quote:
Dan plug ik gewoon m'n Guitar Hero 2 controller inquote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:40 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
mja ik vermaak me best met de 360 versie
tis alleen onhandig als je batterij leeg is in het midden van een nummer >_<!
haha jaquote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:05 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Dan plug ik gewoon m'n Guitar Hero 2 controller in![]()
Ik moet toegeven dat dat behoorlijk irritant is. Ze hadden er opzich wel een accu bij mogen leveren en een kabel dat je er nog mee kan spelen als de accu leeg is.
Guitar Hero 3 was nog niet duur genoeg blijkbaarquote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:29 schreef Vampess het volgende:
Adapter kit, ik weet alleen niet waar in europa. Activision over vervanging. Je kunt ook je contact gegevens opgeven daar, dan mailen ze over 't nieuwe schijfje
Ik vind het stroomverbruik op de Wii erg meevallen trouwens. De wiimote zorgt voor de tilt, geluid, rumble en bluetooth, maar met het pookje, de knoppen, de whammy en de strumbar, had ik toch wel verwacht dat het verbruik meer richting een nunchuk zou gaan (die dingen vreten batterijen). Maar de gitaar verbruikt evenveel, of net iets meer dan de wiimote alleen. Denk dat er wel zo'n 30-40 uur mee te rocken valtquote:Op zondag 13 januari 2008 00:33 schreef Xbox_360 het volgende:
Guitar Hero 3 was nog niet duur genoeg blijkbaar
wow, wel heel erg lame.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:40 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
mja ik vermaak me best met de 360 versie
tis alleen onhandig als je batterij leeg is in het midden van een nummer >_<!
Je kan het wel van te voren zien hoor. De lampjes rondom de Xbox guide-button gaan "ronddraaien" om je te waarschuwen.quote:Op maandag 14 januari 2008 00:56 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
wow, wel heel erg lame.
Je krijgt ook geen melding te zien van te voren of iets?
Ik heb zelf de X-plorer dus heb dat probleem niet
Ik heb de co-op getest via co-op career en dan werkt het wel. Geen enkele manier dus om via internet de co-op career te halen? Want ik heb niet iedere dag iemand naast me zitten die wil/kan co-oppenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:50 schreef Reneuh het volgende:
Kan het kloppen dat als je Co-op via xbox live doet, je dan niet ziet welke liedjes je al hebt gedaan? Ik wil de 360 co-op achievements halen namelijk. Ik heb wel al enkele andere co-op achievements gehaald.
Mwa, een melding van te voren had wel leuk geweest.quote:Op maandag 14 januari 2008 07:17 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Je kan het wel van te voren zien hoor. De lampjes rondom de Xbox guide-button gaan "ronddraaien" om je te waarschuwen.
Valt me ook tegen bij de Wii. De batterijen gaan vrij lang mee, daar niet van, maar zonder de 'Home button' in te drukken kun je niet zien hoe lang je nog hebt. Bij mij hielden ze er laatst midden in een solo mee op (Number of the Beast, btw). Hadden ze inderdaad beter vooraf even een melding kunnen geven.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:00 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Mwa, een melding van te voren had wel leuk geweest.
`you can´t play this song, because the batteries are running low`
of zoiets
Er is wel variatie in het aantal geld dat je krijgt per niveau, maar volgens mij moet dat juist toenemen. Ik krijg op Easy lang niet zoveel als op Hard, met hetzelfde aantal sterren.quote:Op maandag 14 januari 2008 18:20 schreef Dark_Prince het volgende:
ff een klein vraagje over GH2.
Ik heb GH2 pas sinds kort (eerst gh3 gespeeld) maar ben meteen begonnen op HARD, en heb inmiddels hem alle levels. Maar ik kreeg 1200,- voor een nummer op 5* nu heb ik een paar nummers op Expert gedaan en daar krijg ik maar 350,- voor 4* (150$ voor 3*) en ik krijg maar 300,- voor 5* op Medium. Weet iemand hoe dit kan?
Hehe, same here, 260k en een zeer pijnlijke polsquote:Op maandag 14 januari 2008 19:20 schreef Dark_Prince het volgende:
Had ik inderdaad wel met GH3 dat ik steeds meer kreeg.
Ik had dus eigenlijk op easy moeten beginnen :p
240k bij Number of the Beast op Hard met alleen down strumming
Ik speelde GH2 prima op hard, maar op GH3 viel dat in eerste instantie vies tegen. Daarna career op medium gedaan om toch wat nrs los te spelen. Toen ik hierna weer hard probeerde ging dat super. Dus je kan overwegen gewoon ff lekker wat te pingelen op medium, best kans dat hard daarna toch beter lukt.quote:Op maandag 14 januari 2008 18:31 schreef piet_pelle het volgende:
Fucking hell het is er wel moeilijker op geworden. De eerste 6, 7 gedeeltes op hard gingen erg makkelijk maar daarna als je die harde metalo numemrs kirjgt, hotdamn. Slayer is wel uber tof dus wel het oefenen waard en ik wil het absoluut niet op medium doen maar ben bang dat het wel een tijdje gaat duren voor ik hem op hard uitspeel.
Ok, bedankt. Jammer dat het niet via Live kan.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:12 schreef Scarface2004 het volgende:
Er moet iemand naast je zitten met een tweede controller
Idem. Ik lag in het ziekenhuis toen het spel uitkwam, dus totaal geen kans gehad om het te kopenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:53 schreef WasQ het volgende:
Heeft iemand hem alweer ergens zien liggen voor de Wii. Ben nog steeds op zoek
Hoe wat waar? Die van mij begint nu ook ernstige kuren te vertonen... eerst was alleen de rode fret met vlagen niet werkend maar nu ook voort de gelequote:
Terug gebracht naar de winkel.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:23 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Hoe wat waar? Die van mij begint nu ook ernstige kuren te vertonen... eerst was alleen de rode fret met vlagen niet werkend maar nu ook voort de gele
Hmmm eens kijken of ik de bon nog heb en of ze hier bij de bart smit moeilijk gaan doen over een product wat bij een andere vestiging is gekocht.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Terug gebracht naar de winkel.
Toen de losse gitaren kwam op de 16e is die gewoom omgeruild.
Mediamarkt in Rotterdam Centrum!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:53 schreef WasQ het volgende:
Heeft iemand hem alweer ergens zien liggen voor de Wii. Ben nog steeds op zoek
quote:Op zondag 27 januari 2008 13:54 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Mediamarkt in Rotterdam Centrum!
Zit nu al op Medium en het gaat aardig goed.
Had hem al gevondenquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:08 schreef WasQ het volgende:
Voor degenen die de Wii versie nog zoeken: ze zijn weer geleverd. Foregames in Tilburg had hem in elk geval binnen. Bartsmit.com beweert ze ook te hebben. Sla je slag!
Ik heb dat pas geleerd toen ik op Hard ging spelen. Op Medium leerde ik m'n pink te gebruiken en die heb je op hard denk ik wel nodig ook.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:06 schreef WasQ het volgende:
[..]
[..]
Had hem al gevondenMaar toch bedankt voor de tip!
Ik vind medium toch wel een aardige stap vooruit zeg. Echt even wennen. Twijfel of ik moet overpakken (alvast leren voordat de 5de fret erbij komt) of niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |