Iets met "wonderen", "wereld" en "nog niet uit".quote:Op zaterdag 12 januari 2008 09:18 schreef Kuukske het volgende:
Nee JD. mcD had een meisje over de vloer. MCD! Meisje. Weet je wel.
Meisjequote:Op zaterdag 12 januari 2008 09:18 schreef Kuukske het volgende:
Nou Marc, daar is het nog een beetje vroeg voor.quote:
Hij heeft de power of BrEeZaH ontdekt?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 09:18 schreef Kuukske het volgende:
Aaah Aah!quote:
Je was zo weer weg? Of is 'kort gaan' een nieuw begrip voor 'volledig dronken worden'?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Godver het was wel een goed feest zeg. Echt jaren geleden dat ik zo kort gegaan ben
Een vrij oud begrip al, broekie.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:18 schreef JDude het volgende:
Of is 'kort gaan' een nieuw begrip voor 'volledig dronken worden'?
Ik ken 't heul ook niet hoor Flashquote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een vrij oud begrip al, broekie.
ik welquote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik ken 't heul ook niet hoor Flash
whehehe, je steekt je tong uit naar jezelfquote:
Heel innig, met je tong een kilometer uit je mondquote:
quote:
quote:
Toch fijn, dat we nu weten waar de KPD-mod is. Voor noodgevallen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:04 schreef Sjowhan het volgende:
Ben sporten (fluiten, zelf spelen in Kockengen)
Waar heb je die voor nodig dan?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:46 schreef JDude het volgende:
[..]
Toch fijn, dat we nu weten waar de KPD-mod is. Voor noodgevallen.
Nou, begin maar met rellen daar dan.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:46 schreef JDude het volgende:
[..]
Toch fijn, dat we nu weten waar de KPD-mod is. Voor noodgevallen.
Bijna wel jaquote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:47 schreef Pheno het volgende:
In de oven is het drukker
Doe je best.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:37 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga zo eens op de bank zitten.
keiharde sex met inbegrip van stoel- en tafelpoot.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:43 schreef Pheno het volgende:
Ik zit al op de bank. Nu nog verzinnen wat te doen daar.
Ga ik doen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Doe je best.
de eerste twee woorden lijken me primaquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
keiharde sex met inbegrip van stoel- en tafelpoot.
Laat nog even weten of het gelukt is.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:49 schreef Kuukske het volgende:
Ga ik doen.
Mooi tochquote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Laat nog even weten of het gelukt is.
quote:
Communicatieve energie op de bon daar, temidden van de paarse heide?quote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi toch
Ik roep "keiharde sex" en binnen de minuut is ons Belgje klaar voor de start
Zulke vrouwen moeten er meer zijn
Oeh paars. Tof.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Communicatieve energie op de bon daar, temidden van de paarse heide?
Vrouwen willen niets andersquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi toch
Dat lijkt maar zo door die grote orenquote:
quote:
Ik bekenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi toch
Okay, daar heb je wel een punt...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah hmm.. En teveel haar op de lippen, hou ik ook niet zo van
Dat doen alle oudersquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:27 schreef leonieke het volgende:
Ik ben daarnet gigantisch geschrokken...
Mijn ma lijkt plots niet meer te begrijpen waarom phille en ik zo'n nood hebben aan ons eigen huis. Blijkbaar vindt ze de situatie zoals ze nu is toch wel ideaal en moeten we helemaal niet klagen.
Heb je al in haar medicijnkastje gekeken danquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:27 schreef leonieke het volgende:
Ik ben daarnet gigantisch geschrokken...
Mijn ma lijkt plots niet meer te begrijpen waarom phille en ik zo'n nood hebben aan ons eigen huis. Blijkbaar vindt ze de situatie zoals ze nu is toch wel ideaal en moeten we helemaal niet klagen.
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Heb je al in haar medicijnkastje gekeken dan. Die moét iets gebruikt hebben
.
Ze zou als moeder moeten merken dat het voor ons niet altijd even makkelijk is.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat doen alle oudersZe gaat er aan wennen, dat deed de mijne ook.
Tja, dat weet ze ook wel, maar het is toch je kind loslaten. Schijnt lastig te zijnquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:37 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ze zou als moeder moeten merken dat het voor ons niet altijd even makkelijk is.
Jezusquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:35 schreef leonieke het volgende:
We wonen ondertussen al 3.5 jaar bij mijn schoonouders
quote:
Nou, niet dus, Professor van Palingsteinquote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, niet dus, Professor van Palingstein
Verdomme, nu heb ik zin in vis.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, niet dus, Professor van Palingstein
Kibbelingquote:
quote:
Nee, dat vind ik saai. Net zoals vissticksquote:
Niks mis met saaie kibbeling wat mij betreftquote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik saai. Net zoals vissticksNu hebben ze vissticks met spinazie er al in. OMG, waar gaat dat heen!
quote:
Dat zijn heel veel nederlanders niet, daarom bestaan iglo vissticks nog steedsquote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Niks mis met saaie kibbeling wat mij betreft.
Ben niet zo'n avonturier op etensgebied vrees ik.
Al wil ik best eens een vorkje steken in een lekkere malse pinguinstickquote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:01 schreef Pheno het volgende:
Dat zijn heel veel nederlanders niet, daarom bestaan iglo vissticks nog steeds
Vers gemaakt dusquote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:00 schreef es70 het volgende:
[..]Bij Peek&Peek hier op de dijk natuurlijk
.
Niets mis mee toch,quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Preciesquote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niets mis mee toch,
dat houdt de echt lekkere dingen over voor de mensen die wel durven
Waar kun je dat krijgen? Zolang de pvdd bestaat niet in NLquote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Al wil ik best eens een vorkje steken in een lekkere malse pinguinstick
daar is toch niets te zien dan alleen maarquote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:15 schreef Pheno het volgende:
Kijk even KPD na, dat is je plicht
Weet ik veel, ik mag er niet in. Ik geloof dast ik iets moet aanvragen als ik dat zou willenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar is toch niets te zien dan alleen maar
Gebruik je je cam nog wel eens?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:21 schreef Pheno het volgende:
Vandaag de remote van de nikon d70 gekocht. Mijn ouders hadden een bon van de plaatselijke fotowinkel gegeven voor mijn verjaardag.
Voor in KPDquote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gebruik je je cam nog wel eens?
Na de vakantie weinig. Ik wil er weer meer mee gaan doen. Ben laatst weer naar burgers geweest. Morgen vakantiebeursquote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gebruik je je cam nog wel eens?
Heb jij die naaktfoto van pheno nog gemaakt vandaagquote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
Voor in KPD
daar kan ik er ook nog wel eentje gooien van ene PcK
Oh nee, niet Pieterquote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
Voor in KPD
oh ja, daar wilde ik ook nog heenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Na de vakantie weinig. Ik wil er weer meer mee gaan doen. Ben laatst weer naar burgers geweest. Morgen vakantiebeurs
ja, hee, moet je die TC nog?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
Voor in KPD
Ik zal mijn colonscopiefilpmje eens opvragenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb jij die naaktfoto van pheno nog gemaakt vandaag
Ik ben er iig verdomd vroeg, de enige tijd dat je nog kan bewegen daarquote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
oh ja, daar wilde ik ook nog heen
Huuu. Gelukkig ben ik die wortelfoto ook weer kwijt, van mijn netvlies ookquote:
raad eens wat ik net tegen kwam in mijn meelquote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Huuu. Gelukkig ben ik die wortelfoto ook weer kwijt, van mijn netvlies ook
Een wattes?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:38 schreef Ynske het volgende:
een venderwelletje
je wilt het niet wetenquote:
Ik waarschuw je even.quote:
ga dan maar gewoon slapenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:59 schreef qu63 het volgende:
ik weet niet of ik hier nu wil zijn....
Nee, als Ynske die pic plaatst heeft ze een ban, dus blijf gerust, dat wilt ze nietquote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:59 schreef qu63 het volgende:
ik weet niet of ik hier nu wil zijn....
staat mijn kinderfilter aan of zo?quote:Uw zoekbewerking - venderwelletje - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Je mag me best overslaan.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:05 schreef Ynske het volgende:
geloof dat t tijd word om m eens op photobucket te gooien en wat linkjes door te mailen
echtquote:
Ik ben mijn trauma net te bovenquote:
Vissticks eet ik dan weer nietquote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
* Frezer krijgt flashback.quote:
nee een visstick was t niet, hijs meer rood met een paarse kopquote:
quote:
We beginnen met japansquote:
heeey lieverdquote:
Klinkt niet direct als iets waar jij een foto van zou makenquote:
Snoepje!quote:
Zekersquote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:16 schreef es70 het volgende:
Ik weet niet waar het over gaat en ik geloof dat ik daar best blij om mag zijn.
Mja, same here. Raar, wel. Buitengesloten worden in je eigen incrowd-kliekjequote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:16 schreef es70 het volgende:
De onwetenden zijn zalig,quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:16 schreef es70 het volgende:
Ik geloo fdat ynske wat naar je gaat doormailen. Het gaat overoigens over een oud ex-kliekje, singles genaamdquote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, same here. Raar, wel. Buitengesloten worden in je eigen incrowd-kliekje
lang leven msnquote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik geloo fdat ynske wat naar je gaat doormailen. Het gaat overoigens over een oud ex-kliekje, singles genaamd
quote:
Rijst is okayquote:
Dat is mooi, het is de basis van een japanse maaltijd. Maar dat is maar 1 kommetje op het einde. Met kans om nog een keer op te scheppenquote:
Nope, zelfs nog nooit dichter bij 'Japans' geweest dan toeristen omver rijden op de Zaanse Schans of hier op de dijkquote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is mooi, het is de basis van een japanse maaltijd. Maar dat is maar 1 kommetje op het einde. Met kans om nog een keer op te scheppen
Ooit misosoep op?
Valt toch wel meequote:
Goed voor je bioritmequote:Op zondag 13 januari 2008 09:06 schreef Kuukske het volgende:
Ja heerlijk. Jammer dat ik weer zo vroeg wakker ben.
Oh okee, wat jij wilquote:Op zondag 13 januari 2008 09:08 schreef Kuukske het volgende:
Niet voor mijn hum thoo. Ik kruip zo ook nog even terug. Lekker warm.
quote:Op zondag 13 januari 2008 09:16 schreef Kuukske het volgende:
Ik kan 't bed niet meer in. Mun vent ligt overdwars, schuin, diagonaal het hele bed in beslag te nemen en te ronken.
Hij is al wakkerquote:
ook zoietsquote:
huh?quote:Op zondag 13 januari 2008 10:37 schreef Bengeltje het volgende:
voor mij hier en jij daar.![]()
Maar beiden ook hier ja.![]()
iets minder, die ander welquote:
ram geven?quote:Op zondag 13 januari 2008 10:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
iets minder, die ander wel
ik haaaaaaat snurkers
tel daarbij op dat ik net sliep vanmorgen toen huisgenooit weer herrie ging maken
Ja ik snap het zelf ook niet hoor, dat hier daar gedoe.quote:
quote:Op zondag 13 januari 2008 10:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
iets minder, die ander wel
ik haaaaaaat snurkers
tel daarbij op dat ik net sliep vanmorgen toen huisgenooit weer herrie ging maken
Je begint er anders zelf overquote:Op zondag 13 januari 2008 10:46 schreef Bengeltje het volgende:
Ja ik snap het zelf ook niet hoor, dat hier daar gedoe.![]()
Nouja, laat ik het zo zeggen, ik pas me meestal aan, en ging nu even de mist in, sorry, mijn excuses, me bad.quote:Op zondag 13 januari 2008 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je begint er anders zelf overIk had het alleen maar over *hier*
Ah hmm. Nou, vooruit dan. Omdat jij het bent.quote:Op zondag 13 januari 2008 10:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nouja, laat ik het zo zeggen, ik pas me meestal aan, en ging nu even de mist in, sorry, mijn excuses, me bad.
Ja, bemoei jij je er ff tegenaan, hadden we net behoefte aanquote:
nietsquote:Op zondag 13 januari 2008 10:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja ik snap het zelf ook niet hoor, dat hier daar gedoe.![]()
[..]Wat heb je er tegen gedaan.
quote:Op zondag 13 januari 2008 10:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah hmm. Nou, vooruit dan. Omdat jij het bent.
quote:
Trio?quote:Op zondag 13 januari 2008 10:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, bemoei jij je er ff tegenaan, hadden we net behoefte aan
quote:Op zondag 13 januari 2008 10:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, bemoei jij je er ff tegenaan, hadden we net behoefte aan
Met Marc erbij? Nee dank jequote:
Ohquote:
Met Es erbij? Nee dankje.quote:Op zondag 13 januari 2008 11:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met Marc erbij? Nee dank je
Misschien wil Es wel meedoen
die krijgt nog wel een keer vuurwerk in haar reetquote:Op zondag 13 januari 2008 11:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
OhJammer, dacht nu krijgen we het spannende gedeelte.
Maar uhh je huisgenoot, kan die niet wat verder weg gaan slapen?
Only in your wildest dreamsquote:Op zondag 13 januari 2008 11:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met Marc erbij? Nee dank je
Misschien wil Es wel meedoen
groot gelijkquote:Op zondag 13 januari 2008 11:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Met Es erbij? Nee dankje.
tis een leuke meid/vrouw hoor, maar ...
Liever een man.
Een meid die snurkt.quote:Op zondag 13 januari 2008 11:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
die krijgt nog wel een keer vuurwerk in haar reet
quote:Op zondag 13 januari 2008 11:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een meid die snurkt.Dat is nog erger.
quote:Op zondag 13 januari 2008 11:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
groot gelijk
hoewel ik me dat zelfs niet eens zie doen
Ik ook niet, dromen mag gelukkig wel.quote:Op zondag 13 januari 2008 11:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
groot gelijk
hoewel ik me dat zelfs niet eens zie doen
inkoppertjequote:
Goeiemorgenquote:
quote:
ja, gaat goedquote:Op zondag 13 januari 2008 11:36 schreef Sjowhan het volgende:
Ha Flash! Schaatsen was gister oké? Nog spannend nieuws?
Ik zou opschieten, we zijn al bezigquote:Op zondag 13 januari 2008 11:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Moet ik 't zo ook maar aanzetten dan
Oja, dat lijkt me ook wel wat.quote:Op zondag 13 januari 2008 11:39 schreef Ynske het volgende:
Oeh, heb zin in een massage
Nee, dat is het nietquote:Op zondag 13 januari 2008 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog 10 minuten, dan mag je aan t bier
Harde ranzige dampende pompseks waar de vonken vanaf knetteren?quote:
Je omschrijft het weer zo romantischquote:Op zondag 13 januari 2008 11:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Harde ranzige dampende pompseks waar de vonken vanaf knetteren?
Mjah, kan ook wel,quote:Op zondag 13 januari 2008 11:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Harde ranzige dampende pompseks waar de vonken vanaf knetteren?
soms niet, bedoel jequote:Op zondag 13 januari 2008 11:57 schreef leonieke het volgende:
Ah ja, soms is het inderdaad ook gewoon lust
Mja met "gewoon lust" bedoelde ik eigenlijk geen voorspel of wat dan ook, gewoon seksquote:
quote:Op zondag 13 januari 2008 11:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, kan ook wel,
maar gewoon slapen klinkt ook goed
Maar wel nodig hoorquote:Op zondag 13 januari 2008 12:09 schreef Bengeltje het volgende:
Gewoon slapen, is zoooooooooo saai.
Ik vind slapen eigenlijk heel leukquote:Op zondag 13 januari 2008 12:09 schreef Bengeltje het volgende:
Gewoon slapen, is zoooooooooo saai.
Nou, meestal merk ik er niet zo bewust iets vanquote:
quote:Op zondag 13 januari 2008 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, meestal merk ik er niet zo bewust iets van
Och, ik zie mijn bed en mijn ogen vallen al bijna dicht. Gaat zo snel.quote:Op zondag 13 januari 2008 12:14 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik vind slapen eigenlijk heel leuk![]()
Ik kan er soms zo van genieten als ik 's avonds in mijn bed kruip en kan slapen
quote:Op zondag 13 januari 2008 12:39 schreef Ynske het volgende:
Marc,
ik ga zometeen ff kijken of je ijsbeertje buiten is
ja, dat is raar. Ik zou dan ook niet dankbaar zijn. Afdankertjes pffffquote:Op zondag 13 januari 2008 12:36 schreef Bengeltje het volgende:
Is het raar, dat je opzich wel dankbaar bent voor het cadeau dat je van je ouders krijgt voor je verjaardag, maar je het vreemd vindt dat ze je de kersthuisjes geven die zij jaren hebben gehad?
dus je bent nu eigenlijk wel niet dankbaarquote:Op zondag 13 januari 2008 12:36 schreef Bengeltje het volgende:
Is het raar, dat je opzich wel dankbaar bent voor het cadeau dat je van je ouders krijgt voor je verjaardag, maar je het vreemd vindt dat ze je de kersthuisjes geven die zij jaren hebben gehad?
Je vindt het dus niet zo raarquote:Op zondag 13 januari 2008 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, dat is raar. Ik zou dan ook niet dankbaar zijn. Afdankertjes pffff
Mja, aan de ene kant zie ik het wel zo, aan de andere kant, ik vind die huisjes wel heel mooi.quote:Op zondag 13 januari 2008 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, dat is raar. Ik zou dan ook niet dankbaar zijn. Afdankertjes pffff
Kerst is ook wel een beetje outdated.quote:Op zondag 13 januari 2008 12:36 schreef Bengeltje het volgende:
helaas, hij komt pas over 2 maanden naar buitenquote:
Ja en twijfel. Ze weten dat ik die dingen ook altijd graag had willen kopen.quote:Op zondag 13 januari 2008 12:45 schreef qu63 het volgende:
[..]
dus je bent nu eigenlijk wel niet dankbaar
Ben dan maar gewoon blij dat je die dingen nu hebt, en dat ze je niks kostenquote:Op zondag 13 januari 2008 12:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja en twijfel. Ze weten dat ik die dingen ook altijd graag had willen kopen.
Mja, weet niet. Vond het wat vreemd dat juist zij zoiets doen, en dan zonder uitleg waarom.
Durf het ook niet te vragen.
Nou ik ben de 18e jan jarig, hield het dit keer echter gelijk met mijn zoon. (de 9e)quote:Op zondag 13 januari 2008 12:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Kerst is ook wel een beetje outdated.
Wel een goed idee, nu mijn hersens en gevoel dat nog duidelijk maken.quote:Op zondag 13 januari 2008 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben dan maar gewoon blij dat je die dingen nu hebt, en dat ze je niks kosten
En vergeet de rest
Ja, was je nou maar een man hequote:Op zondag 13 januari 2008 12:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wel een goed idee, nu mijn hersens en gevoel dat nog duidelijk maken.
Dan gaat het nog niet altijd makkelijkquote:
Dan zit ik lekker in de busquote:Op zondag 13 januari 2008 12:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nou ik ben de 18e jan jarig, hield het dit keer echter gelijk met mijn zoon. (de 9e)
Das pas na kerst he.
We rijden misschien wel door Maastricht!quote:
Oh, vandaar dat ik er nooit zo'n moeite mee hebquote:Op zondag 13 januari 2008 12:54 schreef qu63 het volgende:
Dan gaat het nog niet altijd makkelijk
Behalve als je geen verstand hebt natuurlijk
preciesquote:Op zondag 13 januari 2008 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, vandaar dat ik er nooit zo'n moeite mee heb
Heb je je inentingen al gehaald?quote:Op zondag 13 januari 2008 12:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
We rijden misschien wel door Maastricht!
quote:
en dan?quote:Op zondag 13 januari 2008 13:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Nou, misschien zou dat weleens leuk zijn voor een dagje ja, om eens met een kutje rond te lopen, voor de afwisseling. Maar niet langer dan een dagje hoor
Neequote:Op zondag 13 januari 2008 13:07 schreef Ynske het volgende:
alleen maar om genaaid te worden?
Ben er ff paar dagen uit geweest, ff wat zaken op orde zetten, ff avondje uitwaaien in Callantsoog etc etc..quote:
quote:Op zondag 13 januari 2008 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neeom eens te checken of dat vingeren nou echt zo geweldig is, of dat jullie altijd alles maar lopen te faken, stelletje sletten
Ik had het er meer over dat ik je 12 honderdste eerder nog in de KSC tegen kwam, maar okeequote:Op zondag 13 januari 2008 13:41 schreef Frutsel het volgende:
Ben er ff paar dagen uit geweest, ff wat zaken op orde zetten, ff avondje uitwaaien in Callantsoog etc etc..![]()
overloperquote:Op zondag 13 januari 2008 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had het er meer over dat ik je 12 honderdste eerder nog in de KSC tegen kwam, maar okee
Daar heb ik meer respons he, belangrijk voor doorpostenquote:
Koffie. Dat is nog 's een goed ideequote:Op zondag 13 januari 2008 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had het er meer over dat ik je 12 honderdste eerder nog in de KSC tegen kwam, maar okee
ah was jij datquote:Op zondag 13 januari 2008 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
't is dat iemand anders dat soms ff voor je moet bedenken, maar okeequote:
Ik heb al een naam, probeer dus gewoon de 'schuld' af te schuivenquote:Op zondag 13 januari 2008 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
't is dat iemand anders dat soms ff voor je moet bedenken, maar okee
Oh dat mag hoorquote:Op zondag 13 januari 2008 14:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb al een naam, probeer dus gewoon de 'schuld' af te schuiven.
'Ja maar... Fles deed het, die zorgde dat ik weer koffie wilde...'
39 - 41 - 50 - 42 - 43 per uur in de laatste 5 uurquote:
Wat zou je doen als het niet gemogen hadquote:
Hij gaat weer lekker hequote:Op zondag 13 januari 2008 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
39 - 41 - 50 - 42 - 43 per uur in de laatste 5 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |