Van mij mag ie ook afnokken. Als je ziet dat je ploeg zo in de problemen zit verdedigend en je laat ze dan in de steek...quote:Op zondag 20 januari 2008 16:40 schreef Evil_Koekje het volgende:
Zo, Jans wil dus van Silva af.
Ja, laat hem gewoon tot einde contract in het 2equote:Op zondag 20 januari 2008 16:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Van mij mag ie ook afnokken. Als je ziet dat je ploeg zo in de problemen zit verdedigend en je laat ze dan in de steek...Ga dan maar snel weg.
Zoals Jans zei, Groningen is daar een te mooie club voor!!
Anderhalf jaar op de tribune laten zitten zou ik ook wel mee kunnen leven..
Helemaal mee eens, maar ik vond 't opvallend dat Jans 'dr opeens zo'n uitgesproken mening over had.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Van mij mag ie ook afnokken. Als je ziet dat je ploeg zo in de problemen zit verdedigend en je laat ze dan in de steek...Ga dan maar snel weg.
Zoals Jans zei, Groningen is daar een te mooie club voor!!
Anderhalf jaar op de tribune laten zitten zou ik ook wel mee kunnen leven..
Dat ie hem niet meer in de selectie hoeft te zien.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:46 schreef Rikketik het volgende:
Wat zei Jans dan over Silva?
Goed voor zn marktwaarde.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:49 schreef Prosac het volgende:
Opvallende uitspraak van Jans, hij is dus echt compleet klaar met Silva. Iets wat we dus nog niet eerder van hem gezien hebben.
Jans moet zich ook flink in de zak getrapt voelen door Silva.
Ik geloof je op je woord hoord, maar het klinkt bijzonder ongeloofwaardig. Heb je het zelf gezien?quote:Op zondag 20 januari 2008 17:00 schreef venomsnake het volgende:
Cahais heeft vanmiddag in cafe Flip naar de FC zitten kijken...
url?quote:Op zondag 20 januari 2008 17:00 schreef venomsnake het volgende:
Cahais heeft vanmiddag in cafe Flip naar de FC zitten kijken...
Meerdere mensen op FCGforum zaten naast hem/ in zijn buurt.quote:Op zondag 20 januari 2008 17:03 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Ik geloof je op je woord hoord, maar het klinkt bijzonder ongeloofwaardig. Heb je het zelf gezien?
Ik vraag me af hoe graag zijn medespelers hem nog terugzien in het elftal.quote:Op zondag 20 januari 2008 17:00 schreef detulp050 het volgende:
En waarom Jans dit zegt is toch wel duidelijk?
Jans zegt dit, Silva hoort het en denkt natuurlijk ook dat niet spelen betekent dat hij in de vergetelheid raakt. Misschien dat Silva met hangende pootjes terug komt, excuses maakt en misschien, heel misschien weer in de genade valt
Hm, vanavond op fcgroningen.nl als 't meezit bevestigd zullen we dan maar hopen.quote:Op zondag 20 januari 2008 17:06 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Meerdere mensen op FCGforum zaten naast hem/ in zijn buurt.
Hij was er strak in het pak.
quote:Ron Jans heeft het helemaal gehad met Bruno Silva. De rechtsback weigert nog te spelen voor FC Groningen en hoopt op die manier een transfer naar Ajax af te dwingen. "Van mij mag hij vertrekken", aldus Jans.
"Ik wil en kan niet met een speler werken die niet voor FC Groningen wil spelen, want dit is gewoon een prachtige club. Ik zie hem ook niet meer terugkeren bij het elftal op deze manier", aldus de duidelijk geļrriteerde Jans na afloop van het duel FC Twente - FC Groningen (3-1).
Ook acht de oefenmeester de kans klein dat Bruno Silva ooit nog deel uitmaakt van zijn ploeg wanneer de transfer geen doorgang zal vinden. "Het zou kunnen, ja. Het kan ook dat ik nog een vierde baby krijg, maar ook dat zie ik niet gebeuren. Ik denk dat ik nu duidelijk ben."
"Ik heb de clubleiding laten weten dat Bruno Silva wat mij betreft mag vertrekken. Maar dat is mijn standpunt, en misschien niet dat van de club. Ik heb ook geen flauw idee hoe de zaken ervoor staan met de transfer naar Ajax", besluit Jans.
Wat dacht je van een contract dat op dit moment is afgerond tussen Ajax en Silva en daarom Jans zo´n uitgesproken mening heeft...quote:Op zondag 20 januari 2008 17:00 schreef detulp050 het volgende:
En waarom Jans dit zegt is toch wel duidelijk?
Jans zegt dit, Silva hoort het en denkt natuurlijk ook dat niet spelen betekent dat hij in de vergetelheid raakt. Misschien dat Silva met hangende pootjes terug komt, excuses maakt en misschien, heel misschien weer in de genade valt
Dat is een verdediger van Boca Juniors. Tevens aanvoerder van Agrentinie onder 20, daar is hij van de zomer wereldkampioen mee geworden.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:06 schreef jorienvdherik het volgende:
wie is cahais dan ?
waar heeft die gespeeld
anders lees je het topic (deze en vorige pagina) even door en kom er zelf achterquote:Op zondag 20 januari 2008 18:06 schreef jorienvdherik het volgende:
wie is cahais dan ?
waar heeft die gespeeld
Zo en die komt ff naar het fc groningen in nederland toequote:Op zondag 20 januari 2008 18:09 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat is een verdediger van Boca Juniors. Tevens aanvoerder van Agrentinie onder 20, daar is hij van de zomer wereldkampioen mee geworden.
Interview met Jans:
http://player.nos.nl/index.php/media/play/tcmid/tcm:5-345411/category/sport/
Silva zal dus niet meer voor de FC spelen.
Kan me Jans zijn reactie goed voorstellen, wat een droeftoeter is Bruno zeg. Had ik niet verwacht.
Is ook echt een goede voetballer!quote:Op zondag 20 januari 2008 17:37 schreef venomsnake het volgende:
Hulde voor Lovre trouwens, diie begint zijn vorm van vorig seizoen terug te krijgen. Weer gescoord en best goed gespeeld.
Hij debuteerde al op zijn 17e in het eerste van Boca. Heeft een paar keer in de basis gestaan, maar is idd geen eerste keus. Is ook nog erg jong.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:21 schreef hello_moto1992 het volgende:
Maar mr. Cahais speelt dus niet in de basis bij Boca neem ik aan?
Ik dacht dat die Feyenoord zou noemen als kandidaat , omdat Feyenoord in de zomer hem toch ook al wou hebben ofzoquote:Op zondag 20 januari 2008 21:42 schreef venomsnake het volgende:
Fulham wil Nevland hebben!!
Blijven Erik!!
quote:Nevland wil weg bij FC Groningen
groningen -
Erik Nevland wil met onmiddellijke ingang weg bij FC Groningen. De Noorse aanvalsleider van de club kan een contract tekenen met een looptijd van tweeėnhalf jaar bij de Engelse club Fulham. "Het is altijd mijn droom geweest in de Premier League te spelen. Dit is de kans van mijn leven.
Nevland heeft bij FC Groningen nog een contract tot medio 2010. "Ik begrijp goed dat het voor FC Groningen een moeilijke beslissing is om mij te laten vertrekken, maar ik word dit kalenderjaar 31. Het liefst zou ik het seizoen afmaken bij FC Groningen, maar dat kan niet. Het is nu of nooit. Ik hoop dat ze mij laten vertrekken en ik vind ook dat ik dat verdien."
Fulham nam vorige week contact op met Nevland, die bij de Londense club vier ą vijf keer zoveel kan verdienen dan bij FC Groningen. Bij terugkeer uit Enschede, waar FC Groningen gistermiddag met 3-1 verloor van FC Twente, sprak algemeen directeur Hans Nijland van FC Groningen nog even met de Scandinaviėr. "De standpunten zijn duidelijk", zegt Nijland. "Wij begrijpen dat dit voor Erik een enorme kans is en hij begrijpt ook dat wij hem eigenlijk niet kunnen missen. Morgen (vandaag, red.) steken we de koppen opnieuw bij elkaar om deze situatie te bespreken."
Fulham heeft volgens Nijland nog geen contact opgenomen met FC Groningen om over de transfervoorwaarden te onderhandelen. "En zolang wij nog niks hebben gehoord weten wij ook niet waar we ja of nee tegen kunnen zeggen."
Ron Jans is afgeknapt op het gedrag van Bruno Silva. "Wat mij betreft mag hij vertrekken", liet de trainer van FC Groningen na de wedstrijd tegen FC Twente weten. "En het liefst zo snel mogelijk. Ik ben de hele situatie meer dan zat." Silva heeft zijn zinnen gezet op een transfer naar Ajax en wil geen wedstrijden meer spelen voor FC Groningen.
dvhn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |