alle applicaties die op de achtergrond meedraaien killen. het viel me vrijdag al op dat het niet synchroon draait bij jullie.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:01 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb hem sinds zondag, zit nog op easy
Ik was helemaal trots op mn 317 note streak bij One - Metallica, maar Reigning Blood k n ik dus gewoon niet, aaaaargh
Maar goed, wat ik wou vragen: ik heb hem op de pc en af en toe vaak hapert ie, of nou ja, het gaat gewoon niet vloeiendDat sucks.. Kan ik daar iets aan doen? Ik heb de graphics al omlaag gezet.
Ja, het album heet Reign In Blood, vandaar de verwarringquote:
Gewoon proberen. Sluit Windows af, dan was dát niet de goede applicatie die je kon killen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:56 schreef MissBliss het volgende:
Alle? Ik heb geen programma's meer draaien, maar bij taakbeheer staat nog wel een hele zooi. Ik weet dan alleen niet wat ik uit kan zetten zonder problemen
Ik was net mn taakbalk al kwijtquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:16 schreef Sanne het volgende:
[..]
Gewoon proberen. Sluit Windows af, dan was dát niet de goede applicatie die je kon killen. [afbeelding]
(zei het meisje met de Quadcore die ze nooit nodig had, maar nu wel verdomd handig blijkt te zijn)
Ik denk niet dat ik het snel ga overtreffenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:17 schreef Sanne het volgende:
Ow en 317 notes na één dag, is fucking niet normaal meer. [afbeelding]
Ik weet niet eens of ik dat wel haal!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik was net mn taakbalk al kwijtMaar nu loopt ie wat soepeler
[..]
Ik denk niet dat ik het snel ga overtreffen
Ja, als ik ietsje beter ben, jij hebt een voorsprong van 2 wekenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:39 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of ik dat wel haal!
Wanneer gaan we jammen baby?
I wanna start a girl band! [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |