben benieuwd wat er allemaal instaat
Wat leer je daarin? Hoe je een blik opentrekt?quote:Op donderdag 18 december 2008 13:23 schreef qltel het volgende:
Wow, eindelijk!
[ afbeelding ]
Hier gaat de bestelling vanavond al de deur uit.
Ze zitten vlakbij de Ring.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:20 schreef 2cv het volgende:
Die Ludolfs zijn tof. Als ik eens de kans heb wil ik er eens langs.
euh, nee? Ze zitten in de voormalige DDR toch? das best nog een stukje rijden vanad de Nordschleife...quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:07 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ze zitten vlakbij de Ring.
Ik ga daar zeker een keer langs
Zitten in de Eifelquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
euh, nee? Ze zitten in de voormalige DDR toch? das best nog een stukje rijden vanad de Nordschleife...
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:06 schreef Rewimo het volgende:
Tringggg... tringggg
"Ludolf"
...
"Moment mal, muss ich mal nachfragen. Peter..."
...
baujahr
....
(hij gaat nu kijken)
Iets van een trabi hequote:Op dinsdag 23 december 2008 16:30 schreef Dagoduck het volgende:
Wat is een leuk onderdeel wat ik op me kamer kan hange ga ik dat hale
gesigneerde motorkap, zijspiegel van opel manta
Welke motor?quote:
nein, haben wir nichtquote:
Nee, dat is het 2e ding wat ze vragenquote:
Ik kwam laatst oook iemand tegen die dacht dat ze ergens in diep in het Oosten zaten.quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
euh, nee? Ze zitten in de voormalige DDR toch? das best nog een stukje rijden vanad de Nordschleife...
zitten, puzzelenquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:51 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nee, dat is het 2e ding wat ze vragen
Eerst bouwjaar, dan welke motor.
En elke keer zit Gunther maar te switchen. Ipv dat Peter gewoon die telefoon opneemt
En wat doet Gunther als Peter er niet is
quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
zitten, puzzelen koffie drinken, roken
Nou puzzelen....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |