Je kunt je ook is afvragen of de gebrekkige kwaliteit van de scheidsrechters aan het gebrekkige aanbod ligt. En waar het door komt dat er zo'n gebrekkig aanbod is. Misschien, heel misschien heeft er wel niemand zin meer om scheids te worden dankzij supporters die je bij elke fout voor hoerenjong uitmaken of eisen dat je nu meteen stopt. Misschien ook doordat je bij elke beslissing goed of slecht 9 man van benadeelde team voor je neus hebt staan te hijgen. Wat ik in ieder geval zelf zeker weet is dat er meer redenen zijn om geen scheids te worden, op welk niveau dan ook(gedrag spelers is inmiddels overal hetzelfde), dan om wel scheids te worden. En als je het dan over respect hebt. Van een scheids wordt wel perfectie verwacht, terwijl er vooral in de Eredivisie nog geen voetballer of coach is die ook maar enigszins op welk vlak dan ook bij dat niveau in de buurt komt. Misschien een klein beetje onrealistich?quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:07 schreef Gatalin het volgende:
Uilenberg zal wel weer gaan huilen dat we bovenal respect voor elkaar moeten hebben, want scheidsrechters, grensrechtersassistent-scheidsrechters
én
vierde officials
zijn ook maar mensen
Het had er wel iets van weg ja. Neemt niet weg dat Hersi rood verdiende voor die overtreding.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Rommedahl schopte na toch?
Of het naschoppen was weet ik niet. Maar Hersi had daar gewoon rood moeten krijgen, dit zijn echt acties waarmee je iemands been kan brekenquote:
je moet je sig nog aanpassen.., die laatste wedstrijd van Den Boschquote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Rommedahl schopte na toch?
Tering jij ben stoer, mag ik je aanraken?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:08 schreef dagizmo het volgende:
Ajax calimero's![]()
Hoe hard lopen ze alle acties van Suarez en KJH niet goed te praten en "tsja de scheids geeft geen kaart, dus die heeft gelijk".
Worden de neusjes eens een keer niet geholpen, zoals zovaak, dan janken ze als de grootsten.
quote:Gek wordt Haverkort van het dikwijls negatieve beeld dat wordt geschetst van het scheidsrechtersvak.
Welke jaargang heb jij gekeken dit seizoen?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:08 schreef dagizmo het volgende:
Ajax calimero's![]()
Hoe hard lopen ze alle acties van Suarez en KJH niet goed te praten en "tsja de scheids geeft geen kaart, dus die heeft gelijk".
Worden de neusjes eens een keer niet geholpen, zoals anders meestal wel, dan janken ze als de grootsten.
Nee. Maar vind je het zelf niet een beetje zielig? Overal waar jullie spelen verschuilen jullie je onder achter de scheids wanneer die iets niet ziet in het voordeel van jullie. En vanavond ineens komen alle Ajacieden uit hun eierschaal om maar te zeiken. Tsja, er is eens een keertje NIET in jullie voordeel gefloten. Best kut he?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:09 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Tering jij ben stoer, mag ik je aanraken?
Kijk maar uit, straks wil hij dat je gifjes van elke genaaide actie laat zien.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Welke jaargang heb jij gekeken dit seizoen?
Want Ajax is de laatste 2 seizoenen harder genaaid dan wie dan ook.
Ik heb geen behoefte om nu alle live topics erop na te slaan, maar je beseft het zelf ook wel hoe zielig Ajax nu klinkt vanavond. Nog nooit ineens zoveel reacties gezien over de acties van een scheids. Vervelend he?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Welke jaargang heb jij gekeken dit seizoen?
Want Ajax is de laatste 2 seizoenen harder genaaid dan wie dan ook.
Breng me nou niet op ideeen. Maar nee daar heb ik geen behoefte aan. Je weet zelf wel hoe calimero achtig jullie reacties zijn. Fijne pinksterdagenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:12 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks wil hij dat je gifjes van elke genaaide actie laat zien.
Calimero omdat ik zeg dat Hersi rood had moeten krijgen?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:14 schreef dagizmo het volgende:
[..]
Breng me nou niet op ideeen. Maar nee daar heb ik geen behoefte aan. Je weet zelf wel hoe calimero achtig jullie reacties zijn. Fijne pinksterdagen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |