Dat werkt wel beter dan standaard mn handen te hebben als bij medium inderdaad.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wissel met je wijsvinger tussen groen en rood. Verplaats je hele hand 1 knop naar onder.
Het werkt in de praktijk beter om helemaal niet gebonden te zijn aan 1 knop met 1 vinger. Maar da's moeilijk.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:15 schreef Gamedemon het volgende:
Is er iemand hier die het geflamde frontje al binnen heeft gehad die ze in het begin belooft hadden als je een formuliertje naar ze opstuurde?
Erm jah, GH3 is een party game, niet iedereen koopt 2 gitaren en dus is het makkelijker om je gitaar in 2 stukken in een tas te stoppen dan in 1 geheel.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:13 schreef Xbox_360 het volgende:
Tot nu toe nog nergens last van gehad. Ik vraag me alleen af of het die afneembare nek nou echt nodig was..
Klopt, HOPO's werken niet in GH1, je moet alles strummenquote:Op maandag 3 maart 2008 19:54 schreef Dark_Prince het volgende:
Iemand hier die GH1 heeft gespeeld?
Ik heb dit spel sinds vandaag in bezit maar ik raak geen enkele hammer on of pull offecht wtf.
Ze zijn er wel, het wordt in elk geval wel uitgelegd d.m.v. een tutorial. Ik denk alleen dat het een stuk moeilijker is in vergelijking met GH3.quote:Op maandag 3 maart 2008 20:26 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Klopt, HOPO's werken niet in GH1, je moet alles strummen![]()
Mja, ze werken idd wel, maar op een zo'n minimale timewindow dat je eigenlijk gewoon alles moet strummenquote:Op maandag 3 maart 2008 20:29 schreef Dark_Prince het volgende:
Dat kan toch niet waar zijn, soms werken ze wel?
Je moet ipv bij GH3 echt bij de hammer on de eerste noot vast houden en bij pull off op tijd de hogere noot loslaten, nog preciezer dan bij gh2 dus.
Probeer Closer van de bonus songs, dat is een eitjequote:Op maandag 3 maart 2008 22:47 schreef GotenSSJ het volgende:
BIJNA 1ste FC op Expert, Sabotage.
Ik miste 3 noten in het allerlaatste stukje ( waar groen/geel heel vaak achter elkaar komt)
Jammerquote:Op maandag 3 maart 2008 22:47 schreef GotenSSJ het volgende:
BIJNA 1ste FC op Expert, Sabotage.
Ik miste 3 noten in het allerlaatste stukje ( waar groen/geel heel vaak achter elkaar komt)
Join the club, heb ik ook last vanquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:13 schreef Tackleberry het volgende:
Ik kan op het toetsenbord (ja, ik weet het...) geen groen-rood-geel chords doen... Die registreert hij niet tegelijk....
quote:Op donderdag 6 maart 2008 00:42 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
gitaarhals openschroeven, printplaatje naar voren plaatsen, gitaarhals dichtschroeven.
Werkt als een zonnetje
Echt een lekker nummer om te spelen op hard jaquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:40 schreef Rikketik het volgende:
Ik zit nu met hard op Cult of Personality. Wat een toffe solo!En nog best makkelijk nummer ook, door al die HOPO's.
Je moet gewoon de moeilijkere nummers op medium vaak spelen (Devil went down to georgia) om snel te leren reageren. Daarna komt die oranje welquote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:54 schreef renwan het volgende:
Ik kan er echt geen hol van, heb ontzettend veel problemen met oranje. Word er soms gewoon agressief van
Oefening baart kunst.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:54 schreef renwan het volgende:
Ik kan er echt geen hol van, heb ontzettend veel problemen met oranje. Word er soms gewoon agressief van
Het staat ook op IGN, maar ik vind het er erg bizar uitzienquote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:01 schreef paarse_paashaas het volgende:
http://www.guitarrising.com/index.html
Is dat nou echt of fake?
Gisteren geprobereerd, wat een frustratie! Ik zou het bijna voor onmogelijk verklarenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:58 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Je moet gewoon de moeilijkere nummers op medium vaak spelen (Devil went down to georgia) om snel te leren reageren. Daarna komt die oranje wel
Ik haal nu met gemak 5 sterren en ik kan elk stukje van het nummer (op medium dan) perfect spelen. Alles achter elkaar perfect spelen wordt toch wat moeilijkerquote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:42 schreef renwan het volgende:
[..]
Gisteren geprobereerd, wat een frustratie! Ik zou het bijna voor onmogelijk verklaren
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:21 schreef Dark_Prince het volgende:
Zow, net Carry Me Home(gh2) op Hard 5* gehaald, alle career nummers op hard 5* nu.
Nu nog Free Bird halen nog ff halen op expert
Edit: nvm, Free Bird met 298k gehaald
Sja, Free Bird is kut als je je star power verkeerd plaatst :pquote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:36 schreef Mystikvm het volgende:
Ik vond Free Bird op Expert in GH2 vrij eenvoudig. Hangar 18 was veel moeilijker.
Career score = beste punten ongeachtwelke moeilijkheids graad. (dacht ik, staat ook is bij een laadschermpje aangegeven)quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:08 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
Sja, Free Bird is kut als je je star power verkeerd plaatst :p
ff een vraagje, ben nu bezig met career gh2 nu op alle moeilijkheidsgraden uitgespeeld, maar als ik een score verbeter van een nummer op medium komen er geen punten bij de career scoreals ik expert speel komen er wel gewoon punten bij.
Zo kom ik natuurlijk nooit aan die score van 17,2M van Mystikvm
ah oke, moet dus nog ergens 2.2miljoen punten vandaan zien te halenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Career score = beste punten ongeachtwelke moeilijkheids graad. (dacht ik, staat ook is bij een laadschermpje aangegeven)
Ben dit ook maar gaan oefenen en ik begin nou wel resultaat te zien, het speel echt een stuk makkelijkerquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:10 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Dat werkt wel beter dan standaard mn handen te hebben als bij medium inderdaad.
Maar als ik dan een keer groen en rood samen moet doen, dan zit ik weer daar met mn hand, en dan gaat het mis de volgende keer dat ik naar oranje moet
Zal morgen even veeeeel oefenen
Same here!quote:Op maandag 10 maart 2008 16:11 schreef renwan het volgende:
[..]
Ben dit ook maar gaan oefenen en ik begin nou wel resultaat te zien, het speel echt een stuk makkelijker
Ik heb oplaadbare Hema batterijen en die werken primaquote:Op maandag 10 maart 2008 16:40 schreef lennartb.nl het volgende:
Nog een vraagje: Ik kan mij herinneren dat op de normale xbox controllers staat dat je bepaald soort batterijen nodig hebt. Is dit met de Les Paul ook zo? Of zijn deze gewoon geschikt?
[ afbeelding ]
Dat had ik dus ook, invalid user key melding iedere keer.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:42 schreef Kazu het volgende:
Alleen ook heb ik het gekloot online dat m'n serial niet gepakt wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |