SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met een beetje pech kunnen ze maar 4 wedstrijden uitzenden.quote:Op maandag 28 januari 2008 11:36 schreef Unstoppable het volgende:
Het zou natuurlijk gemakkelijk in 1 event kunnen, maar zo kunnen ze twee keer dik $40 vragen
je vergeet dat jij een fan bent. Jij leest dus nieuws-sites en dergelijke en kent ook de vechters die op een lager niveau vechten. De meeste pay-per-view kijkers doen dat niet dus ze moeten die gasten wel ophemelen anders leert niemand ze kennen. Hetzelfde geld voor de promo's voor aankomende gevechten. Dat is puur gratis reclame voor een volgend event.quote:Op maandag 28 januari 2008 12:16 schreef Unstoppable het volgende:
Ze kunnen ook gewoon wat meer tijd besteden aan het uitzenden van gevechten ipv alle promo's 10x te herhalen, ellenlange voorgesprekken die nergens over gaan etc.
Je hebt ook wel een punt, maar hoe vaak de laatst wel niet getoond werd dat Gonzaga de lichten van Crocop uittrapte, dat heeft niet veel meer met nieuws te maken.quote:Op maandag 28 januari 2008 12:19 schreef Paxlie het volgende:
[..]
je vergeet dat jij een fan bent. Jij leest dus nieuws-sites en dergelijke en kent ook de vechters die op een lager niveau vechten. De meeste pay-per-view kijkers doen dat niet dus ze moeten die gasten wel ophemelen anders leert niemand ze kennen. Hetzelfde geld voor de promo's voor aankomende gevechten. Dat is puur gratis reclame voor een volgend event.
Idd, ik volg het pas een paar maanden en ik heb het nu ook wel gezienquote:Op maandag 28 januari 2008 12:58 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Je hebt ook wel een punt, maar hoe vaak de laatst wel niet getoond werd dat Gonzaga de lichten van Crocop uittrapte, dat heeft niet veel meer met nieuws te maken.
Dat doe je misschien een of twee keer... Maar niet een halve avond.
Hahaha ja schitterend gevecht om te zien maar dat is toch nog niet zo heel lang geleden of wel?quote:Op maandag 28 januari 2008 15:01 schreef n00cL30n het volgende:
Jups, ik volg het nu ook pas, aangezien er nu makkelijker aan te komen is.
De oudere heb ik wel eens op LAN parties gezien. Waren er altijd wel gasten die die UFC delen op DVD hadden.
Menn.. Ik kan mij nog zo dat gevecht tussen Ken Shamrock en Kimo herinneren.
Kimo op volledige steroid- ornaat stak aan alle kanten buiten Shamrock uit.
Wat kwam Kimo toch hard op de knie van Shamrock!
Toch wel leuk, zo'n eerste kennismaking met UFC.
quote:6/19/2004 - Kimo Leopoldo lost to Ken Shamrock by KO (Knee) during UFC 48-Payback. (Round 1, 1:26)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:08 schreef Tazmaniac het volgende:
Betreft veranderingen aan de nieuwe Ultimate Fighter showGoed nieuws!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |