quote:Op maandag 14 januari 2008 15:11 schreef ranja het volgende:
B52's - Dance this mess around?
MadMaster +1quote:Op maandag 14 januari 2008 15:20 schreef MadMaster het volgende:
Ranja is offline, dus:
B52's - Party Out Of Bounds
niet offline maar wel aan het werk.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:20 schreef MadMaster het volgende:
Ranja is offline, dus:
Ziet dat er dan ongeveer ZO uit?quote:Op maandag 14 januari 2008 15:44 schreef ranja het volgende:
[..]
niet offline maar wel aan het werk.
Zat echt lang te twijfelen van welk nummer ook weer, proberen mee te zingen (in m'n hoofd dan)...
Het is een Yank en hij draagt die kleding vanwege een filmtrack die hij al veel eerder dan de 80'er jaren uitbracht...quote:Op maandag 14 januari 2008 15:43 schreef Charmian het volgende:
Als ik zukke vlinderdasjes zi moet ik aan duitse schlagers denken of Wayne NewtonMaar het zal wel geen duitser zijn en Wayne ook al niet.
afgezien van die stropdasquote:Op maandag 14 januari 2008 15:48 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Ziet dat er dan ongeveer ZO uit?![]()
[ afbeelding ]
Tja, ik weet gewoon niet wie het is. Zat aan (een oude foto van) Humperdinck te denken, maar daar kan ik geen 2 jaren 80 hits van noemen. Voor zover 'ie die al heeft gehad....quote:Op maandag 14 januari 2008 16:14 schreef MadMaster het volgende:
Zit niet veel (lees: helemaal geen) schot in de vraag, dus verklap ik dat hij in beide gevallen gebruik maakte van een zangeres.
quote:Op maandag 14 januari 2008 17:11 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
of is t Herb?
Dan Diamonds en Keep your eye on me..
quote:Op maandag 14 januari 2008 18:10 schreef Thealexfiles het volgende:
the Abdul Hassan Orchestra was Duitsland geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |