Iets met "wonderen", "wereld" en "nog niet uit".quote:Op zaterdag 12 januari 2008 09:18 schreef Kuukske het volgende:
Nee JD. mcD had een meisje over de vloer. MCD! Meisje. Weet je wel.
Meisjequote:Op zaterdag 12 januari 2008 09:18 schreef Kuukske het volgende:
Nou Marc, daar is het nog een beetje vroeg voor.quote:
Hij heeft de power of BrEeZaH ontdekt?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 09:18 schreef Kuukske het volgende:
Aaah Aah!quote:
Je was zo weer weg? Of is 'kort gaan' een nieuw begrip voor 'volledig dronken worden'?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Godver het was wel een goed feest zeg. Echt jaren geleden dat ik zo kort gegaan ben
Een vrij oud begrip al, broekie.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:18 schreef JDude het volgende:
Of is 'kort gaan' een nieuw begrip voor 'volledig dronken worden'?
Ik ken 't heul ook niet hoor Flashquote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een vrij oud begrip al, broekie.
ik welquote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik ken 't heul ook niet hoor Flash
whehehe, je steekt je tong uit naar jezelfquote:
Heel innig, met je tong een kilometer uit je mondquote:
quote:
quote:
Toch fijn, dat we nu weten waar de KPD-mod is. Voor noodgevallen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:04 schreef Sjowhan het volgende:
Ben sporten (fluiten, zelf spelen in Kockengen)
Waar heb je die voor nodig dan?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:46 schreef JDude het volgende:
[..]
Toch fijn, dat we nu weten waar de KPD-mod is. Voor noodgevallen.
Nou, begin maar met rellen daar dan.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:46 schreef JDude het volgende:
[..]
Toch fijn, dat we nu weten waar de KPD-mod is. Voor noodgevallen.
Bijna wel jaquote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:47 schreef Pheno het volgende:
In de oven is het drukker
Doe je best.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:37 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga zo eens op de bank zitten.
keiharde sex met inbegrip van stoel- en tafelpoot.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:43 schreef Pheno het volgende:
Ik zit al op de bank. Nu nog verzinnen wat te doen daar.
Ga ik doen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Doe je best.
de eerste twee woorden lijken me primaquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
keiharde sex met inbegrip van stoel- en tafelpoot.
Laat nog even weten of het gelukt is.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:49 schreef Kuukske het volgende:
Ga ik doen.
Mooi tochquote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Laat nog even weten of het gelukt is.
quote:
Communicatieve energie op de bon daar, temidden van de paarse heide?quote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi toch
Ik roep "keiharde sex" en binnen de minuut is ons Belgje klaar voor de start
Zulke vrouwen moeten er meer zijn
Oeh paars. Tof.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Communicatieve energie op de bon daar, temidden van de paarse heide?
Vrouwen willen niets andersquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi toch
Dat lijkt maar zo door die grote orenquote:
quote:
Ik bekenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi toch
Okay, daar heb je wel een punt...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah hmm.. En teveel haar op de lippen, hou ik ook niet zo van
Dat doen alle oudersquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:27 schreef leonieke het volgende:
Ik ben daarnet gigantisch geschrokken...
Mijn ma lijkt plots niet meer te begrijpen waarom phille en ik zo'n nood hebben aan ons eigen huis. Blijkbaar vindt ze de situatie zoals ze nu is toch wel ideaal en moeten we helemaal niet klagen.
Heb je al in haar medicijnkastje gekeken danquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:27 schreef leonieke het volgende:
Ik ben daarnet gigantisch geschrokken...
Mijn ma lijkt plots niet meer te begrijpen waarom phille en ik zo'n nood hebben aan ons eigen huis. Blijkbaar vindt ze de situatie zoals ze nu is toch wel ideaal en moeten we helemaal niet klagen.
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Heb je al in haar medicijnkastje gekeken dan. Die moét iets gebruikt hebben
.
Ze zou als moeder moeten merken dat het voor ons niet altijd even makkelijk is.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat doen alle oudersZe gaat er aan wennen, dat deed de mijne ook.
Tja, dat weet ze ook wel, maar het is toch je kind loslaten. Schijnt lastig te zijnquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:37 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ze zou als moeder moeten merken dat het voor ons niet altijd even makkelijk is.
Jezusquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:35 schreef leonieke het volgende:
We wonen ondertussen al 3.5 jaar bij mijn schoonouders
quote:
Nou, niet dus, Professor van Palingsteinquote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, niet dus, Professor van Palingstein
Verdomme, nu heb ik zin in vis.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, niet dus, Professor van Palingstein
Kibbelingquote:
quote:
Nee, dat vind ik saai. Net zoals vissticksquote:
Niks mis met saaie kibbeling wat mij betreftquote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik saai. Net zoals vissticksNu hebben ze vissticks met spinazie er al in. OMG, waar gaat dat heen!
quote:
Dat zijn heel veel nederlanders niet, daarom bestaan iglo vissticks nog steedsquote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Niks mis met saaie kibbeling wat mij betreft.
Ben niet zo'n avonturier op etensgebied vrees ik.
Al wil ik best eens een vorkje steken in een lekkere malse pinguinstickquote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:01 schreef Pheno het volgende:
Dat zijn heel veel nederlanders niet, daarom bestaan iglo vissticks nog steeds
Vers gemaakt dusquote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:00 schreef es70 het volgende:
[..]Bij Peek&Peek hier op de dijk natuurlijk
.
Niets mis mee toch,quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zijn heel veel nederlanders niet, daarom bestaan iglo vissticks nog steeds
Preciesquote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niets mis mee toch,
dat houdt de echt lekkere dingen over voor de mensen die wel durven
Waar kun je dat krijgen? Zolang de pvdd bestaat niet in NLquote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Al wil ik best eens een vorkje steken in een lekkere malse pinguinstick
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |