Moet alleen QOSTA nog.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:59 schreef Reneuh het volgende:
Verdoeme, ik wil de career op Hard uitspelen, maar ik zit muurvast bij het voorlaatste blok
En dan mag je daarna fijn Raining Blood gaan halenquote:Op maandag 28 januari 2008 20:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Moet alleen QOSTA nog.
En dan de encore, maar die haal ik zeker weten,(Cult of Personality)
Hij is nu los te koop (sinds 15/16 december)quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:29 schreef TinusMen het volgende:
Is de gitaar eigenlijk ook los te koop of zit die echt alleen maar bij dit spel??
Raining Blood is veel moeilijker dan de rest van de laatste tier. M.u.v. de laatste boss battle...Die is schandalig.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:27 schreef Reneuh het volgende:
[..]
En dan mag je daarna fijn Raining Blood gaan halenDie lijkt me al helemaal kut. Ik zit nog steeds vast. Ik denk dat ik stricken wel ga halen vandaag, maar de rest moet ik behoorlijk oefenen wil dat gaan lukken.
Voor 60 pleuroquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hij is nu los te koop (sinds 15/16 december)
Op hard? If so, respectquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Raining Blood is veel moeilijker dan de rest van de laatste tier. M.u.v. de laatste boss battle...Die is schandalig.
Alweer bijna de 1000 note streak gehaald op One van Metallica....Dit keer 980.
Ook voor de wii??quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hij is nu los te koop (sinds 15/16 december)
Star Power bewaren tot de solo. Dan moet het bijna wel lukken.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:06 schreef GotenSSJ het volgende:
QOTSA gehaald!!!!!
CoP ook uiteraard, alleen die laatste tier, kan ik alleen Cliffs of Dover halen...
Raining blood kom ik tot 36% (halverwege Mosh1 ongeveer)
# of the beast kom ik ook niet ver
En bij One kom ik tot de solo (te ziek!)
Yups, TTFAF is daar ideaal voor. Het lukt me alleen iedere keer net niet. Maak ik van die domme foutjes op t eindequote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:21 schreef Dark_Prince het volgende:
Je kan TtFaF spelen op easy, dat is iets van 1100 notes.
Zit zelf vast bij de battle tegen Lou op hard, dat nummer is gewoon ziek en tegen een lefty of double notes kan je niets beginnen. Op expert zit ik inmiddels ook al in de laatste tier. Daar heb ik nog niets gehaald
Iemand zin in wat co-op nummertjes vanavond? tag-> xDarkPrince
Het is echt een kwestie van wennen en oefenen. Je gaat je hand heel anders plaatsen als je die 5e knop moet gebruiken. Bij mij ging het op het begin ook zo, maar nu gaat t steeds beter.quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:42 schreef epimethea het volgende:
ik heb sinds vanmiddag medium uitgespeeld, maar op hard kom ik niet eens voorbij slowride XD
nou is die guitaar voor de wii al kleiner (knoppen zitten net iets dichter bij elkaar) maar nog trekken mijn vingers het niet om oranje dr bij te knallen, heb ik nu zulke kleine handjes of moet ik anders leren spelen.
ik stum ook nog steeds alleen maar naar beneden ivm me hand
en dat nummer tegen lou, kan je die ook gewoon spelen?
Heb je de boss battle ook gehaald op hard? Dat is mij nog niet geluktquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:35 schreef Mystikvm het volgende:
Yes, het is me eindelijk gelukt om Devil Went Down to Georgia uit te spelen op Hard. Je weet wel, niet de boss battle, maar de downloadable track.
Fucking onmogelijk, maar uiteindelijk met 216.000 punten en 80% geraakt toch het einde gehaald.
Ja, die heb ik ook gehaald, dat gaat nu wel 100% goed....Niet toen ik de game net had, toen faalde ik hem grandioos.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:37 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
Heb je de boss battle ook gehaald op hard? Dat is mij nog niet gelukt, het nummer gewoon halen ook nog niet eigenlijk maar TtFaF wel op hard.
Op expert heb ik gisteren Cliffs of dover en One gehaald, nog maar 2 nummers dus en dan nog 2 battles.
Gehaald! =)quote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:23 schreef GotenSSJ het volgende:
Moet inmiddels alleen Raining Blood nog op hard, enkel Mosh 1 lukt me niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |