Ik ook. Hopelijk spelen ze dan een paar slechte wedstrijden en kunnen we ze dan ook laten oprotten!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:41 schreef Nashje het volgende:
Ik hoop toch echt dat V/d Wiel en Vermaelen deze maand nog terugkeren.
Hahaha het zit diep hequote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:41 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ook. Hopelijk spelen ze dan een paar slechte wedstrijden en kunnen we ze dan ook laten oprotten!
Ik ben ook bang dat er helemaal niemand meer bij komt deze maand , zou wel een afgang voor Ajax en van Geel zijnquote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:43 schreef Cheiron het volgende:
Van AZ winnen zou ERG fijn zijn. Ik vraag mij af hoe groot de impact van Davids en Perez zal zijn. Jammer dat we niet nog wat meer bepalende spelers hebben.
Nouja, een beetje relativeringsvermogen is de meeste hier wel vreemd natuurlijk. Twi heeft zeker een punt. Ik had Maduro liever ook behouden, maar ik kan het standpunt van Ajax in deze ook wel begrijpen. Het komt een beetje van twee kanten.quote:
Nee hoor. Die hebben nog langlopende contracten. Hoeven dus niet gecomplimenteerd te worden met een contract omdat ze als zoutzakken spelen. Zelfde als Maduro dus.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:41 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ook. Hopelijk spelen ze dan een paar slechte wedstrijden en kunnen we ze dan ook laten oprotten!
Ja, het zit diep. En het zit me nog dieper dat iedereen het blijkbaar normaal vindt. Laten we met z'n allen maar lekker inhakken op de jonge talentvolle voetballers die onze club voortbrengt, ze gaan er vast wel beter door voetballen!quote:
quote:AZ heeft vrijdagmiddag een spoedarbitragezaak omtrent Afonso Alves aangevraagd bij de KNVB. Het Alkmaarse bestuur hoopt op deze manier alsnog tijdig de overgang van de Braziliaan naar het DSB-Stadion rond te krijgen. Dit meldt de club op haar officiële website.
Nee, want stel je voor dat je iemands contract met een jaar of twee verlengd, dat zou je toch wel weer snel een paar ton kosten. Daar kun je veel beter een 27-jarige subtop-back voor kopen die je niet nodig hebt!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:47 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee hoor. Die hebben nog langlopende contracten. Hoeven dus niet gecomplimenteerd te worden met een contract omdat ze als zoutzakken spelen. Zelfde als Maduro dus.
Ze doen maar.quote:
Ja laten we dat dan bij iedereen doen die niet presteert. Het kost toch maar een paar ton!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:49 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, want stel je voor dat je iemands contract met een jaar of twee verlengd, dat zou je toch wel weer snel een paar ton kosten. Daar kun je veel beter een 27-jarige subtop-back voor kopen die je niet nodig hebt!
Misschien moeten ze Collin dan ook maar contractverlenging geven. Kost toch maar een paar ton.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:49 schreef twi het volgende:
Nee, want stel je voor dat je iemands contract met een jaar of twee verlengd, dat zou je toch wel weer snel een paar ton kosten. Daar kun je veel beter een 27-jarige subtop-back voor kopen die je niet nodig hebt!
Colin heeft nooit enige vorm van talent laten zien.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:55 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Misschien moeten ze Collin dan ook maar contractverlenging geven. Kost toch maar een paar ton.
Ik reken er zelf ook niet op. Maar wie weet dat Ajax heel misschien nu wel achter de schermen een vervanger heeft. Maar met Van Geel durf ik daar op dit moment ook nog niet op te gokken.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:57 schreef twi het volgende:
[..]
Colin heeft nooit enige vorm van talent laten zien.
Daarentegen heeft Ajax genoeg ervaring met eigen talent welke langdurig in een vormcrisis zitten. Je visie is daarom kortzichtig. Ajax wil (nu ineens) verder met Maduro, wat heeft het dan in hemelsnaam voor zin om zo'n aanbod in te trekken op het moment dat je nog geen vervanger hebt voor Maduro? Ik snap er gewoon helemaal geen fuck van.
Hij zal ook wel passen in Rotterdam.. ook lekker op niveau..quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:57 schreef ub40_bboy het volgende:
Maduro moet bij een club als nac gaan voetballen, ajax is iig te hoog gegrepen.
Dan zou ik als ik Ajax was maar even eerst zorgen dat die vervanger tekent en een leuk huis in Amsterdam vindt, voordat je een speler van kaliber Maduro simpelweg eruit trapt.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:58 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik reken er zelf ook niet op. Maar wie weet dat Ajax heel misschien nu wel achter de schermen een vervanger heeft. Maar met Van Geel durf ik daar op dit moment ook nog niet op te gokken.
Oh please... shoot me.. hahaquote:Ondanks zijn gevoel dat hij zondag niet speelt, Koster neemt daarover pas zaterdag een beslissing, blijft Colin positief. ,,Je moet niet bij de pakken neerzitten. Ik zal scherp blijven trainen. Fit blijven is op dit moment heel belangrijk. Als er dan iets gebeurt in het team, dan moet ik de kans pakken. Maar het is natuurlijk wel moeilijk om met de situatie om te gaan. Toch blijf ik lachen hoor. Ik ben een voetballer, dan weet je dat dit kan gebeuren en daar moet je dan ook naar handelen. Mijn tijd komt wel, want ik weet dat ik kan voetballen. Ik moet alleen even het geluk mee hebben. Ik wil me niet vergelijken met Ronaldinho, maar deze ster zit momenteel ook in een dip. Het kan iedereen gebeuren, dus.''
Een vervanger? Dat kan niet hé, want voor je weet heb je een speler te veel.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:58 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Maar wie weet dat Ajax heel misschien nu wel achter de schermen een vervanger heeft. Maar met Van Geel durf ik daar op dit moment ook nog niet op te gokken.
Hij doelt op Ronaldinho hoor, met die woorden. Gewoon een onhandige notatie, taalkundig gezien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |