Inderdaadquote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:56 schreef Xbox_360 het volgende:
Eindelijk... EINDELIJK Raining Blood op Hard gehaald![]()
![]()
Volgende probleem: die guitar battle met Lou op Hard is echt niet te doen
Die moet ik nog steeds op medium. iig zelf mń gitaar gemaakt vorige week waardoor ie nu vlekkeloos werktquote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:56 schreef Xbox_360 het volgende:
Eindelijk... EINDELIJK Raining Blood op Hard gehaald![]()
![]()
Volgende probleem: die guitar battle met Lou op Hard is echt niet te doen
Wil weleens een nummertje met jouw spelen, wat is je xbox live acc?quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:37 schreef Xbox_360 het volgende:
Dream On is inderdaad veel te makkelijkIk had em perfect op expert terwijl ik nog niet eens een nummer perfect heb gespeeld op hard
Wel een mooi nummer
Ik heb geen Xbox Live Goldquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:56 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
Wil weleens een nummertje met jouw spelen, wat is je xbox live acc?
Hij geeft mij een Lefty Flip, ik raak helemaal niks, ik geef hem een Lefty Flip, raakt ie nog aardig watquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:13 schreef GotenSSJ het volgende:
Moet Lou nog op Hard, wat een klote zooi is dat zeg
Dat was vorige weekquote:Op zondag 24 februari 2008 11:30 schreef Gamedemon het volgende:
Zou dit weekend het nummer van Aerosmith - Dream on niet gratis online gezet worden? of heb ik dat verkeerd gelezen?
NICE!! Ik moet Lou ook nog verslaan, maar ben nu vooral online bezig met pro-face off op Hard. Meestal win ik welquote:Op zondag 24 februari 2008 11:02 schreef GotenSSJ het volgende:
Lou verslagen op hard!
Hyperspeed 2 heeft het voor me gedaanZag de noten ineens een stuk beter blijkbaar, je moet hopen dat hij je geen Lefty geeft en zorgen dat je zelf 3x een Battlepower raakt, en opsparen, en dan 1 voor 1 aan hem geven als hij noten heeft, dit heeft mij in ieder geval geholpen
wtf? ik heb heel die content niet voorbij zien komen.quote:
Mijn 360 staat nu nog in Duitsland, maar ik wil wel eens co-oppen of face-off spelen. Speel online ook alleen maar op Hard, maar heb voorlopig nog niet verloren.quote:Op zondag 24 februari 2008 11:50 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
NICE!! Ik moet Lou ook nog verslaan, maar ben nu vooral online bezig met pro-face off op Hard. Meestal win ik welVind het wel altijd kut dat er mensen zijn die het nummer afkappen als ze aan het verliezen zijn.
My name is Jonas vind ik zo'n gaar nummerquote:Op zondag 24 februari 2008 17:15 schreef Dark_Prince het volgende:
De eerste ronde Face off ging toch echt naar jouw.(Dat helicopter nummer had ik nog nooit als Lead gespeeld, alleen als bass)
Bij de 2e had ik met Jonas 96% hits en jij 99% maar mijn starpower path was veel beter.
Maar ik ben meer een Co-op speler ipv Face-Off, toch wat minder druk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |