Die heb allemaal al op hard.. nu The Devil Went Down To Geargia nog. Erg vet nummer, maar fucking moeilijkquote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:52 schreef Reneuh het volgende:
Nou het 7e blok op hard ook eindelijk gehaald. Nu moet ik nog One, Raining Blood en Number of the Beast op hard
Ik heb nog wel een stuk of wat bonusnummers.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:49 schreef Dark_Prince het volgende:
Zeg Mysticvm, hoeveel bonus nummers heb jij?
Heb nu met Career Score 16.5M en als ik bij leaderboards kijk heb ik meer punten per nummer dan jij maar jij hebt 17.2M
ik ben pas net aan medium begonnen dus ik wil best eens online co-oppenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:29 schreef Sanne het volgende:
Is er iemand die nog net zo suckt als ik en zin heeft om eens online te jammen?
(easy level)
Ow leuk! Co-op heb ik nog niet kunnen uitproberen!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:33 schreef -Sum- het volgende:
[..]
ik ben pas net aan medium begonnen dus ik wil best eens online co-oppen
gratis en nog zeurenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:21 schreef SpankmasterC het volgende:
Pft wat zijn die nummers van Dropkick Murphy's onboeiend om te spelen. Niet echt een uitdaging ofzo, gewoon simpele rifjes en dan een beetje snel pingelen....
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:18 schreef Dark_Prince het volgende:
Oh fuck yeah, na iets van 20-30x proberen Lou verslagen op Expert.
Ik heb net zo lang gewacht tot dat mijn eerste power up een Whammy was, gelijk afgeschoten toen hij zo'n lange rits groene kreeg en dan kan je hem gelijk finishenhad alleen iets van 30% hit
zoiets dus
Nu gaan we ttfaf oefenen
Had ik in het begin ook last van. Gewoon oefenen.quote:Op zondag 16 maart 2008 20:14 schreef paarse_paashaas het volgende:
Hoe de fuck moet je nou eig sneller strummen, want ik merk dat die 5e kleur me wel meevalt op zich, maar ik hou 't tempo met strummen gewoon niet bij, vooral niet met hele stukken continu dezelfde noten op hoge snelheid.
Ik kan oefenen wat ik wil, volgens mij doe ik simpelweg iets "fout" qua strum-techniek, aangezien ik op dat gebied echt geen vooruitgang boek.quote:Op zondag 16 maart 2008 20:17 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Had ik in het begin ook last van. Gewoon oefenen.
Je moet weten hoeveel noten er komen en die gewoon in je hoofd prenten. Wat eigenlijk neerkomt op veel oefenen en automatismen inbouwen: op slowest de noten tellen en vervolgens steeds weer proberen precies genoeg te strummen (up and down strummen is zeer aan te raden...).quote:Op zondag 16 maart 2008 20:30 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ik kan oefenen wat ik wil, volgens mij doe ik simpelweg iets "fout" qua strum-techniek, aangezien ik op dat gebied echt geen vooruitgang boek.
Dit is de God of Rockquote:Op zondag 16 maart 2008 20:53 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Dat poppetje en die gitaar heb ik niet. Krijg ik die nog of heb je die niet op de Wii?
Met publiek TTFAF spelen zonder af te gaanquote:Op zondag 16 maart 2008 20:57 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
Dit is de God of Rock
Volgens mij is hij alleen op de xbox, die robot voor de wii heb ik ook niet.
@xbox_360
Dit is echt in Career dus, na Lou krijg je volgens mij geen stats?
Heb het intro gehaald met een elastiek om groen heen![]()
Nou, hij valt mee, in Practice Mode kan ik hem op zo'n 260000 punten halen op Expert, maar de hammer ons in het begin zijn verrekte moeilijk. Als je daar voorbij kan dan is hij goed uit te spelen. Needless to say, die hammer ons in het begin kan ik niet. Je moet eigenlijk kunnen finger tappen als je hem echt wil halen.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:09 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Met publiek TTFAF spelen zonder af te gaanIk zou het je niet nadoen
Ik loop nu ook 40 uur per week stage. Bevalt heel wat beter dan school, maar ik merk wel dat ik wat minder aan Guitar Hero toe komquote:Op zondag 16 maart 2008 21:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nou, hij valt mee, in Practice Mode kan ik hem op zo'n 260000 punten halen op Expert, maar de hammer ons in het begin zijn verrekte moeilijk. Als je daar voorbij kan dan is hij goed uit te spelen. Needless to say, die hammer ons in het begin kan ik niet. Je moet eigenlijk kunnen finger tappen als je hem echt wil halen.
BTW, de vele uren die ik in GH kon steken zijn wel een beetje voorbij. Nieuwe baan, meer uren werken. Als ik dan nog veel GH ga spelen dan kom ik niet meer toe aan andere games.
Nou ja, ik was een parttimer (goed salaris, dus waarom zou je meer werken?). Met m'n nieuwe baan verdien ik nog meer, maar daar kan ik alleen maar 36 uur werken. No big deal overigens, blijft er meer geld over voor games en andere leuke dingen.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:46 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Ik loop nu ook 40 uur per week stage. Bevalt heel wat beter dan school, maar ik merk wel dat ik wat minder aan Guitar Hero toe kom
36 uur lijkt me wel alsnog best relaxtquote:Op maandag 17 maart 2008 07:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nou ja, ik was een parttimer (goed salaris, dus waarom zou je meer werken?). Met m'n nieuwe baan verdien ik nog meer, maar daar kan ik alleen maar 36 uur werken. No big deal overigens, blijft er meer geld over voor games en andere leuke dingen.
Bovendien moet ik ook maar eens een keet kopen in plaats van geld weggooien met huren. Anyways, da's allemaal off-topic.
donequote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:14 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ow leuk! Co-op heb ik nog niet kunnen uitproberen!
PM me maar wanneer je tijd hebt
quote:
dat heb ik ookquote:Op maandag 17 maart 2008 20:39 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het ooit lukt.
Ik heb net de laatste battle op medium niveau gewonnen!!!
Geloof alleen niet dat ik al klaar ben voor hard level.
Same here.quote:Op maandag 17 maart 2008 20:39 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het ooit lukt.
Ik heb net de laatste battle op medium niveau gewonnen!!!
Geloof alleen niet dat ik al klaar ben voor hard level.
ja of dan kijk ik naar die tekst en mis ik een noot, zo vaaaaaakquote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:40 schreef renwan het volgende:
Heb ook telkens het probleem dat als dat 50 notes hit ding in beeld kom ik een vorm van prestatiedrang krijg en echt erop ga letten dat ik geen fouten meer maak. Hierdoor faal ik harder
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:38 schreef -Sum- het volgende:
[..]
ja of dan kijk ik naar die tekst en mis ik een noot, zo vaaaaaak
alle applicaties die op de achtergrond meedraaien killen. het viel me vrijdag al op dat het niet synchroon draait bij jullie.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:01 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb hem sinds zondag, zit nog op easy
Ik was helemaal trots op mn 317 note streak bij One - Metallica, maar Reigning Blood k n ik dus gewoon niet, aaaaargh
Maar goed, wat ik wou vragen: ik heb hem op de pc en af en toe vaak hapert ie, of nou ja, het gaat gewoon niet vloeiendDat sucks.. Kan ik daar iets aan doen? Ik heb de graphics al omlaag gezet.
Ja, het album heet Reign In Blood, vandaar de verwarringquote:
Gewoon proberen. Sluit Windows af, dan was dát niet de goede applicatie die je kon killen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:56 schreef MissBliss het volgende:
Alle? Ik heb geen programma's meer draaien, maar bij taakbeheer staat nog wel een hele zooi. Ik weet dan alleen niet wat ik uit kan zetten zonder problemen
Ik was net mn taakbalk al kwijtquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:16 schreef Sanne het volgende:
[..]
Gewoon proberen. Sluit Windows af, dan was dát niet de goede applicatie die je kon killen. [afbeelding]
(zei het meisje met de Quadcore die ze nooit nodig had, maar nu wel verdomd handig blijkt te zijn)
Ik denk niet dat ik het snel ga overtreffenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:17 schreef Sanne het volgende:
Ow en 317 notes na één dag, is fucking niet normaal meer. [afbeelding]
Ik weet niet eens of ik dat wel haal!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik was net mn taakbalk al kwijtMaar nu loopt ie wat soepeler
[..]
Ik denk niet dat ik het snel ga overtreffen
Ja, als ik ietsje beter ben, jij hebt een voorsprong van 2 wekenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:39 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of ik dat wel haal!
Wanneer gaan we jammen baby?
I wanna start a girl band! [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |