Inderdaadquote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:56 schreef Xbox_360 het volgende:
Eindelijk... EINDELIJK Raining Blood op Hard gehaald![]()
![]()
Volgende probleem: die guitar battle met Lou op Hard is echt niet te doen
Die moet ik nog steeds op medium. iig zelf mń gitaar gemaakt vorige week waardoor ie nu vlekkeloos werktquote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:56 schreef Xbox_360 het volgende:
Eindelijk... EINDELIJK Raining Blood op Hard gehaald![]()
![]()
Volgende probleem: die guitar battle met Lou op Hard is echt niet te doen
Wil weleens een nummertje met jouw spelen, wat is je xbox live acc?quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:37 schreef Xbox_360 het volgende:
Dream On is inderdaad veel te makkelijkIk had em perfect op expert terwijl ik nog niet eens een nummer perfect heb gespeeld op hard
Wel een mooi nummer
Ik heb geen Xbox Live Goldquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:56 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
Wil weleens een nummertje met jouw spelen, wat is je xbox live acc?
Hij geeft mij een Lefty Flip, ik raak helemaal niks, ik geef hem een Lefty Flip, raakt ie nog aardig watquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:13 schreef GotenSSJ het volgende:
Moet Lou nog op Hard, wat een klote zooi is dat zeg
Dat was vorige weekquote:Op zondag 24 februari 2008 11:30 schreef Gamedemon het volgende:
Zou dit weekend het nummer van Aerosmith - Dream on niet gratis online gezet worden? of heb ik dat verkeerd gelezen?
NICE!! Ik moet Lou ook nog verslaan, maar ben nu vooral online bezig met pro-face off op Hard. Meestal win ik welquote:Op zondag 24 februari 2008 11:02 schreef GotenSSJ het volgende:
Lou verslagen op hard!
Hyperspeed 2 heeft het voor me gedaanZag de noten ineens een stuk beter blijkbaar, je moet hopen dat hij je geen Lefty geeft en zorgen dat je zelf 3x een Battlepower raakt, en opsparen, en dan 1 voor 1 aan hem geven als hij noten heeft, dit heeft mij in ieder geval geholpen
wtf? ik heb heel die content niet voorbij zien komen.quote:
Mijn 360 staat nu nog in Duitsland, maar ik wil wel eens co-oppen of face-off spelen. Speel online ook alleen maar op Hard, maar heb voorlopig nog niet verloren.quote:Op zondag 24 februari 2008 11:50 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
NICE!! Ik moet Lou ook nog verslaan, maar ben nu vooral online bezig met pro-face off op Hard. Meestal win ik welVind het wel altijd kut dat er mensen zijn die het nummer afkappen als ze aan het verliezen zijn.
My name is Jonas vind ik zo'n gaar nummerquote:Op zondag 24 februari 2008 17:15 schreef Dark_Prince het volgende:
De eerste ronde Face off ging toch echt naar jouw.(Dat helicopter nummer had ik nog nooit als Lead gespeeld, alleen als bass)
Bij de 2e had ik met Jonas 96% hits en jij 99% maar mijn starpower path was veel beter.
Maar ik ben meer een Co-op speler ipv Face-Off, toch wat minder druk
quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:15 schreef Dark_Prince het volgende:
Iemand zin om vanavond Trough The Fire and Flames op easy in Co-op te doen? Ik wil wel die achievements halen voor 1k en 2k note streak.
Zitten totaal 2123 noten in dat nummer dus 7 min achter elkaar geen fout maken
Zeker met Trough The Fire and Flames. Ik vind het echt een kut nummer.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:39 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
![]()
Ik wil het wel proberen, maar de kans dat ik een fout maak in 7 minuten is erg groot
Ja dat probleem heb ik ook jaquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:40 schreef Xbox_360 het volgende:
Wat een verrekte stelletje lamme kuthoofden op Xbox Live allemaalElke keer als ik aan het winnen ben, kappen ze ermee. Maak dan gewoon het nummer af
Join je een game waar je tegenstander voor 7 nummers heeft gekozen (best of 7) en dan kapt ie al na één nummer
![]()
Denk dat ik op Hard als ik online speel 7-8 van de 10 keer win, maar op Expert zuig ik in een groot gedeelte van de nummers, dus daar begin ik nog ff niet aan.
Wil ik vandaag wel doen. Maar ik vond de co-op versie lastiger dan de single player versie? Kan dat kloppen? Ik heb hem op Easy wel op 100% gespeeld in single player.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:15 schreef Dark_Prince het volgende:
Iemand zin om vanavond Trough The Fire and Flames op easy in Co-op te doen? Ik wil wel die achievements halen voor 1k en 2k note streak.
Zitten totaal 2123 noten in dat nummer dus 7 min achter elkaar geen fout maken
JLC is zelf ook nog niet zo oudquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:18 schreef Dark_Prince het volgende:
he Xbox_360 moet je deze eens zienhttp://www.youtube.com/watch?v=CFkk2x4x7i4 (kwaliteit is niet super. Snap alleen niet dat hij zo kan spelen met die kut kinderen)
De face-offs waren wel close dit keer, 5k verschil op 300k
AAAARGGH wat een stel onuitstaanbare kutkinders!! Die verdient zo'n score helemaal nietquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:18 schreef Dark_Prince het volgende:
he Xbox_360 moet je deze eens zienhttp://www.youtube.com/watch?v=CFkk2x4x7i4 (kwaliteit is niet super. Snap alleen niet dat hij zo kan spelen met die kut kinderen)
De face-offs waren wel close dit keer, 5k verschil op 300k
mwoah, ik moet Raining Blood en KoC nog 5* halen. Voor Raining Blood heb je 176k nodig en ik zat vanavond na een keer of 5 aan 173kquote:Op donderdag 28 februari 2008 20:11 schreef Mystikvm het volgende:
Moet alleen Raining Blood nog 5 sterren op Hard...Dat wordt lastig.
Verkapte "ik heb geen geld" postquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:45 schreef Xbox_360 het volgende:
Godverdomme, m'n gratis 48-uurs kaarten zijn open ik weiger te betalen voor Xbox Live. Betaal je 65 euro voor een spel (voor Guitar Hero zelfs 90 eur) en dan moet je nog eens extra gaan betalen om het volledig te kunnen spelen
![]()
Zeker voor dat debiele gedoe bij Guitar Hero online heb ik geen rode cent over. 8 van de 10 keer zegt ie Session no longer available terwijl die het 3 seconden terug gevonden hadHeb ook al meerdere keren middenin een nummer gehad Lost connection to ... en (zoals al eerder genoemd) die lui die kappen als ze aan het verliezen zijn.
Nu ben ik chagerijnig
Ah, ik zat gister op 169k met Raining Blood...Moet dus kunnen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:43 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
mwoah, ik moet Raining Blood en KoC nog 5* halen. Voor Raining Blood heb je 176k nodig en ik zat vanavond na een keer of 5 aan 173ken bij KoC moet ik ook nog ergens 15k punten zien te vinden
Geld zat, maar vind het gewoon belachelijk dat je nog eens extra moet betalenquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:59 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Verkapte "ik heb geen geld" post
Wissel met je wijsvinger tussen groen en rood. Verplaats je hele hand 1 knop naar onder.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:53 schreef lennartb.nl het volgende:
Mijn hand trekt die oranje knop echt niet, iemand tips hoe ik hard kan doen zonder dat ik in de war raak en de verkeerde doe met de rest van mn vingers? Of ben ik gewoon slecht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |